Missä asiassa olet nipo/vanhanaikainen? -peukutusketju
Palstalla usein irvaillaan, jos joku on jonkun asian suhteen nipo, tiukkapipoinen, vanhanaikainen tai jotenkin tarkka. Minkä asian suhteen sinä olet nipo? Onko joku nykyisin tavallinen käyttäytymistapa sinulle aivan mahdoton, etkä osaa koskaan kuvitella toimivasi niin (vaikka joillekin toisille se olisi ok)? Yksi aihe per viesti. Peukku ylös = kyllä, oon asian suhteen yhtä nipo. Peukku alas = en ole asian suhteen nipo, tää olisi mulle ok.
Jos eroaisimme, en voisi koskaan aloittaa seurustelusuhdetta mieheni sukulaisen tai ystävän kanssa (toisen ketjun perusteella ilmeisen monelle tämä olisi ok).
Ap
Kommentit (256)
Minä olen niin siveydensipuli, että ahdistun lähes kaikesta seksuaalisesta. Olkoot se sitten intiimikohtaus telkkarissa tai sitten keskustelua aiheesta.
Some, ei minusta ole fiksua jakaa asioita omasta elämästä kaiken kansan nähtäville. Internetin vaaroista varoitettiin 2000-l alussa, ihmeen hyvin varoitukset on unohdettu. Minulla on Facebook-sivut, jossa en päivitä enää mitään. 2009-2012 aikana päivitin, mutta sitten tajusin että ei se kannatakaan, kun joku tahkoaa kaikella sillä datalla rahaa. Minun elämäni tiedoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulut pitää käydä ja työpaikka ja asunto hankkia ennen lasten hankkimista. Ennen lasten hankkimista pitää olla naimisissa.
Hyvä, pidä tästä kiinni vaikka alapeukkujakin oli. Lapset tulee elättää palkalla, ei sosiaalituilla. Tämä näkyy myös lasten kasvatuksessa ja käyttäytymisessä - VALITETTAVASTI.
Itse alapeukutin sitä, että pitäisi olla naimisissa. Muuten olen samaa mieltä, mutta naimisissa olohan on puhtaasi juridinen sopimus omaisuuden jakautumisesta aikuisten kesken eikä sillä ole mitään vaikutusta esim. lapsen elatusvastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Muistan pyhittää lepopäivän. Pyykkikone ei käy pyhäisin eivätkä muutkaan koneet (ruohonleikkuri, sirkeli, moottorisaha...). Jumala on tarkoittanut yhden päivän lepoon.
Onneksi Jumala sallii kuitenkin vuorotyöläisten paiskoa hommia sunnuntaina että me paremmin toimeen tulevat voidaan käysä ravintolassa ja museoissa.
Oikeasti Jumala ei piittaa viikonpäivistä ja työnantajat Jumalasta.
Menettelen silti samoin. Vältän imurointia sunnuntaina ja moottorisahakaan ei mökkitontilla käy sunnuntaisin. Sahaan kaiken lauantaina ja sunnuntaina enintään hakkaan haloiksi.
En ymmärrä näitä tubettajia, jotka jakavat videon synnytyksestään Youtubessa ja tekevät lapsistaan videoita kanavalleen. Tai no varmaan tienaavat rahaa kun saavat videoilla huomiota, mutta minusta liian yksityistä jaettavaksi.
Kaikki lapsien missi- ja fitnesskisat ovat perverssiä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella ei hoideta mitään tärkeää, kuten pankkiasioita tai maksamisia.
Nimenomaan puhelimella ja mobiilinetillä koska se on turvallisempaa
Kaulatatuoinnit näyttävät vastenmielisiltä, ja yleensäkin koko nahan värittäminen. Joku yksittäinen olkavarressa on vielä ok.
Alepassa näin nuoren naisen mättävän leikkele telineen piikistä niin monta leikkele pakettia alas, kunnes löytyi parempi päiväys. Hän ei korjannut pudottamiaan leikkeleitä takaisin paikoilleen. Katselin tyrmistyneenä vierestä.
Sitten on usein sattunut niin, että kun olen kurottamassa alariviltä ruusunmarjaviiliä, lasi ovellisesta kaapista, tulee nuori mies tai nainen, ja sanoo anteeksi, työntää minut sivuun ja etuilee ottamaan samasta kohdasta jotain. Kyseessä ei ole minun osaltani jahkailu, vaan tiedän kyllä mitä ostan, koska ostan joka päivä ne samat purkit. Kyllä vaan syvä halveksunta ja ihmetys syttyy sillä hetkellä.
Nykyään ei osata puhua, ei ollenkaan. Ehkä jotkut osaavat, mutta pääsääntöisesti ei osata puhua.
Korkokengät eivät sovi farkkujen kanssa.
olen läsnä kun olen seurassa, oli kyse lapsista tai vierailijoista. mutta se ei olekaan vanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisia jotka leuhkii julkisessa mediassa että myyvät itseään, mielestäni se on itsensä aliarvioimista ja itsekunnioituksen puutetta.
Toivon että Suomessa joka paikassa olisi enemmän kristillisiä arvoja ja moraalia, monilta puuttuu omatunto ja vastuu tekemisistä, en ymmärrä miksi röyhkeys ja ilkeys olisi missään asioissa hyväksyttävää? Miksi kukaan ei kunnioita toisia vaikka ei olisi samaa mieltä asioista? Toinen mikä mua ärsyttää on trans yms puuttuminen lakiasioihin,tuntuu että seksuaalivähemmistöjen alta pitäisi kohta nuolla jo lattiaa! Todella ärsyttävää haukkua sen varjolla fobiseks ja vihaajaksi jos ei ole samaa mieltä noiden kanssa,jos olisivat oikeasti onnellisia eivät tekisi itsestään numeroa!
Jokaisen ihmisen pitäisi auttaa toinen toista,olla empaattisia ja ymmärtäväisiä.
Jännä, että vaadit empaattisuutta ja ymmärtäväisyyttä tollasen räntin jälkeen. Itse en ole nähnyt kenenkään leuhkivan itsensä myymisellä. Vai onko sun mielestä leuhkimista jos joku kertoo tekevänsä full servise seksityötä?
Trans- ym. asioihin haluaisin todeta vain, että ihmisoikeudet (joita mm. laeilla säädellään) ei ole mielipideasia.
Vierailija kirjoitti:
Avioeroa ei oteta tai avoliittoistakaan lapsiperhettä rikota vain siksi, että intohimo on kuollut ja toisen naama tympii. Ero on toki paikallaan, jos toinen on väkivaltainen, uskoton tms. Mutta "ei ole enää kipinää" ei ole mielestäni syy erolle. Liitto on elämänkumppanuutta, ei pelkkää seksuaalista räiskettä.
Lapset kärsivät myös kun vanhemmat tympiintyneitä. Kaikilla on oikeus rakastua uudelleen. Tietysti on puhuttava entisen kanssa erosta ensin.
Tunteista ei voida ketään syyllistää. Nähty semmoistakin pirullisuutta kun nainen sanoo "on pakko olla yhdessä heko heko". Siinä kohtaa olin miehen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan pyhittää lepopäivän. Pyykkikone ei käy pyhäisin eivätkä muutkaan koneet (ruohonleikkuri, sirkeli, moottorisaha...). Jumala on tarkoittanut yhden päivän lepoon.
Onneksi Jumala sallii kuitenkin vuorotyöläisten paiskoa hommia sunnuntaina että me paremmin toimeen tulevat voidaan käysä ravintolassa ja museoissa.
Oikeasti Jumala ei piittaa viikonpäivistä ja työnantajat Jumalasta.
Menettelen silti samoin. Vältän imurointia sunnuntaina ja moottorisahakaan ei mökkitontilla käy sunnuntaisin. Sahaan kaiken lauantaina ja sunnuntaina enintään hakkaan haloiksi.
Prellet on duunissa sunnuntaisin.
Naisen ei ole pakko h***ata tai harrastaa avoimia suhteita vaikka sitä esitetään salonkikelpoisena.