Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla syytä huoleen avomieheni suhteen?

Vierailija
26.01.2015 |

Kyseessä kolmikymppinen mies, melko kokematon. Takana vuosi parisuhdetta, avoliittoa 3 kk. olemme tunteneet 3,5 vuotta. Jätti ekaa kertaa minut viikon sisällä kaksi kertaa huomiotta, eli nukahti kun oli itse saanut. Niiden jälkeen lupasi seuraavana iltana huomioida minut, mutta kävikin nukkumaan kun väsytti. Sanoo että vain huonoa tuuria, kömpelöyttä ja kokemattomuutta, ja ettei tule tavaksi. Tätä ei ole aiemmin tapahtunut. Onko minulla syytä huoleen, vai voiko oikeasti olla niin että mies ei tehnyt noin tarkoituksella? Itse olen pettynyt suhteissa usein, tästä olen ajatellut että on loppuelämäni kumppani..nyt olen vähän ymmälläni. Mies on pyytänyt siis anteeksi ja luvannut tänään huomioida minua, mutta jotenkin outo fiilis. Mitä mieltä? Voiko olla niin ettämies rakastaa minua koko sydämestään kuten olen ymmärtänyt, ja silti tapahtuu tällaista? 

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää ! Onneksi meidän parisuhteessa ei ole kiintiöitä eikä kukaan pakota tyydyttämään, ne jutut vaan tuppaa tapahtumaan ihan ilman miettimistä ja vaatimista.

T.mies

Vierailija
22/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:15"]

Voi herranen aika, ihan kaksi kertaa jäit ilman. 

[/quote] Itse asiassa kolme kertaa, neljän päivän sisällä. Eli sinusta se on normaalia? Taidat itse olla sellainen joka vain pyytää toisen tyydyttämään itsensä, ja sitten kääntää kylkeä ja alkaa kuorsata? Voi herranen aika sinua. ;-)

ap

[/quote]No joo, tuo vaan kuulostaa niin hassulta tuo sinun purkauksesi, kun itse on jo aika pitkään ollut parisuhteessa ja kyllä se on kymmenet kerrat vuosien aikana, jolloin ei ole toista ihan niin paljon huvittanut ja silti tässä ollaan aivan onnellisia yhdessä. Ei tullut mieleen miettiä vuonna 1990, että onko tässä syytä huoleen ja miten minun nyt käy, kun ei tämä kerta mennyt ihan just minun mieleen. Sanoit avausviestissä, että mies on kokematon. Siltä sinäkin kyllä kuulostat, eikä siinä ole mitään pahaa. Kun ette vain tee pikkuasioista liian suuria, niin parisuhde siltäkin osin voi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on ihan tutkittu juttu, että miehet nukahtaa seksin jälkeen älyttömän helposti ja nopeasti. 

Tehkää toisin päin, hoidelkaa sinut ensin ja sitten mies. En nyt ihan kahdesta kerrasta hakisi johtopäätöstä että mies ei rakastaisi.

Vierailija
24/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:09"]

Älä kehitä ongelmia sieltä missä niitä ei ole. Anna olla, mene eteenpäin, tuossa ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä.

[/quote] Eli se on ihan normaalia parisuhteessa, jos toistuvasti pyytää toisen tyydyttämään itsensä, mutta jättää toisen huomioimatta? ja jättää silti vaikka nimenomaan olisi luvannut, että huomisiltana on sinun vuorosi. 

No, kaipa se on pakko uskoa, jos palstalaiset kerran sanovat niin. Ehkä munkin kannattaa kokeilla samaa. :-)

ap

[/quote]

No pidempään jatkuessa ei toki ole mukavaa, mutta jos nyt ensimmäistä kertaa käynyt näin, niin ei siitä vielä kannata myrskyä nostaa. Niinkuin joku sanoi, puhua kannattaa ja ilmaista toiveensa, mutta syyttelyyn ja kostamiseen ei pidä mennä, siitä kärsii lopulta molemmat.

[/quote] No yksi kerta ei olisi tosiaan minua haitannut, mutta kolme kertaa viikon, itse asiassa neljän päivän sisällä, eli viime torstain jälkeen. Se pistää jo mietityttämään. La mies lupasi että "huomenna on sinun vuorosi", ja eilenki illalla vielä sanoi niin. Siitä parin tunnin päästä käänsi vaan kylkeä ja kävi nukkumaan. 

ja en toki myrskyä nosta, ei tässä ole minkään draaman paikka. Ehkä olen vain pettynyt liikaa parisuhteissa, ehkä siksi olen varovainen ja alan helposti ajatella että noniin, arki on astunut suhteeseen. Mutta tosiaan, en aio käyttäytyä kuin kiukutteleva pikkukakara. :-)

ap

Vierailija
25/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:15"]

Voi herranen aika, ihan kaksi kertaa jäit ilman. 

[/quote] Itse asiassa kolme kertaa, neljän päivän sisällä. Eli sinusta se on normaalia? Taidat itse olla sellainen joka vain pyytää toisen tyydyttämään itsensä, ja sitten kääntää kylkeä ja alkaa kuorsata? Voi herranen aika sinua. ;-)

ap

[/quote]No joo, tuo vaan kuulostaa niin hassulta tuo sinun purkauksesi, kun itse on jo aika pitkään ollut parisuhteessa ja kyllä se on kymmenet kerrat vuosien aikana, jolloin ei ole toista ihan niin paljon huvittanut ja silti tässä ollaan aivan onnellisia yhdessä. Ei tullut mieleen miettiä vuonna 1990, että onko tässä syytä huoleen ja miten minun nyt käy, kun ei tämä kerta mennyt ihan just minun mieleen. Sanoit avausviestissä, että mies on kokematon. Siltä sinäkin kyllä kuulostat, eikä siinä ole mitään pahaa. Kun ette vain tee pikkuasioista liian suuria, niin parisuhde siltäkin osin voi hyvin.
[/quote]Veit sanat suustani.

T. Vuodesta 94 kimpassa

Vierailija
26/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas sentään. Ettekö te käy töissä, harrastuksissa, tapaa omia kavereita, sukuloimassa, ole mukana järjestötoiminnassa? Kun on edes noin paljon aikaa a)harrastaa seksiä, ja b)märehtiä että kuka sai koska ja kuinka monta kertaa... Mites sitten, jos joskus käykin niin että sä saat joku kerta kahdesti saman session aikana, miten olet ajatellut huolehtia että mieskin saa yhtä monta kertaa?

Vierailija
27/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tyydyttämään itsesi ensiksi ja ongelma ratkaistu. Mihen orgasmin jälkeen vapautuu hormooneja jotka tehostavat väsymystä ja rentouttavat, jos oli vielä valmiiksi väsynyt niin nukahtaminen on todennäköistä.

Vierailija
28/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö itse mitään orgasmisi eteen? Anteeksi ronski kysymys, mutta kai seksin aikana voi tehdä jotain itseään auttavaa niin saa varmasti, eikä orgasmi jää vain miehen kontolle aktin jälkeen.

Vierailija
29/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:18"]

No jos mies on vaan väsynyt. En ottaisi nyt ihan noin raskaasti.

Mutta nyt kun sinä otit, niin kannattaisko sit jutella vaikka siitä, onko seksielämänne molempien mielestä ok. Mies varmaan syyllistyy kovasti, jos taas otat puheeksi tuon tapahtuneen. Ymmärrän kyllä sua, että koet itsesi laiminlyödyksi. Mut yritä kuitenkin asiasta keskustellessa keskittyä siihen, voisko asiat vaan olla paremmin äläkä jää liikaa vellomaan noihin pettymyksen tunteisiisi.

[/quote] En jää vellomaan. Ihmetytti vaan kun tuota ei ole koskaan tapahtunut ennen. Mutta näköjään monien mielestä toisen huomiotta jättäminen seksissä on Ok, joten varmaan täytyy alkaa ajatella niin itsekin, ja toimimaan. Itse olen vaan aina pitänyt erittäin tärkeänä myös toisen nautintoa, enkä vain omaani. 

ap

[/quote]

Ei, vaan toisen huomiotta jättäminen ei ole kivaa mutta sille on nyt joku syynsä. Mieti nyt, mitä kirjoitin tuohon edelliseen viestiin.

Ajattelepa, jos olisit itse vaikka väsynyt etkä jaksaisikaan hoidella miestä, vaikka olisit luvannut. Kyllä silloin itsekin odottaisit ymmärrystä.

[/quote] Tietenkin odottaisin, mutta silloin sanoisin miehelle, että olen pahoillani, mutta nyt olen liian väsynyt, sopiiko että huomenna? Tästä jäi se kommunikaatio puuttumaan, vasta kolmannella kerralla hän sanoi että huomenna sinun vuorosi- eikä kuitenkaan ollut. Tosiaan en vielä yhden kerran jälkeen miettinyt yhtään mitään. :-)

ap

Vierailija
30/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:55"]Jätti ekaa kertaa minut viikon sisällä kaksi kertaa huomiotta
[/quote]
Öh.. Joo.. Ihan ymmärrettävä lause, viidennen lukukerran jälkeen.

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:55"] Itse olen pettynyt suhteissa usein, tästä olen ajatellut että on loppuelämäni kumppani..
[/quote]
Taidat pettyä suhteissa aika helposti?

Vierailija
31/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:18"]

No jos mies on vaan väsynyt. En ottaisi nyt ihan noin raskaasti.

Mutta nyt kun sinä otit, niin kannattaisko sit jutella vaikka siitä, onko seksielämänne molempien mielestä ok. Mies varmaan syyllistyy kovasti, jos taas otat puheeksi tuon tapahtuneen. Ymmärrän kyllä sua, että koet itsesi laiminlyödyksi. Mut yritä kuitenkin asiasta keskustellessa keskittyä siihen, voisko asiat vaan olla paremmin äläkä jää liikaa vellomaan noihin pettymyksen tunteisiisi.

[/quote] En jää vellomaan. Ihmetytti vaan kun tuota ei ole koskaan tapahtunut ennen. Mutta näköjään monien mielestä toisen huomiotta jättäminen seksissä on Ok, joten varmaan täytyy alkaa ajatella niin itsekin, ja toimimaan. Itse olen vaan aina pitänyt erittäin tärkeänä myös toisen nautintoa, enkä vain omaani. 

ap

[/quote]

Ei, vaan toisen huomiotta jättäminen ei ole kivaa mutta sille on nyt joku syynsä. Mieti nyt, mitä kirjoitin tuohon edelliseen viestiin.

Ajattelepa, jos olisit itse vaikka väsynyt etkä jaksaisikaan hoidella miestä, vaikka olisit luvannut. Kyllä silloin itsekin odottaisit ymmärrystä.

[/quote] Tietenkin odottaisin, mutta silloin sanoisin miehelle, että olen pahoillani, mutta nyt olen liian väsynyt, sopiiko että huomenna? Tästä jäi se kommunikaatio puuttumaan, vasta kolmannella kerralla hän sanoi että huomenna sinun vuorosi- eikä kuitenkaan ollut. Tosiaan en vielä yhden kerran jälkeen miettinyt yhtään mitään. :-)

ap
[/quote]Mikä helvetin vuoro ???

Vierailija
32/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:29"]

Teetkö itse mitään orgasmisi eteen? Anteeksi ronski kysymys, mutta kai seksin aikana voi tehdä jotain itseään auttavaa niin saa varmasti, eikä orgasmi jää vain miehen kontolle aktin jälkeen.

[/quote]

Siis mies pyysi minua kummallakin kerralla tyydyttämään itsensä käsin, ja nukahti sen jälkeen. Ei siis ollut varsinaista seksiä. 

No, ehkä tosiaan otin liian raskaasti. Itse kun vaan aina edes kyseäisen mieheltä esim. kun hän antaa minulle suuseksiä ja laukean, että haluaako hänkin. 

kiitos vastauksista, uskon jo että tämä ei ollut mikään iso asia. Siksipä kysyin asiaa. Olen ehkä pettynyt liian monta kertaa elämässäni.:-)

ap

Vierailija
33/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:55"]Jätti ekaa kertaa minut viikon sisällä kaksi kertaa huomiotta [/quote] Öh.. Joo.. Ihan ymmärrettävä lause, viidennen lukukerran jälkeen. [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:55"] Itse olen pettynyt suhteissa usein, tästä olen ajatellut että on loppuelämäni kumppani.. [/quote] Taidat pettyä suhteissa aika helposti?

[/quote] En kovin helposti. Mutta aika monta kertaa mies on ns. aalkuhuuman jälkeen muuttunut ns. omaksi itsekseen. 

ap

Vierailija
34/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siinä seksin aikanakin voi jutella, ehdottaa mitä haluaisi tehdä, ottaa ohjat omiin käsiin, antaa positiivista palautetta... Ei ole pakko tehdä joka kerta saman kaavan mukaan. Monet asiat ovat sellaisia, joista molemmat nauttivat, yrittäkää löytää näitä yhteisiä juttuja sen sijaan että jakaisitte sun vuorot ja mun vuorot.

Vierailija
35/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:24"] [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:21"] [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:18"] No jos mies on vaan väsynyt. En ottaisi nyt ihan noin raskaasti. Mutta nyt kun sinä otit, niin kannattaisko sit jutella vaikka siitä, onko seksielämänne molempien mielestä ok. Mies varmaan syyllistyy kovasti, jos taas otat puheeksi tuon tapahtuneen. Ymmärrän kyllä sua, että koet itsesi laiminlyödyksi. Mut yritä kuitenkin asiasta keskustellessa keskittyä siihen, voisko asiat vaan olla paremmin äläkä jää liikaa vellomaan noihin pettymyksen tunteisiisi. [/quote] En jää vellomaan. Ihmetytti vaan kun tuota ei ole koskaan tapahtunut ennen. Mutta näköjään monien mielestä toisen huomiotta jättäminen seksissä on Ok, joten varmaan täytyy alkaa ajatella niin itsekin, ja toimimaan. Itse olen vaan aina pitänyt erittäin tärkeänä myös toisen nautintoa, enkä vain omaani. 

ap [/quote] Ei, vaan toisen huomiotta jättäminen ei ole kivaa mutta sille on nyt joku syynsä. Mieti nyt, mitä kirjoitin tuohon edelliseen viestiin. Ajattelepa, jos olisit itse vaikka väsynyt etkä jaksaisikaan hoidella miestä, vaikka olisit luvannut. Kyllä silloin itsekin odottaisit ymmärrystä. [/quote] Tietenkin odottaisin, mutta silloin sanoisin miehelle, että olen pahoillani, mutta nyt olen liian väsynyt, sopiiko että huomenna? Tästä jäi se kommunikaatio puuttumaan, vasta kolmannella kerralla hän sanoi että huomenna sinun vuorosi- eikä kuitenkaan ollut. Tosiaan en vielä yhden kerran jälkeen miettinyt yhtään mitään. :-)

ap [/quote]Mikä helvetin vuoro ???

[/quote] Siis tuo "vuoro" oli pilke silmäkulmassa sanottu. 

Mutta siis. av on opettanut ettei tarvitse huolehtia parisuhteessa kuin omasta tyydytyksestään. Selvä juttu. :-)

ap

Vierailija
36/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:55"]Jätti ekaa kertaa minut viikon sisällä kaksi kertaa huomiotta [/quote] Öh.. Joo.. Ihan ymmärrettävä lause, viidennen lukukerran jälkeen. [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:55"] Itse olen pettynyt suhteissa usein, tästä olen ajatellut että on loppuelämäni kumppani.. [/quote] Taidat pettyä suhteissa aika helposti?

[/quote] En kovin helposti. Mutta aika monta kertaa mies on ns. aalkuhuuman jälkeen muuttunut ns. omaksi itsekseen. 

ap

[/quote]Eikö se ole älyttömän hyvä asia, että ihminen voi olla oma itsensä?

Vierailija
37/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:37"]

ap

[/quote]

Eli tykkäät käytännössä alkuhuumasta, arki ei maistu? Ainahan se alkuhuuma loppuu, kenne tahansa kanssa.

Vierailija
38/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:29"]

[/quote]

Siis mies pyysi minua kummallakin kerralla tyydyttämään itsensä käsin, ja nukahti sen jälkeen. Ei siis ollut varsinaista seksiä. 

No, ehkä tosiaan otin liian raskaasti. Itse kun vaan aina edes kyseäisen mieheltä esim. kun hän antaa minulle suuseksiä ja laukean, että haluaako hänkin. 

kiitos vastauksista, uskon jo että tämä ei ollut mikään iso asia. Siksipä kysyin asiaa. Olen ehkä pettynyt liian monta kertaa elämässäni.:-)

ap

[/quote]

No ehkä sit taas jos mies on pyytänyt ja olet suostunut, mies olettaa, että kaikki on ihan ok? Miehet on oikeasti tuollaisia..Voi olla, että sun kannattaa ehdottaa jotain sellaista sessiota, että mies hoitelee sinut (ja sinä sen jälkeen hänet) eikä odottaa, että mies tajuaa sen itsestään. Mutta ehkä siihenkin löytyy joku kiva juttu, sellainen, josta mieskin sit voi innostua. Ehkä teidän pitää puhua, mikä olisi kivaa. Ei tarvi olla mitään erikoista, jos mies vaikka tykkäisi hieroa sinua ensin ja sitten hoidella sut tavalla tai toisella esimerkiksi. Ehdota?

Vierailija
39/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:39"]

Ihan siinä seksin aikanakin voi jutella, ehdottaa mitä haluaisi tehdä, ottaa ohjat omiin käsiin, antaa positiivista palautetta... Ei ole pakko tehdä joka kerta saman kaavan mukaan. Monet asiat ovat sellaisia, joista molemmat nauttivat, yrittäkää löytää näitä yhteisiä juttuja sen sijaan että jakaisitte sun vuorot ja mun vuorot.

[/quote] Ei kaikki menekään saman kaavan mukaan todellakaan. Oli vaan eka kerta suhteemme aikana, kun mies pyysi kaksi kertaa peräkkäin tyydyttämään itsensä käsin ilman että otti minua sen jälkeen huomioon. tokalla kerralla vielä ehdotti että jos en jaksa, hän voisi käydä kädellä toisessa huoneessa. 

Mutta siis, olen ymmärtänyt, että kaikkien mielestä ylireagoin. täytyy siis varmaan olla tekemättä asiasta numeroa vastedes. 

kiitos vastauksista, en jaksaisi jauhaa enempää, uskon jo että olen ylireagoinut, ja että suhteessa ei ole tarpeellista aina tyydyttämään myös toista. Itse olen niin ajatellut ja toiminut, mutta se ei siis olekaan niin. Nytpä tiedän. 

ap

Vierailija
40/76 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen martyyr...."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi