Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän kanssa riita laihdutuksesta!

Vierailija
26.01.2015 |

Eli aloitin tuon tässä kuussa alkaneen Superdieetin. Olen ihan normaalilokoinen, mutta ottanut tässä lisämassaa ja nehän eivät kauaa tässä kehossa makaa!!

Menin käymään lauantaina ystävälläni, jonka olen tuntenut lapsuudesta. Kerroin hänelle, että aloitin SD:n. Kaveri on ollut hänkin SD:llä joskus, ajattelin että saisin ns. vertaistukea. Kaveri on munia isokokoisempi.

Kaverin reaktio yllätti minut täysin! Hän suorastaan kalpeni raivosta ja aloitti mitä vittua -janktuksen. Sitten alkoi kertoa, että koko ajan on nälkä ja paskakin on vihreää. Sanoin että aijaa.

Kaiken huippu, kaveri halusi mäkkäriin syömään kun mentiin ajajelemaan! Hampparin saatuaan löyhytyeli sitä minua pääni ja kuseli että mmmm maistuisiko?! Teki mieli kehottaa hänet tunkemaan se hampUrpilainen anneliinsa.

Onko tällainen aito ystävä?! Miksei hän voi tukea minua?? Miten voisin auttaa ystävää, jolla on kai sitten paja olla itsessään. :(

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas sekavaa tekstiä, luitko itse ennen kuin lähetit?

Vierailija
2/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emiliako se siellä?

Vierailija
4/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen munia kaverisi on isokokoisempi? Miehesi?

Vierailija
5/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:08"]Olipas sekavaa tekstiä, luitko itse ennen kuin lähetit?
[/quote]

Hehe juu sori, tämmöistä se on dieetillä ku aivoista lähtee rasvat ekana :) tänäänki oon jo käyny salilla ja lenkillä.

Vierailija
6/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kaveri kateellinen?

Vierailija
7/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hampparin saatuaan löyhytyeli sitä minua pääni ja kuseli että mmmm maistuisiko"

En tiedä, mutta meinasin tukehtua kun luin tämän lauseen. :D

Vierailija
8/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:12"]Kenen munia kaverisi on isokokoisempi? Miehesi?
[/quote]

No siis on pari cm lyhyempi, mutta indeksiltään isompi.

Vierailija
9/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 6 ja 9 kommentit lähetti ap!! Hehe 69

Vierailija
10/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampUrpilainen. Hahhhahha :D

Vierailija
11/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja reaktio ystävältäsi. SD:n ohjeet on jonkin verran muuttuneet vuosien varrella ja ilmeisesti aikaisemmin dieetti ei ole ollut yhtä monipuolinen kuin nyt. Kuulostaa lähinnä siltä, että kaverisi ei ole saavuttanut ko. menetelmällä haluttuja tuloksia ja uskoo nyt hankkimatta, että epäonnistuminen olisi sinullakin edessä. 

Minusta kaverisi käyttäytyi lapsellisesti ja pahoittelu olisi paikallaan. Älä lannistu, olet oikealla tiellä. Itsestään ja kunnostaan huolehtiminen on vain hieno juttu. Tsemppiä! 

Vierailija
12/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro maistuiskos hampparI

13/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää Anneli on? Kaveri lapsi? Siksikö hän on läski kun on lisääntynyt? En ymmärrä.

Vierailija
14/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt ap kumpi on tärkeämpää, hoikkuus vai kirjoitustaito? Molempia et nähtävästi voi saada.

Vierailija
15/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:18"]Kurja reaktio ystävältäsi. SD:n ohjeet on jonkin verran muuttuneet vuosien varrella ja ilmeisesti aikaisemmin dieetti ei ole ollut yhtä monipuolinen kuin nyt. Kuulostaa lähinnä siltä, että kaverisi ei ole saavuttanut ko. menetelmällä haluttuja tuloksia ja uskoo nyt hankkimatta, että epäonnistuminen olisi sinullakin edessä. 

Minusta kaverisi käyttäytyi lapsellisesti ja pahoittelu olisi paikallaan. Älä lannistu, olet oikealla tiellä. Itsestään ja kunnostaan huolehtiminen on vain hieno juttu. Tsemppiä! 
[/quote]

Tuhannet kiitokset asiallisesta kommentista!! Kaverilla on ehkä joku alemmuuskompleksi asian suhteen. En sioltu käsitä miksi pitää olla suoraan sanottuna tuollainen perheenreikä. Olisin valmis häntä tukemaan samassa tilanteessa. Täytyy koittaa jutella asiasta.

Vierailija
16/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:21"]Mieti nyt ap kumpi on tärkeämpää, hoikkuus vai kirjoitustaito? Molempia et nähtävästi voi saada.
[/quote]

Fiat 4 life

Vierailija
17/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampUrpilainen anneliinsa xD voi elämä mitkä naurut.

Vierailija
18/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:19"]Moro maistuiskos hampparI
[/quote]

Paistoin kyllä sitä, mutta jätin kaverin sitten sen huolttiksen pihaan.

Vierailija
19/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:16"]

hampUrpilainen. Hahhhahha :D

[/quote]

:DD Ja sitten vielä sai hampparin ja kuseli apn nähden sanoen mm maistuuko. Väsyttää... :D

Vierailija
20/41 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaerisi on ihan oikeasssa. Millään super tai hyper tai ylipäänsä erityisill dieeteillä ei laihdu eikä laihana pysy. Meneeain aineenvaihdunta sekaisin jaterveyd entistä huonommaksi. Oikeasti tarviit sellaisen ruokavalion ja liikuntatottumukset, että voit ylläpitää niitä koko loppuikäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän