Mies 29v miettii; Tänään matkalla eläinkauppaan
Vastaan tuli nainen, jonka näkeminen tuntui epätavallisen miellyttävältä. Ajattelin sen olevan ihan tavallinen katseidenvaihto, mutta jotakin erikoista lämpöä siinä katseessa oli ja kasvotkin niin sympaattiset hymyineen. Sen jälkeen melkein koko kehossa oli erikoinen hyvänolon tunne. Miltähän siitä naisesta tuntui?
Toisen vieraan ihmisen näkemisestä ei ole kyllä ikinä tullut noin merkityksellistä tunnetta.
Kommentit (29)
Laita linkki jostain tyypistä, joka muistuttaa sua ulkoisesti.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:46"]
Mietin myös miksi olen niin epämiellyttävän ja ruman näköinen. -Mies29v-
[/quote]Obvious fake is obvious.
Kiva safari sulla ikkunalaudalla :D siis oikeesti, oon kade. Mun mies ei antaisi laittaa
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:52"]
Kiva safari sulla ikkunalaudalla :D siis oikeesti, oon kade. Mun mies ei antaisi laittaa
[/quote]Kiitos.
-Mies 29v-
Sanoja, sanoja, sanoja, mutta kukaan ei tarjoa veljelle apua akuuttiin ongelmaan..
oletko koskaan miettinyt kesyrottien hankkimista? ne ovat vallan sosiaalisia tapauksia, aivan ihania! :) itsellänikin oli ennen rontteja 2 hamsteria, Mussukka & Nemo. minkäniminen sinun hamusi on?
Voi sua kun oot niin lutunen. Säästynyt tämän kyynisen maailman pilaavilta vaikutteilta.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:14"]
oletko koskaan miettinyt kesyrottien hankkimista? ne ovat vallan sosiaalisia tapauksia, aivan ihania! :) itsellänikin oli ennen rontteja 2 hamsteria, Mussukka & Nemo. minkäniminen sinun hamusi on?
[/quote]Nimesin uuden hamsterin tämän videopelin rotan mukaan.
-Mies 29v-
Naisella oli melko isot silmälasit, jonkinlainen pipo, melko vaalea takki ja ruokakaupan kassi kädessä.
-Mies 29v-
Oletko ihan oikea ja alkuperäinen -Mies 29v-?
sinulla taitaa olla aika vähän sosiaalisia kontakteja
Mitäs eläinkaupassa, onko sulla lemmikki?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:21"]
sinulla taitaa olla aika vähän sosiaalisia kontakteja
[/quote]Olen hyvin yksinäinen.
-Mies 29v-
Moni kakku päältä kaunis, muistaisit nyt seikkailuissasi kuitenkin sen. :)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:21"]
Mitäs eläinkaupassa, onko sulla lemmikki?
[/quote]Hamsteri on.
-Mies 29v-
Mietin myös miksi olen niin epämiellyttävän ja ruman näköinen.
-Mies29v-