Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua treffit illalla!

Vierailija
26.01.2015 |

Oon tutustunu tinderissä yhteen muijaan ja treffit illalla. Ongelma on et se muija luulee mua ihan erinäköseksi mitä oon, en siis oo pelannu omilla kuvilla sitä peliä. Miten saan tän homman hoidettua kotiin? Se on ihan täpinöissään, lupas et voidaan me pannakki ja lähetelly kaikkee alastonkuvia  jne. Auttakaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printtaat väriprintterillä naamasi kokoisen kuvan "valeitsestäsi", liimaat sen kartongille, muotoilet hieman, teet reiät molempiin sivuihin, pujotat niistä kuminauhan ja virität lätyn naamasi kumpparilla eteen takaraivosi takaa. Sanot että valitettavasti olet ollut juuri pienessä leikkauksessa, ja joudut nyt pitämään naamasuojana parin viikon ajan tällaista. Kyllä se siitä.

Vierailija
2/4 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kusettaja taas. Älkää naiset ikinä menkö tuohon halpaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:48"]

Printtaat väriprintterillä naamasi kokoisen kuvan "valeitsestäsi", liimaat sen kartongille, muotoilet hieman, teet reiät molempiin sivuihin, pujotat niistä kuminauhan ja virität lätyn naamasi kumpparilla eteen takaraivosi takaa. Sanot että valitettavasti olet ollut juuri pienessä leikkauksessa, ja joudut nyt pitämään naamasuojana parin viikon ajan tällaista. Kyllä se siitä.

[/quote]

Tuo oli aika hyvä. Entä jos menee ihan muinamiehinä ja sanoo et ne kuvat oli vähä vanhoja et tässä mä olen...?

Vierailija
4/4 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäiskit naamasi paistinpannulla niin turpeaksi, että sinua ei erota kuvan henkilöstä. Sanot muijalle, että pelastit naisen tusinan mamun raiskaukselta, mutta sait turpaan. Tämän jälkeen sakset aukeaa ;-)