Toisessa ketjussa sanottiin, että nainen pitäisi iskeä olemalla kiusoittelevan piikittelevä! Oletko samaa mieltä?
Minä naisena ainakin panen heti omaan kategoriaansa dissaamisen yrittäjät.
Kommentit (48)
No se vähän riippuu. Ehkä kuitenkin enemmän kiusoitteleva ilman piikittelyä.
Tykkään sellaisesta abstraktista pallottelusta jota voi lähteä viemään mihin suuntaan vaan. Sillä tavalla monitulkintaisesti kertoa paljon.
Siinä tulee kuuma...
- Nainen
Kiusoittelussa ja piikittelyssä on ero. Kokemusta kummastakin. Piikittelijämiestä pidän narsistina, ja kiinnostus katoaa nykyään siitä hetkestä jos sitä on ollut.
Ne piikittelijämiehet ovat epätoivoisia naisvihaajia, joilla ei ole ikinä ollut naista ja ovat lukeneet nuo elämänohjeensa netin naisvihayhteisöistä. Heitä on muutama tällä palstalla, roikkuvat päivittäin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ne piikittelijämiehet ovat epätoivoisia naisvihaajia, joilla ei ole ikinä ollut naista ja ovat lukeneet nuo elämänohjeensa netin naisvihayhteisöistä. Heitä on muutama tällä palstalla, roikkuvat päivittäin täällä.
Melkein nauroin, onko tuollaisia muka olemassa? Miksi?
Vain samanvertaisten kanssa, puolet on tosikkoja jotka eivät hanskaa sanahelinää.
Oli varmaan mies sen neuvon antanut. Jotkut miehet koettavat tuota taktiikkaa, mutta en tunne ketään johon se tepsisi. En hyväksy tuollaisia edes tuttaviksi ja vanhemmiten olen tullut niin törkeäksi, että en kutsu edes sukujuhliin piikittelijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein nauroin, onko tuollaisia muka olemassa? Miksi?
En tiedä, mutta en usko, että vihaamista tarvitsee erikseen opetella. On sitä osattu ennen nettiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vain samanvertaisten kanssa, puolet on tosikkoja jotka eivät hanskaa sanahelinää.
Tämä on jonkun huonoitsetuntoisen piikittelijän kommentti.
En tykkää oikein mistään leikkimielisestäkään kiusaamisesta itse.
Itse puristelen naarasta kevyesti pyllystä. Pelisilmää tietysti pitää olla, ettei nyt mitään rekkalesboa ala lääppiä.
Vierailija kirjoitti:
Piikittely on helppoa ja halpahintaista huvia. Todellinen sanataide huvittaa kaikkia osallistujia, eikä sisällä negatiivisuutta.
Ei sytytä kiusoittelu tai piikittely, haluan parisuhteen ystävällisen, mukavan ja huomioonottavan miehen kanssa, joka uskaltaa puhua tunteistaan suoraan. Onneksi sellaisen löysinkin.
Omalla isälläni oli lapsuudessani tapana kiusoitella ja vähän nälviä, merkkinä välittämisestä. Ihan helvetin raskasta päivittäin kuunnella pikkukiusaa, vaikka tiesinkin, ettei pahalla sitä tee. Onneksi nykyään on lopettanut sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jonkun huonoitsetuntoisen piikittelijän kommentti.
Sehän on normaali tapa tutustua mutta hlökohtaisesti en ole innostunut, rahkeet ei riitä.
Se riippuu mitä sillä tarkoitetaan. On kiusoittelua ja on ilkeää piikittelyä. Luulen että nykyään ei kannata harrastaa kumpaakaan, niin moni vetää herneen nenään heti. Naisista en tiedä, itse onnistun suututtamaan miehiä.
En tykkää piikittelystä tai kiusoittelusta yhtään. Aika moni mies sitä kuitenkin tekee, osaan heittää takaisin kyllä, mutta se ei ole yhtään kivaa tai haluja herättävää. Tosi inhottavaa, tuota tekevä mies menee heti "ei jatkoon" -sarjaan.
Ei toimi minuun yhtään. Iske nainen sillä lailla että hän tuntee että olet kiinnostunut juuri hänestä. Ei toimi jos olet sitä ennen käynyt hakemassa pakit kaikilta paikan kauneimmilta naisilta. Kun lähestyt naista juuri hänestä kiinnostuneena, tee se siitä näkökulmasta ettet ole epätoivoinen eikä elämäsi ja itsetuntosi kaadu pakkeihin. Itsevarmuutta, huumoria. Tämä onnistuu ihan tosi, tosi paljon paremmin jos elämä ei oikeasti kaadu pakkeihin vaan on se hyvä elämä muutenkin. Eli tehtävä nro 1 naisen löytämisessä, hanki elämä.
En mä ainakaan kiinnostu miehestä, joka piikittelee mua. Skippaan semmoset heti. En halua elämääni yhtään ärsyttäviä tyyppejä lisää.
Televisosarjojen ja rakkauselokuvien perussettiä, ping-pong-keskustelu, toinen syöttää ja toinen vastaa samalla mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei sytytä kiusoittelu tai piikittely, haluan parisuhteen ystävällisen, mukavan ja huomioonottavan miehen kanssa, joka uskaltaa puhua tunteistaan suoraan. Onneksi sellaisen löysinkin.
Omalla isälläni oli lapsuudessani tapana kiusoitella ja vähän nälviä, merkkinä välittämisestä. Ihan helvetin raskasta päivittäin kuunnella pikkukiusaa, vaikka tiesinkin, ettei pahalla sitä tee. Onneksi nykyään on lopettanut sen.
Mulla oli piikittelevä sukulaismies. Todella "hauska" tyyppi, jota kaikki koettivat parhaansa mukaan vältellä. Omasta mielestään oli ihan kunkku ja älykkäin kaikista.
Tuollainen käytöstapa on vahva viesti siitä, että kannattaa pysyä kaukana.
Piikittelijät ja dissaajat saa etsiä uutta kohdetta, enpä jaksa haaskata aikaani tuollaisiin kakaroihin.