Kampaaja värjäsi kaamean wt-tukan!!
Tummanruskeaan tukkaan tajuttoman rumia blondeja palkkiraitoja..... näytän ihan siltä et voisin poseerata jossain vuoden 2002 teknolevyn kannessa. :'( Mitään ideoita mitä tälle katastrofille voisi tehdä? Voisko tähän päälle heittää jonkun colormaskin tms? Kampaajat auttakaa!
Kommentit (59)
Kävitköhän samalla joka pilas mun hiukset!
Mulle kävi joskus vähän vastaava juttu, pyysin kampaajalta ohuita raitoja keskiruskeiden hiusten sekaan. Siihen päällisosaan, että olis sellanen kiva luonnollinen auringon raidoittama efekti. No, lopputulos oli sitten se että mulla oli se v.2003 muodissa ollut vaalea päältä ja tumma alta-värjäys, lyhyissä hiuksissa kaikenlisäksi. Se oli ihan kamala. Soitin kotiin päästyäni takaisin kampaajalle, joka lupasi mukisematta korjata sen ja ihan hyvin korjasikin, onneksi.
Voi skunkki-ap, minusta olit hauska. :) Av-mammat taas vähän turhan tosimielellä liikkeellä.
(P.s. Kiihtyneiden mammojen alapeukkusadetta odotellessa)
Oho no ei tohon voi ruskee color mask ehkä sopii... mutta joku maski nappaa ihan varmasti
14-v tyttäreni piti kovasti hiuksistasi.
Kuka tähöän ketjuun skunkitti!!! Millanen se pää nyt perhana
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:36"]http://www.beautifulhairstyles.com/long/pictures/longhighlighted.jpg
Äää, ihänää!
[/quote]
Mulla oli just tuollanen lukiossa v2001!! :) mut se oli sillon ihan hieno!
Tota ei colormask pelasta! Koko letti tummaks! Muuten oot kusessa. Pahasti wt
Eiei ÄLÄ osta ruskeaa colormaskia!! Laitoin itse kerran sitä vaaleiden raitojen päälle ja niistä tuli VIHREITÄ..
Kampaajana sanon, että kannattaa mennä vaan samalle kampaajalle korjaamaan. Voin kertoa, että näin se kyllä onnistuu parhaiten. Hän ensinäkin tietää tarkalleen mitä on sille tehnyt ja mitä kannattaa lähteä tekemään.
Ja toisekseen ei todellakaan ruskeaa color maskia vaaleaan. Värjääminen on värioppia ja siksi kotivärjääminen usein epäonnistuu...ellei ole tuttu ja turvallinen vaikka niissä onkin vaikka mitä paskaa :)
Miten sulla on vaaleaa toisella puolella päätä ja toisella peruukin näköinen tukka? Usko menee kyllä...
Kampaajan nimi ja paikkakunta, kiitos.
T. liian monta kertaa huonolle kampaajalle eksynyt :(
Skunkki-ap, perhanan haisunäätä! Oikea ap, jos neuvoja haluat, niin kuva siitä kuupasta ja sassiin!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:51"]
Hanurista. Kiitti sulle joka pilasit ketjun.
[/quote]
Anteeks :(
Mut voidaanhan me nyt kuitenkin hiuksista vielä keskustella?
Skunkki-Ap