Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa jotain hyviä aamupaloja!

Vierailija
26.01.2015 |

Mulla on ongelma aina aamuisin. Kun ei tekis mieli leipää pakkasesta tai puuroa.
Mikä olisi sellainen hyvä aamupala?
Teen töitä kotoa käsin joten ei tarvitse olla täyttävää, kuhan jotain mitä vatsaan laittaa.
Inhottavaa joka aamu pohtia tätä ja olla nälässä.
En jaksaisi nähdä hirveää vaivaa eli mielellään ei paistamista pannulla tai uunissa.
Ääh, miksi olen aamuisin kamala nirso?!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma vakio: täysmaitoon tehty cappuccino ja hedelmä. Joskus harvoin jogurtti+mysliä, mutta helposti minulla alkaa jogurtti etomaan aamulla syötynä, kuten kaikki muukin kovin proteiinipitoinen.

Vierailija
2/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie on hyvä ja helppo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää, että nälkä pysy pitkään poissa, ja olen huomanntu sen onnistuvan rahkalla. Laitan lautaselle sekaisin puoli purkkia rahkaa, marjoja/hedelmiä ja jugurttia (pelkkä rahka ei oikein maistu mulle, on liian "kuivaa"). Tästähän voisi tehdä myös smoothien, mutta itse syön sellaisenaan. Mukaan voi laittaa myös mysliä tai granolaa tms. jos tykkää. Lisäksi kuppi kahvia, jotta herää.

Vierailija
4/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie. Kaupasta ostettuna jos itse tehty on liian vaivalloinen.

Vierailija
5/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aamiasmuffinseja joista riittää sitten useammallekkin päivälle? Suolaisia voi myös tehdä kinkulla, paprikalla ja juustolla yms. Kananmunia paistaa aika äkkiä pannulla, tai sitten kokoa joku jogurtti-mysli-pähkinä-marja-sekoitus. Tuorepuuron valmistaa edellisenä iltana, vähän vaihtelua normipuuroon kuitenkin.

Vierailija
6/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten osta kaupasta jokin pikavälipala, riisifrutti tms.

Vierailija
7/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaa jättää aamiainen kokonaan syömättä. Näin pääset helpolla eikä tarvitse nähdä vaivaa :)

Vierailija
8/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:57"]

Mulla on ongelma aina aamuisin. Kun ei tekis mieli leipää pakkasesta tai puuroa. Mikä olisi sellainen hyvä aamupala? Teen töitä kotoa käsin joten ei tarvitse olla täyttävää, kuhan jotain mitä vatsaan laittaa. Inhottavaa joka aamu pohtia tätä ja olla nälässä. En jaksaisi nähdä hirveää vaivaa eli mielellään ei paistamista pannulla tai uunissa. Ääh, miksi olen aamuisin kamala nirso?!

[/quote]

kaksi pekonia ja paistettu muna. ei ole hiilareita mutta tekee kylläisen olon. ihminen on tottunut siihen että rasvainen ruoka tuo nopeasti täyden olon. 

Vierailija
9/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihtelee vähän vuodenaikojen ja mielitekojen mukaan. Nyt mitä muistan viimeaikoina olleen: paprikamunakas, smoothie, maustamatonta jogurttia&piltti, lämmin voileipä mikrossa (tää on mun talven lemppari), keitetty kananmuna leivän päällä, tuorepuuro, edelliseltä illalta jäänyttä kasvispiirakkaa, suolaiset lesemuffinit, hedelmät..

Vierailija
10/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen smoothien marjoista ja hedelmistä ja vihreästä (parsakaalia,yrttiä, pinaattia tulee useimmin laitettua, avokado  tuo täytteläisyyttä enkä sitä muussa muodossa pystykään syömään.) 

Tai sitten ihan vaan salaattia ja pähkinöitä.

Mulla ei mee alas aamuisin oikein mikään muu kun tuollaiset kevyet ja raikkaat :)

Vierailija
11/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:57"]

Mulla on ongelma aina aamuisin. Kun ei tekis mieli leipää pakkasesta tai puuroa. Mikä olisi sellainen hyvä aamupala? Teen töitä kotoa käsin joten ei tarvitse olla täyttävää, kuhan jotain mitä vatsaan laittaa. Inhottavaa joka aamu pohtia tätä ja olla nälässä. En jaksaisi nähdä hirveää vaivaa eli mielellään ei paistamista pannulla tai uunissa. Ääh, miksi olen aamuisin kamala nirso?!

[/quote]

kaksi pekonia ja paistettu muna. ei ole hiilareita mutta tekee kylläisen olon. ihminen on tottunut siihen että rasvainen ruoka tuo nopeasti täyden olon. 

[/quote]

Ei käy ap:lle, joutuu paistamaan :)

Vierailija
12/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin tänä aamuna kananmuna-avocadoleivän ja join kahvia. :)

Vierailija
13/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiuunileipä. Päällä vaikka salaattia, kinkkua, kananmunaa, tomaattia, juustoa, suolakurkkua... Mistä nyt tykkää. Lisäksi hedelmä ja lasi maitoa.

Vierailija
14/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakka tai pitsapala. Kahvia paljon.

Vierailija
15/15 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä! :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi