Tuore tutkimus USA:sta: rokottamattomat kuolevat koronaan 20 kertaa todennäköisemmin kuin rokotetut
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että nämä koronarokotevastaiset eivät ymmärrä matematiikkaa.
Sen verran ymmärrän, että tilastoja katsomalla on selvää ettei korona ole vaarallinen muille kuin vanhuksille.
Näin minulle on lääkärikin sanonut
Jos sekä tilastoja tekevät että niistä uutisoivat ovat samalla puolella pöytää, niin tulokseksi saadaan ihan mitä halutaan. Hallitukset, lääketeollisuus ja media valehtelevat meille sumeilematta. MIstäkö sen tietää? Niillä huulet liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran ymmärrän, että tilastoja katsomalla on selvää ettei korona ole vaarallinen muille kuin vanhuksille.
Miksi sitten USAssa on jouduttu tekemaan elinsiirtoja kaksikymppisille naisille? Molemmat keuhkot siirretty. Eiko uutiset ennata sinne saakka? Tehdaanko Suomessa keuhkojen siirtoa?
Vierailija kirjoitti:
Koska koronaa ei ole olemassa niin sittenhän Singaporen malli jossa rokottamattomat koronapotilaat maksavat 100% hoitonsa itse on ihan OK, eikö niin? :)
Läskit hoitakoon verenpainetautinsa ja korkeat kolesterolinsa itse. Nilkkojen nyrjähdykset myös, itse aiheutettua kun on niin lihava ettei nivelet kestä.
Tupakoijat myös maksakoon syöpähoitonsa 100% itse. Samoin alkoholin käyttäjät.
Huumeriippuvaisille ei mitään hoitoa, itse ovat kehonsa paskoneet huumeillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten USAssa on jouduttu tekemaan elinsiirtoja kaksikymppisille naisille? Molemmat keuhkot siirretty. Eiko uutiset ennata sinne saakka? Tehdaanko Suomessa keuhkojen siirtoa?
Ei ole rintakehä enää bikinikunnossa.
Lukekaahan jotain fiksua välillä:
Kolumnit | Koronarokotedraamassa on päästy vaiheeseen, jossa kilpaillaan siitä, kuka ymmärtää parhaiten rokottamattomien sielunliikkeitä, kirjoittaa kolumnissaan Jari Tervo: https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008362396.html?share=f9b4eca9232d7d…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koronaa ei ole olemassa niin sittenhän Singaporen malli jossa rokottamattomat koronapotilaat maksavat 100% hoitonsa itse on ihan OK, eikö niin? :)
Läskit hoitakoon verenpainetautinsa ja korkeat kolesterolinsa itse. Nilkkojen nyrjähdykset myös, itse aiheutettua kun on niin lihava ettei nivelet kestä.
Äläpäs siirtele maalitolppia.
Koronasta oli puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän autoilukaan ole vaarallista, vaikka liikenneonnettomuuksissa kuolee enemmän ihmisiä kuin koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä VTTUA SITTEN? lukuisia rokoitettuja on kuollut rokoitteeseen ,,
Niin, ei teille foliohattukusipäille vaan mene kaaliin että se rokote kannattaa ottaa.... huokaus.
Singaporen malli tänne ja äkkiä!
Singaporen malli? Siellähän on alun alkaen ollut ihan erilainen mallin kun Suomessa? Ei kannata aina iltalehden otsikoihin luottaa ja juttuihin jota kesäsijaiset kirjoittaa
Eli tämä on siis valetta: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/89f11fdb-7ce5-46c9-b3d7-10a10f7b12e9
Mikä on sitten totuus?
On vaanhyvä. Pikkuhiljaa saadaan rokottamattomat ulos .
Mikäli tulen kuolemaan koronaan niin oma päätökseni johdosta sitten kuolen. Korona rokotetta on joka paikasta tarjottu ja mahdollisuus siihen ollut. Olen tehnyt päätöksen etten sitä rokotetta ota. Toivon että jokainen joka tehnyt tämän päätöksen saisi olla rauhassa päätöksensä kanssa. Turha rokotettujen alkaa hyökätä päälle, syyttää ja painostaa. Kukin tehköön oman ratkaisun tältä osin. En kaipaa päälle päsmäröintiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut täysin eri asioista kuin korona. Koronaan on olemassa rokote, noihin muihin juttuhin ei ole.
Ymmärrätkö eron?
Jos ylipainosta pääsisi eroon rokotuksella niin eipä näkyisi lihavia...
Oma päätös rokotteesta kirjoitti:
Mikäli tulen kuolemaan koronaan niin oma päätökseni johdosta sitten kuolen. Korona rokotetta on joka paikasta tarjottu ja mahdollisuus siihen ollut. Olen tehnyt päätöksen etten sitä rokotetta ota. Toivon että jokainen joka tehnyt tämän päätöksen saisi olla rauhassa päätöksensä kanssa. Turha rokotettujen alkaa hyökätä päälle, syyttää ja painostaa. Kukin tehköön oman ratkaisun tältä osin. En kaipaa päälle päsmäröintiä ollenkaan.
Miksi antaisimme kaltaistesi olla rauhassa? Et kai vaan luule että päätöksesi koskee yksin sinua?
Ei muuten koske. Sönkötätte aina että "ota itse selvää!". Otapa nyt itse asiasta selvää niin huomaat että kyse ei todellakaan ole henkilökohtaisesta valinnasta!
Ja ota se rokote.
Vierailija kirjoitti:
No mut Suomessa julkaistaan otsikkoja, että Sairaalassa on nyt 35 prossaa tuplarokotettuja , eikä sitä, että näin on, koska heitä on se 9 jonka verran viikko sittenkin , mutta koska muita ei ole halunnut tulla sairaalaan niin prossa on noussut, vaikka määrä on sama.
Ensi kerralla sitten kirjoitat suomeksi, jookos?
Kirjoituksesi on seko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut täysin eri asioista kuin korona. Koronaan on olemassa rokote, noihin muihin juttuhin ei ole.
Ymmärrätkö eron?
Jos ylipainosta pääsisi eroon rokotuksella niin eipä näkyisi lihavia...
No, eikös huuhaaporukka keksi nyt tuohon mitään?
Vierailija kirjoitti:
Kolumnit | Koronarokotedraamassa on päästy vaiheeseen, jossa kilpaillaan siitä, kuka ymmärtää parhaiten rokottamattomien sielunliikkeitä, kirjoittaa kolumnissaan Jari Tervo: https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008362396.html?share=f9b4eca9232d7d…
Ketä kiinnostaa, jonkun kirjailian jorinat hesarissa.
Miten on mahdollista, että sekopäiset foliohatut uskovat mitä pimeimpiä lähteitä, joissa kerrotaan kaikenmaailman sairaita salaliittoteorioita ja epämäräisyyksiä. Näitä sitten toitotetaan suurena totuutena pitkin somea. Oikeasti? Aikuiset ihmiset. Sitten taas oman yhteiskunnan ja päättäjien viestiä ei uskota lainkaan, lääketieteelle nauretaan ja jääräpäisesti itse kuvitellaan, että totuus on niissä huuhaa-julkaisuissa.
Mistä tässä on kyse? Jostain katkeruudesta yhteiskunnalle? Kun olet vähän luuseri itse, niin et luota lääketieteeseen ja auktoriteetteihin? Vai onko kyse silkasta jännityksen hakemisesta, on kiva uskoa salaliittoihin ja kokea tietävänsä muita enenmmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa, jonkun kirjailian jorinat hesarissa.
Kommentoipa nyt Tervon kirjoitusta ja OSOITA SE VÄÄRÄKSI. Etsi virheitä, nolaa hänet ja minut.
Vai loppuuko äly kesken?
Singaporen malli? Siellähän on alun alkaen ollut ihan erilainen mallin kun Suomessa? Ei kannata aina iltalehden otsikoihin luottaa ja juttuihin jota kesäsijaiset kirjoittaa