Olen alkanut näyttää äidiltäni ja en tykkää yhtään
Onko kaikkien muiden ihmisten mielestä oma äiti kaikkein kaunein maailmassa?
Kommentit (23)
Sama. Näytän toisaalta vähän myös isän puolen suvulta. Olen silti oma versio. Pelkään että näen äidin peilistä. Äiti osaa olla pelottava tyyppi joskus.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sama ongelma kehoni kanssa. Kasvot ovat minun, mutta kehoni on äitini.
Just tämä. Hyvä huomio.
Mutsis näytti äidiltäs ku sua teki
Näytän, kuulostan äidiltäni, liikun kuten äitini. Pelkään kohta ettei minua ole olemassakaan. N52
Mä näytän mun muistisairaalta isältä aina välillä kun katson peiliin, ei ole helppoa tämäkään elämä
Ja minä olen alkanut näyttämään hieman hoikemmalta versiolta isästäni. Ja vielä pahemmin kuulostamaan. Olen siis mies, enkä todellakaan olisi halunnut kummaltakaan vanhemmaltani näin paljon samoja ominaisuuksia ja puhetyyliä.
Entisen naapurin mukaan minä kuulemma näytän vuosi vuodelta yhä enemmän isältäni. Niin, isänihän on jo haudassa. 😒
Hamsteriposket on äidiltä, mutta onneksi minulla ei ole äidin kapeita huulia niin en ole samannäköinen. Äitini ei ole kiva ihminen, joten en halua näyttää häneltä. Pelkäsin häntä lapsena.
Minä taas anopilta. Kaikki ruat mitä tiedän hän syö jätän syömättä. Yritän taistella vastaan. Hönwn puoliso pettti ja siitä ayntyi tytär jota anoppi vihaa
Vierailija kirjoitti:
Minä taas anopilta. Kaikki ruat mitä tiedän hän syö jätän syömättä. Yritän taistella vastaan. Hönwn puoliso pettti ja siitä ayntyi tytär jota anoppi vihaa
Tästä tuli mieleen että pelkään äitini lisäksi näyttäväni äidinäidiltä ja isän siskolta eli tädiltä. Lisäksi näytän erään vanhan valokuvan sukulaiselta hieman, joka oli nätti nuorena. Joskus saatan hetken pelätä näyttäväni isältä tai persulta perunanenällä, keski-ikäisenä tämä kaikki.
Ikävä kyllä näytän äidiltäni.Muistuttamassa joka päivä ilkeilystä ja julmuudesta,miltä muut säästyivät.
Kaikki naiset ovat vain nuorempia kuvia äideistään.
Ihmeellistä kun moni mies tosiaan näyttää äidiltään ikäänkuin nainen jolla viikset. Moni mies on luiskahtanut äitinsä jalkovälistä. Isästä ei aina tietoa. Mutta oliko äidillä munat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat vain nuorempia kuvia äideistään.
Ei pidä paikkaansa, esim mä näytän ihan isältäni. Siskoni on kyllä äidin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä näytän äidiltäni.Muistuttamassa joka päivä ilkeilystä ja julmuudesta,miltä muut säästyivät.
Onni on näyttää isältä, jota ei ole koskaan tuntenut.
Vaimoni on alkanut näyttää äidiltään kun ikää tullut +50v, nuorempana ei niinkään. Siis kun katsoo äitinsä kuvia, on jo kuollut.
Kun täytin 30 vuotta, isäni piirteet -joista sain aina kuulla - katosi täysin ja aloin muuttumaan aivan äitini kopioksi. Nykyisin olen samassa työpaikassa jossa äitini aikoinaan oli töissä ja minua kutsutaan äitini nimellä. Luonteeltani olen kuitenkin päinvastainen kuin äitini: äitini extrovertti joka paikkaan suuna päänä menevä karjalainen, itse rauhallinen ja täysin introvertti erakko.
Pahinta mitä mies voi vaimolleen sanoa on että muistutat äitiäsi. Loukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta mitä mies voi vaimolleen sanoa on että muistutat äitiäsi. Loukkaus.
Tuotako sinä jankutat ihmisille? Joku on joskus sanonut sulle näin ja vedit siitä johtopäätökset?
Itselläni sama ongelma kehoni kanssa. Kasvot ovat minun, mutta kehoni on äitini.