Pohjois-pohjanmaalla asuessani sattui ja tapahtui
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä taas ilkeillään mulle. Mitä te siitä saatte?
No kerropa mitä saat itse niistä keksimistäsi suoranaisista valheista jaa mielikuvituksesi tuotteista? Mitä saat tällaisista tyhjänpäiväisistä aloituksista, kuten esimerkiksi tämä?
Ei tämä ole tyhjänpäiväinen aloitus. Yksi harmi, mikä mulla silloin oli, oli stalkkari Timo Siiri. Sen totesi poliisikin. Oli toki myös muita ongelmia aiheuttavia ihmisiä.
No tottahan toki Ammattivalittajalla on stalkkerikin ollut, se on päivänselvää. Kai näistä tapahtumista on jo tekeillä rikossarja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä taas ilkeillään mulle. Mitä te siitä saatte?
No kerropa mitä saat itse niistä keksimistäsi suoranaisista valheista jaa mielikuvituksesi tuotteista? Mitä saat tällaisista tyhjänpäiväisistä aloituksista, kuten esimerkiksi tämä?
Ei tämä ole tyhjänpäiväinen aloitus. Yksi harmi, mikä mulla silloin oli, oli stalkkari Timo Siiri. Sen totesi poliisikin. Oli toki myös muita ongelmia aiheuttavia ihmisiä.
No tottahan toki Ammattivalittajalla on stalkkerikin ollut, se on päivänselvää. Kai näistä tapahtumista on jo tekeillä rikossarja?
Itse asiassa Siirin Timppa on jo käsite Oulussa ja lähikunnissa. Pimeän aikoihin stalkkailee ikkunoiden takana, ja jättää antoisiin paikkoihin kahvipaketin. Vieläköhän löytyisi hänen facebook 🤣
Tuuli kaatoi harjan ulko-oven pielestä? Vai oliko postinjakajalta jäänit laatikon kansi auki?
Oli stalkkeri juu mutta sä olet kertonut tämän jo useamman kerran aiemmin.
Lue viestini nro 18