wt:eyden huippu: laivalla Tukholmaan.
Kaikki eivät ole huomanneet että 80-luku meni jo.
Kommentit (48)
Tukholma on mukava kaupunki. Tosin lennän mieluummin sinne, kuin olen samassa paatissa tenukeppien, lähiövalaiden, mannejen ja somalien kanssa.
Tjaah... jos mä pääsen autolla koko perheeni kanssa tarjoushinnalla Turusta Tukholmaan 89 euroa/suunta, ja halvimmillaan 978 euroa porukalta, niin minusta on wt mennä lentäen.
Mielelläni olen wt tässä tapauksessa. Mukava käydä lasten kanssa Tukholmassa laivalla, aina ollut kivaa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:55"]Tukholma on mukava kaupunki. Tosin lennän mieluummin sinne, kuin olen samassa paatissa tenukeppien, lähiövalaiden, mannejen ja somalien kanssa.
[/quote]
Varo ettet tukehdu erinomaisuuteesi kun olet noin paljon muita ihmisiä parempi. Onnellinen ihminen ei koskaan luokittele ihmisiä noin, se on elämässä huomattu että mitä onnettomampi ihminen, sen hanakammin hän luokittelee ihmisiä ja kokee ylemmyyttä. Tuollainen onneton ihminen sai paljon pahaa aikaa hieman yli 70 vuotta sitten Saksassa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:55"]
Tukholma on mukava kaupunki. Tosin lennän mieluummin sinne, kuin olen samassa paatissa tenukeppien, lähiövalaiden, mannejen ja somalien kanssa.
[/quote] Ja luojalle kiitos siitä! Ylimieliset, rasistiset, glamourlehmät voivat mun puolesta lentää vaikka kuuhun ja pysyä siellä, ei meidän tavisten seura sitten saastuta teidän hengitysilmaanne.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:48"]
Tukholman risteilyt vielä jotenkin menettelee, mutta Tallinnan.. Voi elämä mitä juoppoja voi yhteen purtiloon saada mahtumaankaan. :(
[/quote]
Kumma juttu, kun jotkut tietyt ihmiset näkevät "juoppoja" joka paikassa, missä ikinä ovatkin. Nykyään eletään niin epäaitoja ja vieraantuneita aikoja, että edes risteilylaivoilla ei enää kukaan juo, maista nyt puhumattakaan.
On tämä surullista ja kulttuurisesti(kin) pimeää aikaa. Pian varmaan ruuan syöminenkin on wt:tä ja sitä aletaan hävetä, niin että ruokakin syötetään ihmisille tiivistepillereinä. Ja seksihalut puretaan päähän kiinnitettävillä elektrodeilla.
Istuminenhan onkin jo melkein kriminailisoitu, uutistenlukijoiltakin on viety tuolit.
Jos meininki ei muutu, tämä touhu tällaisenaan johtaa maailmanloppuun. Mutta jos nämä materiaalisesti (liian) hyvin voivat maat - kuten Suomi - joskus tulevat taas takaisin järkiinsä, tupakka palaa ja viina klumpsahtelee kurkusta alas sekä kikkeli menee pimppiin ja nauru raikaa kuten vielä sillä joidenkin halveksimalla 1980-luvullakin. Ja vielä sitäkin aikaisemmin.
Miksi niin moni on nykyään tällaisen kummallisen apatian vallassa kuten nyt tämäkin kirjoittaja, jonka tekstiä lainasin?
Oon just menossa kohta laivalla Tukholmaan.
Ja mieti, mennään laivalla vieläpä buffettiin! Siis niin wt.
Aha.. No ihan miten vaan. Mulla asuu osa suvusta + ystäviä (myös lasten) Tukholmassa. Ja laivalla sinne vaan on kätevin matkustaa. Wt tai ei
Totta. Varsinkin kesäaikaan ja varsinkin Siljan laivoille on kokoontunut aivan ahdistavan paljon Japanilaista white trash-porukkaa! Ja se niiden tyyli pukeutuakin, kyllä huomaa ettei ole paljon av-palstaa luettu ja tyyligurujen neuvoja otettu opikseen.
Itse lennän paljon mieluumin Thaimaaseen lomailemaan trendikkäästi, ja tottakai loma otetaan all inclusive paketilla. Oppivat lapsetkin kuinka lomaillaan jet setin tyyliin!
Me myös tykätään risteillä Tukholmaan ihan koko perhe, nautitaan mukavasta ajasta laivalla, Tukholmassa käydään jossain kivassa museossa ja syömässä.
Kaikeksi mahdolliseksi minua on kyllä haukuttu mutta ei ennen wt:ksi!
Opiskellaan poikaystävän kanssa tekniikkaa Aallossa ja käydään joka vuosi kesällä Tukholman risteilyllä. :) rahaa ollaan priorisoitu vuoden aikana urheiluun ja muihin harrastuksiin, joten ei ole varaa mihinkään "oikeisiin reissuihin." Niitä ehtii tehdä sitten kun on palkkatuloja ja oikeita lomia
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:55"]
[/quote]
Jo ei Tukholmassa mitään vikaa, vaan siinä ankeassa ylihintaisessa neuvostobunkkerissa, joka ruotsinlaivana tunnetaan.
Käyn Ruotsinlaivalla 2-4 kertaa vuodessa. Suosin Viikkaria sen ysäritunnelmansa vuoksi, toivottavasti eivät lähde koskaan uudistamaan Gabriellaa tai Mariellaa!
Olin hetki sitten Gracella. Hieno laiva joo, mutta ei yhtään sama fiilis kuin Viikkarin edellämainituilla.
Siljan Symphony ja Serenade on välillä kivaa vaihtelua. Tallinnanlaivoista en niinkään pidä.
Ai olen aloittajan mielestä wt?
[ ] kiinnostaa
[x] ei kiinnosta
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:55"]Tukholma on mukava kaupunki. Tosin lennän mieluummin sinne, kuin olen samassa paatissa tenukeppien, lähiövalaiden, mannejen ja somalien kanssa. [/quote] Varo ettet tukehdu erinomaisuuteesi kun olet noin paljon muita ihmisiä parempi. Onnellinen ihminen ei koskaan luokittele ihmisiä noin, se on elämässä huomattu että mitä onnettomampi ihminen, sen hanakammin hän luokittelee ihmisiä ja kokee ylemmyyttä. Tuollainen onneton ihminen sai paljon pahaa aikaa hieman yli 70 vuotta sitten Saksassa.
[/quote]
Totta ja tuollaisen sairaan ylemmyyden tunteen takana on aina huono itsetunto.
Kamalan Wt:ia elää samalla maapallolla tenukeppien, lähiövalaiden, mannejen ja somalien kanssa! Kannattaa muuttaa paremman väen paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:48"]
Tukholman risteilyt vielä jotenkin menettelee, mutta Tallinnan.. Voi elämä mitä juoppoja voi yhteen purtiloon saada mahtumaankaan. :([/quote]
Voin kuvitella. Ysin ratikka, joka tulee Länsisatamasta kaupunkiin, on usein täynnä sitä viinalta haisevaa wt-porukkaa. Suurin osa on ratikassa luultavasti ilman lippua.
Ai niin, enkä joka kerralla edes jaksa lähteä maihin Tukholmaan.
-36
Mun 2v poika rakasti Ville Viikinkiä. Käytiin kahdestaan vaan risteilyllä.. oli wt tai ei. Meillä oli kivaa :) Itselleni oli muksuna risteilyt vuoden kohokohta.
Kannattaa ottaa se parempi laiva-aamiainen, aivan loistava. Jo siksi voisinkin taas keväällä käydä Tukholmassa tyttären kanssa, aina on ollut hauskat matkat laivalla.