Olen toinen nainen ja tajunnut vihdoin
Olen ollut toinen nainen perheelliselle miehelle 3v ajan. Olemme puhuneet rakastajani kanssa yhteisestä tulevaisuudesta ja sanojen tasolla kai tämä onkin tavoite. Todellisuudessa niin ei tule koskaan tapahtumaan. Mies esittänyt kaikenlaisia verukkeita, miksi ei voi vielä jättää vaimoaan. Piti odottaa, kunnes nuorin on syntynyt, sitten lapsi piti kastaaja joulu ja juhannus ja pääsiäinen jajaja....Sanahelinää. Olen tajunnut etten koskaan kelpaa miehen puolisoksi oikeasti, koska olen suostunut salasuhteeseen ja mies pitää minua hutsuna. Sad but true. Toivon, että hän keskittyy vastaisuudessa perheeseensä. Minä en enää halua olla osallinen tässä pelissä.
Kommentit (27)
No voi nyyh nytkö se toiselta varastettu mies kohteleekin sua huoraa kaltoin!
Ei ole maailmassa niin suurta pahaa etten sitä sinulle toivoisi.
Ja ap. Älä nyt hyvä nainen itse itseäsi hutsuksi nimittele. Hiukan omanarvontuntoa vaikka oletkin antanut miehen kohdella itseäsi huonosti.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:21"]"Lumput"? Millä vuosisadalla täällä eletään?
[/quote]
Ainiin sori, pettäminenhän on nykyaikaa, sitä ei saa kritisoida kun se nyt vaan on ajan henki.
Lähdenkin tästä saman tien nussimaan työkaveriani kun sattuu olemaan komistus.
Not. Aion on olla jatkossakin vanhanaikainen ja uskollinen ja haukun kyllä vastedeskin kakkosnaisia lumpuiksi.
Jospa pystyt elämään sen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:21"]"Lumput"? Millä vuosisadalla täällä eletään? [/quote] Ainiin sori, pettäminenhän on nykyaikaa, sitä ei saa kritisoida kun se nyt vaan on ajan henki. Lähdenkin tästä saman tien nussimaan työkaveriani kun sattuu olemaan komistus. Not. Aion on olla jatkossakin vanhanaikainen ja uskollinen ja haukun kyllä vastedeskin kakkosnaisia lumpuiksi. Jospa pystyt elämään sen kanssa.
[/quote]
No eihän sitä ihminen typeryydelleen mitään voi.
Keneltä miehen hedonistiset nautinnot ovat pois?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:03"]Miehet on siinäkin mielessä ihan sairaita että srksielämä vain kiihtyy kotona kun on salarakkaan kanssa ensin viestitelty tuhmia....
[/quote]
No mitäs ihmeellistä tuossa on? Kai sitä nyt kiihottuu, kun viestittelee tuhmia viestejä salarakkaan kanssa ;)
Sekä omista että ystävien kokemuksista täytyy sanoa, että erittäin moni mies on yksinkertaisesti vain itsekeskkeinen, vastuuton, nautinnonhaluinen paska. Jos voi säätää niin, että on perheen status ja se mukava perhearki sukuloimisineen muineen ja siihen saa liitettyä jonkun hyväuskoisen hölmön joka haluaa uskoa miehen puheita ja on käytettävissä silloin kun miehelle sopii niin sehän on parasta mitä voi olla. Fakta on kuitenkin se, että tuollainen mies on kusipää niin vaimonsa kuin sen toinekin naisen kannalta. vastuuton, valehteleva paska joka loppujenlopuksi on kiinnostunut ainoastaan omasta navastaan ja korkeintaan muiden ihmisten mielipiteistä. Muttei vaimonsa, lastensa saati kakksonaisen hyvinvoinnista. Jos olisi, hän olisi rehellinen ja toimisi ihmissuhteissaan kaikkia kunnioittavasti. Eli jos olet kakksonainen, ovit olla varma, että mies on kusipää. Ja se mikä liitossa mättää on tasan miehen omat ihmissuhdetaidot. Jos olet petetty vaimo, turha syyttää kakkosnaista. Kusipää on se miehes jolle et ole edes totuuden arvoinen. Nimim. kokemusta piisaa