Uuden asunnon postilaatikosta löytyi kummia..
En tiedä onko näillä asioilla mitään tekemistä keskenään, mutta hämmentää silti. Olen asunut uudessa rivitaloasunnossa kohta kuukauden, ja sukunimeni sain postilaatikkoon kuitenkin vasta viime viikon torstaina. Viikonlopun aikana sain postilaatikkoon "tervetulokortin" seinänaapuriltani. Tämä samainen naapuri on myös viikonlopun aikana ja myös tänään laittanut postilaatikkoon edellispäivien lehtiä tervehdyksellä "naapurille luettavaa!" Tämä kyseinen naapuri on ymmärtääkseni taloyhtiön puheenjohtaja, mikä saattaa selittää tällaisen ystävällisyyden. Hassuinta on kuitenkin se, etten kuukauden sisällä ole kertaakaan nähnyt tätä naapuria kasvotusten. Ei siis tietoa iästä yms. Tänään erityistä hämmennystä aiheutti kuitenkin se, että postilaatikosta löytyi urheilurintaliivit pienessä pussissa. Pussista ei kuitenkaan löytynyt minkäänlaista saatekirjettä. Urheilurintsikat vaikuttivat käyttämättömiltä, mitä nyt hieman niitä tutkailin. Tässä asunnossa on ennen tietääkseni asunut nuori opiskelijatyttö, mutta kuinka todennäköistä on, että joku palauttaa hänelle kuuluvan tavaran ilman tietoa siitä, että tyttö on jo muuttanut? Varsinkin kun edellisen tytön muutosta on jo kuukausi. Postilaatikossa lukee myös sukunimeni nykyään. Hämmentävää, sillä en tiedä mitä rintsikoille pitäisi tehdä tai mistä ne ovat tulleet.
Onko jollain kokemusta samallaisesta, oudon tavaran ilmaantumisesta postilaatikkoon? En halua postilaatikkooni enää mitää ylimääräistä.
Kommentit (26)
:D ai kamala!
Mun postilaatikossa oli kerran äkkiseltään aivan aidon oloinen lelupistooli, oli aika pelottavaa.
Ne on mun! Postia jakaessani pääsivät vastaostetut liivit tipahtamaan ilmeisesti laatikkoosi. Ihmettelinkin, että minne ne katosivat. Voisitko olla niin ystävällinen, että jättäisit ne laatikkoon niin voin ne noutaa itselleni. Omistan vain yhdet urheiluliivit joten hankin nyt toiset, että voin vaihtaa kesken kierroksen kun toiset hikoavat liiaksi. Pahoittelen tumpulointini aiheuttamaa päänvaivaa.
Talvisin terveisin: Pekka-Posteljooni
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:53"]:D ai kamala!
Mun postilaatikossa oli kerran äkkiseltään aivan aidon oloinen lelupistooli, oli aika pelottavaa.
[/quote]
Hahah pystyn vain kuvittelemaan
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:00"]Vai että samallainen :-)
[/quote]
Tämän keskustelun aloitus olikin järkyttävän epäkieliopillinen, ihan hirvittää ":-)"
Kuulostaa Facebook-kirppiskaupoilta. Joku on ostanut urheilurintsikat ja myyjä on sitten toimittanut oikeaksi luulemaansa laatikkoon.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:06"]Kuulostaa Facebook-kirppiskaupoilta. Joku on ostanut urheilurintsikat ja myyjä on sitten toimittanut oikeaksi luulemaansa laatikkoon.
[/quote]
Ahaa. En itse tiedä juurikaan tällaisten kirppiskauppojen käytännöistä. Miten maksu on tapahtunut? AP
Mä joskus 14-kesäisenä touhusin yhden kuuman kollin kanssa meidän suihkussa, vaatteet päällä toki kun neitsyitä oltiin vielä sen ikäisenä. Aamulla tietenkin hirveä morkkis ja krapula ja suihkusta löytyi tuon pojan märät kalsarit, jotka tietenkin siellä märkänä myttynä oksetti ja ahdisti edellisillasta muistuttaessaan, vaikka mukavaa oli ollutkin.
Kävin sitten illalla pimeän turvin krapulaisella pyörälenkillä ja kävin työntämässä nämä märät kalsarit tän pojan kodin postilaatikkoon. Silloin ja siinä ahdistuksessa se tuntui ainoalta mahdolliselta ratkaisulta (...=D) mutta näin jälkikäteen olen miettinyt, että mitä v....a oikein ajattelin... Poika oli vielä lestadiolainen, on siinä ollut vanhemmilla aamupostia hakiessa ihmettelemistä.
Ehkä sullakin on siinä jotain tällaista taustalla? Unohdit kenties urheilurintsikkasi jonkun kuuman kuntosalikundin luokse?
Terkkuja tutuille ;D
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:13"]Mä joskus 14-kesäisenä touhusin yhden kuuman kollin kanssa meidän suihkussa, vaatteet päällä toki kun neitsyitä oltiin vielä sen ikäisenä. Aamulla tietenkin hirveä morkkis ja krapula ja suihkusta löytyi tuon pojan märät kalsarit, jotka tietenkin siellä märkänä myttynä oksetti ja ahdisti edellisillasta muistuttaessaan, vaikka mukavaa oli ollutkin.
Kävin sitten illalla pimeän turvin krapulaisella pyörälenkillä ja kävin työntämässä nämä märät kalsarit tän pojan kodin postilaatikkoon. Silloin ja siinä ahdistuksessa se tuntui ainoalta mahdolliselta ratkaisulta (...=D) mutta näin jälkikäteen olen miettinyt, että mitä v....a oikein ajattelin... Poika oli vielä lestadiolainen, on siinä ollut vanhemmilla aamupostia hakiessa ihmettelemistä.
Ehkä sullakin on siinä jotain tällaista taustalla? Unohdit kenties urheilurintsikkasi jonkun kuuman kuntosalikundin luokse?
Terkkuja tutuille ;D
[/quote]
Hahah. Olisikin noin.. Nää kyseiset liivit ei oo mun omaisuutta, koskaan nähnykkään
Hmm. Satuitko osallistumaan joulukuussa siihen Radio Novan joulukinkkuhaasteeseen? Siinähän jaettiin osallistujien kesken viidetsadat urheilurintsikat. Mulle ne ainakin tuli pari päivää sitten, semmoset mustat piukeat?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:40"]Hmm. Satuitko osallistumaan joulukuussa siihen Radio Novan joulukinkkuhaasteeseen? Siinähän jaettiin osallistujien kesken viidetsadat urheilurintsikat. Mulle ne ainakin tuli pari päivää sitten, semmoset mustat piukeat?
[/quote]
En osallistunut :D tarkennukseksi nämä kyseiset urheilurintsikat olivat apteekista saadussa pienessä muovipussissa, mitään ei lukenut itse pussissa tai pussin sisällä esim. lappusessa.
Meille oli kerran ilmestynyt postilaatikkoon raskaustesti (käyttämätön). Selitystä sille ei koskaan saatu eikä keksitty.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:14"]Selvisikö tämä?
[/quote]
Ei ole selvinnyt. Oikeastaan asiat ovat muuttuneet entistä kummallisemmiksi. Tällä kertaa postilaatikkoni PÄÄLLE oltiin aseteltu erilaisia kynttilälyhtyjä ja tuikkuja. Alan epäilemään, että seinänaapurini on jonkinlainen höperö mummo joka hyvää hyvyyttään haluaa 'piristää' päivääni, aijon viikonlopun aikana mennä soittamaan ovikelloa. En keksi muutakaan selitystä..
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:36"]xD
[/quote]
xD xD xD xD xD xD xD
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:00"]
Vai että samallainen :-)
[/quote]
Mahtaa sua ketuttaa, kun ap kirjoittaa "enää", vaan ei "enään" XD ...Kielipollari aloittanut viikonlopun oikein rehvakkaasti XD Mitenkäs olisi sellainen juttu, kuin oman elämän hankinta?
Meidän rivitalopihaan (luiskalta noin neljä metriä, jonka päässä ulko-ovi ja oven vieressä laatoitus, jossa puutarhapöytäryhmä) tuolille oli ilmestynyt mustat sexystringit, joissa munan kohdalla reikä. Olen jo vuosia miettinyt niiden tarinaa. Mieheni perässä oli siihen aikaan ainakin yksi horo, joka aikamoisen fanaattinen tyyppi. Pakkomielteinen suorastaan. Oiskohan se ollut asialla, mene ja tiedä. Kyllähän me on sitä naurettu monta kertaa. :D (Ja kyllä oli mies tentissä, mutta yhtä yllättyneen näköinen oli kuin minäkin ) Pökät on pestynä kaapissa vieläkin ;D
Ap:llä mielenkiintoiset ajat ehkä edessään ? :)
O_O