Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

wt:eyden huippu: laivalla Tukholmaan.

Vierailija
26.01.2015 |

Kaikki eivät ole huomanneet että 80-luku meni jo.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä haukutaan Tallinnaa? Virossa on hienoa kulttuuria. Tehkääpä laivamatka Viroon, olkaa yötä ja käykää vaikkapa Estonia-teatterissa nauttimassa oopperasta tai baletista. Siitä on wt kaukana, todella tasokkaita esityksiä. Tallinnassa on myös hyviä museoita. Ja kesällä voin suositella Piritan musiikkijuhlia keskiaikaisen kirkon raunioilla, hieno tunnelma. Vanhaan kaupunkiin voi tilata itselleen lukuisista yrityksistä privaattiopastuksen ihan sellaisella teemalla kuin itse tykkää, meillä on ollut kaksi kertaa historiaopastus eri teemoilla ja oppaat ovat olleet todella asiantuntevia, akateemisia ihmisiä. Suosittelen!

Vierailija
42/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Entäs jos on jatkamassa autolla Tukholmasta jonnekin eteenpäin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:29"]

Miksi täällä haukutaan Tallinnaa? Virossa on hienoa kulttuuria. Tehkääpä laivamatka Viroon, olkaa yötä ja käykää vaikkapa Estonia-teatterissa nauttimassa oopperasta tai baletista. Siitä on wt kaukana, todella tasokkaita esityksiä. Tallinnassa on myös hyviä museoita. Ja kesällä voin suositella Piritan musiikkijuhlia keskiaikaisen kirkon raunioilla, hieno tunnelma. Vanhaan kaupunkiin voi tilata itselleen lukuisista yrityksistä privaattiopastuksen ihan sellaisella teemalla kuin itse tykkää, meillä on ollut kaksi kertaa historiaopastus eri teemoilla ja oppaat ovat olleet todella asiantuntevia, akateemisia ihmisiä. Suosittelen!

[/quote]

ei Tallinnassa ja Virossa ookaan mitään vikaa. Ihan samaa mieltä olen, että hieno maa on ja paljon nähtävää ja koettavaa. Mutta se mikä siellä mättää on ne wt suomituristit, jotka tullee maailmanomistajan elkein sikailemaan vanhaan kaupunkiin. 

Vierailija
44/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ihan parasta on koko perheen risteily buffeteineen kaikkineen. Niin hauskaa, muksut aina odottaa risteilyä ja äiti pääsee vähän pois kotoa.Mutta huvinsa kaikilla.

Vierailija
45/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:35"]

[/quote]

ei Tallinnassa ja Virossa ookaan mitään vikaa. Ihan samaa mieltä olen, että hieno maa on ja paljon nähtävää ja koettavaa. Mutta se mikä siellä mättää on ne wt suomituristit, jotka tullee maailmanomistajan elkein sikailemaan vanhaan kaupunkiin. 

[/quote]

Eipä niitä siellä Estonia-teatterissa tai museoissa sikailemassa näy.

Ja jos tuota sikailua alkaa ajatella, niin Suomessa ei voisi sitten käydä yhtään missään, kun joka tapahtumassa on wt-sikailijoita, lähes. Eli... Oikeastaan on tosi wt ylipäänsä asua ja viettää aikaansa missään, missä on suomalaisia. Kuten nyt vaikka.... Suomessa.

Veikkaan, että Virossa ja Ruotsinlaivalla on kuitenkin huomattavasti suhteessa vähemmän sikailevia suomalaisia kuin missä tahansa paikassa Suomessa. Kuten Helsingissä. Eli tuolla sun logiikalla Helsinki on niiiiiiin wt.

Vierailija
46/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:35"]

[/quote]

[/quote]

Eipä niitä siellä Estonia-teatterissa tai museoissa sikailemassa näy.

Ja jos tuota sikailua alkaa ajatella, niin Suomessa ei voisi sitten käydä yhtään missään, kun joka tapahtumassa on wt-sikailijoita, lähes. Eli... Oikeastaan on tosi wt ylipäänsä asua ja viettää aikaansa missään, missä on suomalaisia. Kuten nyt vaikka.... Suomessa.

Veikkaan, että Virossa ja Ruotsinlaivalla on kuitenkin huomattavasti suhteessa vähemmän sikailevia suomalaisia kuin missä tahansa paikassa Suomessa. Kuten Helsingissä. Eli tuolla sun logiikalla Helsinki on niiiiiiin wt.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. On nimittän kokemusta monen vuoden ajan, kun asuttiin Tallinnassa. Kesällä varsinkin oli ihan kamalaa menoa suomalaisten toimesta Tallinnan keskustassa ja ihan keskellä päivää ja jo hyvissä ajoin aamustakin. En ole vastaavaan Suomessa törmännyt.

Vierailija
47/48 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuhuu, olen tatuoitu, tupakoiva ja mitähänvielä wt:n tunnusmerkkejä täytän, mutta en ole ikinä käynyt ruotsinristeilyllä, en siis olekaan true-wt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän