Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhana herttuantie

Vierailija
26.01.2015 |

Harkitsen kyseiseen paikkaan muuttamista mutta en tiedä alueesta mitään. Millainen paikka asua?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Herttuan katu on hyvällä paikalla, lähellä Porin torrii.

Vierailija
42/46 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks maatiaiset puhuvat aina "hesasta". Se on niin vantalaaista, kuin voi vain olla.

Varmaan siksi, että se osuu suoraan helsinkiläisen ihon alle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:32"]

Kannattaisi laittaa, mistä kaupungista on kyse. Saman nimisiä teitä, kun sattuu olemaan useammassa.

Helsinkiläiset on niin helsinkikeskeisiä, etteivät he koskaan ymmärrä, että isoin osa suomalaisista asuu jossain muualla kuin Helsingissä. Kaikkien pitää heti tietää, kun joku kertoo jossain että "mä olen Laajasalosta" tai "mä olen Jollaksesta", että ai, se onkin hesalainen...

Emme ole hesalaisia. Olemme helsinkiläisiä tai stadilaisia.

Suurin osa suomalaisista sanoo teitä hesalaisiksi eli hesalaisia olette

Vierailija
44/46 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta Juhana-Herttuan tien asukkaana haluan myös kertoa alueesta. Ollaan asuttu nyt vuosi täällä kumppanin kanssa ja rakastetaan asua täällä. Sijainti on autoilijalle aivan loistava, julkisillakin pääsee hyvin lähes joka paikkaan jos viitsii kerran vaihtaa kulkuvälinettä. Kun muutettiin tänne, meitä peloteltiin että Koskela olisi täynnä narkkeja. Katukuvassa ei näy yhtään sen enempää narkkeja, kuin muuallakaan, muutaman saattaa välillä nähdä kauppareissulla lähialepaan. Kukaan ei ole koskaan huudellut mitään ja meininki on ollut hyvä, koskaan ei ole ollut turvaton olo. Meidän talossa on pelkkiä omistusasuntoja ja asukaskanta on hyvin vanhuspainotteinen. Katukuvassa näkyy aivan normaaleja ihmisiä. Vuokra on todella edullinen, tähän hintaan muualta kolmion saisi ehkä Kontulasta tai Kannelmäestä. Älkää antako talojen ulkonäön hämätä, Koskela on hyvä paikka asua!

Vierailija
45/46 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana-herttuantie ankea paikka, koskelan perukoilla.

Vierailija
46/46 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up kiinnostais tilanne nyt 2023

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi