Tee vai kahvi ?
Kommentit (8)
Minulla on kausia jolloin en juo kahvia lainkaan, mutta nyt taas olen alkanut juomaan.
Jos en juo päivittäin kahvia, en voi juoda sitä myöskään vain silloin tällöin, koska vatsa tuntuu menevän ihan kipeäksi ja sekaisin.
Nyt juon kotona joka aamu kupin, niin olen jo tottunut taas.
Teetä juon joskus kylminä talvi-iltoina.
En tavallisesta kahvista tykkää ollenkaan enää, vaikka vielä muutama vuosi sitten join sitä paljon.
Mutta kaikki kahvi-jäätelöt sun muut on mun herkkua..
Asun Englannissa, niin että teeltä ei voi välttyä. A nice cup of tea on siis ihana ja välttämätön yleensä ainakin muutaman kerran päivässä, ainakin jos koettaa olla sosiaalinenkin päivän mittaan.
Vaan aamu ei ala ilman hyvää, tummaa, vahvaa kahvia.
Tee tuoksuu hyvälle, mutten pidä sen mausta.
Jos olisi pakko valita, valitsisin teen. Ilman kahvia voisin kyllä elää jotenkin.
Teetä juon aika harvoin.