syön viikossa 5kg maustamatonta jogurttia. mitäs siihen sanot?
Kommentit (29)
Aika paljon! Minkä kanssa vedät? Mitä merkkiä? Etkö pelkää vatsasyöpää?
Miksi? Eihän viikottaiseen ruokavalioon muuta enää mahdukaan, hyvä jos itse syön viikossa 5kg normiravintoa.
Mulla menee litra rasvatonta piimää viikossa, so?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:25"]
[/quote]
maustamaton ab-jourtti. ihan vaan paljaalteen, ilman sokeria. tai sitten voin viskata sekaan puolukoita/mustikoita. vatsasyöpä? mites se muka jogurtista tulisi?? ap
En tiedä mut tuntuisi että eihän sitä muuta tarvitse sitten syödäkään.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:34"]
[/quote]
aika hurja väite....
epäterveellistä. syö välillä tuoretta.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:25"]
[/quote]
maustamaton ab-jourtti. ihan vaan paljaalteen, ilman sokeria. tai sitten voin viskata sekaan puolukoita/mustikoita. vatsasyöpä? mites se muka jogurtista tulisi?? ap
[/quote]
Oon kuullut, että jogurtti vaikuttaa vatsan happamuuteen ja lisää asetaldehydin määrää, mikä kuulemma lisää syöpäriskiä. En tiedä, onko se pelkäämisen arvoinen asia, kunhan kysyin.
Riippuu mitä muuta syöt. Varo proteiinin yliannostusta, 1-2 grammaa/painokilo on suositus. 2 grammaa, vain jos liikut todella paljon.
Mikäs siinä jos tykkää. Itse en niin välitä jugurtista.
Helvetti mikä määrä jogurttia. Syötkö sä jotain muitakin mautotuotteita vielä lisäksi? :S
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:31"]Miksi? Eihän viikottaiseen ruokavalioon muuta enää mahdukaan, hyvä jos itse syön viikossa 5kg normiravintoa.
[/quote]
Olet joko anorektikko tai täydellisen laskutaidoton. Reilusti liikkuva kuluttaa yhdessä päivässä viiden jugurttikilon kalorimäärän. Jos sinä viihdyt aliravittuna, älä tule tuputtamaan sairauttasi muille.
Ihan ok, jos et käytä muita maitotuotteita. Eihän viisi litraa vielä paljon ole, moni juo enemmänkin maitoa eikä jogurtin ja maidon välillä ole suurta eroa. Mammat täällä nyt paheksuvat kaikkea paitsi omia taipumuksiaan, senhän tietysti tiesitkin kun kerran mehukkaan aloituksen teit.
660 kcal/1kg. ei mielestäni paljon. ap
Torvi mikä torvi. Jugurtissa on syöpävaarallista asetaldehydiä. Ja todella paljon ilmeisesti.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:31"]
hyvä jos itse syön viikossa 5kg normiravintoa.
[/quote]
Et taida ymmärtää minkä verran ruokaa ja juomaa painaa jo 5kg.
No paljon, itse en syö koskaan minkäänsortin jukurttia.