Haluaisin harrastaa kävelyä mutta paksureisisenä se ei onnistu hiertymien johdosta. Mikä avuksi?
Kommentit (23)
Talkki. Kyllä piankos ne reidet siitä ohenee.
Osta alkuun sellaiset pitkälahkeiset alushousut mitkä estää hiertymän. Sitten lenkille ja laihduttamaan. Sipase basibactia hiertymiin.
Kokeile vesijuoksua. Tehokasta eikä rasita niveliä eikä tule hiertymiä
Käytin sitä paksuinta bepantheenia.
Nailon-sukkahousut juoksutrikoiden/ verkkarien alle? Nykyisin myydään myös jotain nailon-reisisuojia(???)
Samoin, jos uudet kengät hiertää: kahdet ohuet sukat päällekkäin, eipä hierrä enää!
Olen normaalipainoinen mutta mullakin hankaa reidet yhteen. Käytän hameen alla pyöräilysortseja, niin ongelma ratkeaa sillä.
Rasva sotkisi vaatteet enkä halua alkaa talkinkaan kanssa kikkailemaan. Kumpaakaan en ole kokeillut joten niiden toimivuuteen en osaa ottaa kantaa. Kangas ihon suojana ainakin toimii.
Ihan housut riittää ja jos housut hiertää niin alle pitkikset...
Laittaisin jalkaan ihan housut. Malli vapaa.
Mulla sama ongelma. Hiertää vaikka on farkut tai mitkä tahansa housut. Mun pituus 170cm, paino 90kg ja läskit pääosin perseessä ja reisissä.
Vierailija kirjoitti:
Nailon-sukkahousut juoksutrikoiden/ verkkarien alle? Nykyisin myydään myös jotain nailon-reisisuojia(???)
Samoin, jos uudet kengät hiertää: kahdet ohuet sukat päällekkäin, eipä hierrä enää!
Miehenä en haluaisi pitää sukkahousuja mutta kiitoksia hyvästä vinkistä monille naisille.
Ap
Liukaspintaiset juoksutriloot ovat ihan must!
T. Eeerittäin paksujalkainen kävelijämuidu
Miksi et voisi pitää sukkahousuja?
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä ja miten hankaa?
Reidet hankaa yhteen ja jos käytän boksereita niin monesti lahkeet kääriytyy jolloin ne alkaa hankaamaan taikka saumat alkavat hiertämään varsinkin kun bokserit kastuvat hiestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voisi pitää sukkahousuja?
Koska en ole robinhood.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä ja miten hankaa?
Reidet hankaa yhteen ja jos käytän boksereita niin monesti lahkeet kääriytyy jolloin ne alkaa hankaamaan taikka saumat alkavat hiertämään varsinkin kun bokserit kastuvat hiestä.
Normaalit alushousut boksereiden sijasta.
Vaseliini