Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen parisuhde kun molemmilla lapsia?

Vierailija
25.01.2015 |

Seurustelen miehen kanssa jolla lapsia ja hyvät välit niiden äitiin, asuvat lähekkäin. Mies hoitaa lapsia tosi paljon, kuskaa harrastuksiin jne. Itselläni myös lapsia ja sama tilanne, lapset ovat 8 päivää kuukaudessa isällään.
Nykyisen miehen kanssa emme siis asu yhdessä, näin on helpompaa. Mutta millaisia asioita voisi tällaiselta suhteelta odottaa? Voiko se toimia vaikka loppuelämän? Kertokaa te joilla vastaava tilanne ja pitkä suhde miten on mennyt, risut ja ruusut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka seurusteli 3 vuotta miehen kanssa jolla oli yksi lapsi, itsellä kaksi. Olimme jo suunnittelemassa yhteen muuttamista, mutta mies päättikin muhinoida tämän lapsensa äidin kanssa mieluummin kuin minun. Otti hänet takaisin. Nyt 2 vuotta sinkkuilua takana itselläni.

Vierailija
2/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hieman haastavaa löytää yhteistä aikaa ja hitsautua yhteen, ette ehkä usein tapaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:56"]Täällä yksi joka seurusteli 3 vuotta miehen kanssa jolla oli yksi lapsi, itsellä kaksi. Olimme jo suunnittelemassa yhteen muuttamista, mutta mies päättikin muhinoida tämän lapsensa äidin kanssa mieluummin kuin minun. Otti hänet takaisin. Nyt 2 vuotta sinkkuilua takana itselläni.
[/quote]
Kai ymmärrät, että se oli parasta, mitä saattoi tapahtua, todella itsekästä narista asiasta. Lasten pitäisi mennä aina kaiken muun edelle, sinä selvästi et sellaista kykene ymmärtämään. Ihana kuulla, että yhden eroperheen tarinalla oli onnellinen loppu. Miten edes kuvittelet, että olisit voinut kilpailla miehestä lasten äidin kanssa, eihän sinulla ole mitään annettavaa häneen verrattuna.

Vierailija
4/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:56"]Täällä yksi joka seurusteli 3 vuotta miehen kanssa jolla oli yksi lapsi, itsellä kaksi. Olimme jo suunnittelemassa yhteen muuttamista, mutta mies päättikin muhinoida tämän lapsensa äidin kanssa mieluummin kuin minun. Otti hänet takaisin. Nyt 2 vuotta sinkkuilua takana itselläni.
[/quote]
Kai ymmärrät, että se oli parasta, mitä saattoi tapahtua, todella itsekästä narista asiasta. Lasten pitäisi mennä aina kaiken muun edelle, sinä selvästi et sellaista kykene ymmärtämään. Ihana kuulla, että yhden eroperheen tarinalla oli onnellinen loppu. Miten edes kuvittelet, että olisit voinut kilpailla miehestä lasten äidin kanssa, eihän sinulla ole mitään annettavaa häneen verrattuna.
[/quote]

Totta, lasten kannalta hyvä, mutta oli se itselle silloin kova pala kun asia paljastui. Piti tehdä surutyötä. Olivat kuitenkin olleet yli kaksi vuotta eronneet ennenkuin minä tapasin miehen ja sillä hänen eksällä myös uusi suhde ja vauvakin ehti siihen syntyä... Eli mies jonka kanssa seurustelin sai vielä vieraan lapsenkin huollettavakseen kun otti eksän takaisin. No, olen päässyt tästä yli mutta alkuperäisen aiheen takia tästä kerroin. Että minun kokemukseni ap.n kuvailemasta seurustelusta oli tällainen. Kannattaisi aina käydä eroprosessi läpi ettei tulisi yllätyksiä että vanha suola alkaakin janottaa.

Vierailija
5/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään.?

Vierailija
6/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii hyvin, miehellä yksi lapsi, hän on yh, ja minulla useampi. Välimatkaa on jonkin verran mutta näemme viikonloppuisin :) Lapset tulevat hyvin toimeen keskenään ja itseasiassa meillä on yksi yhteinenkin. Pitkä tarina juu, mutta suhde voi hyvin. Muutamme jossain vaiheessa varmaan yhteen, nyt taloudellisista syistä näin.

Vierailija
7/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on yh, ei lapsi. Puhelimella kirjoittelin..

Vierailija
8/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta vain sellaisesta suhteesta, joka alkoi kummankin lasten ollessa teinejä ja minun lapsi jo niin iso että saatoin olla silloin tällöin yötä itsekseen. Nyt molempien jälkeläiset aikuisia, lapsenlapsiakin on.

Joo, siis emme asu yhdessä emmekä sellaista suunnittele, lapset ovat mukana vain puheissa, mutta muuten tämä on meidän suhteemme. Ja voin sanoa täydestä sydämestäni että toimii todella hyvin. Kymmenen vuotta ollaan näin oltu, kestänyt kymmenen vuotta. Alkuperäisiä perheitä kunnioitetaan, siitä lähtee kaikki. Mutta tämä vaatii aikuiset, itsenäiset ihmiset, joilla on vahva oma elämä ja molemmat kaipaamme suuresti sellaista. Mustasukkaisuutta ja läheisriippuvuutta ei saa olla.

Vierailija
9/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:36"]Meillä toimii hyvin, miehellä yksi lapsi, hän on yh, ja minulla useampi. Välimatkaa on jonkin verran mutta näemme viikonloppuisin :) Lapset tulevat hyvin toimeen keskenään ja itseasiassa meillä on yksi yhteinenkin. Pitkä tarina juu, mutta suhde voi hyvin. Muutamme jossain vaiheessa varmaan yhteen, nyt taloudellisista syistä näin.
[/quote]

Olette siis virallisesti pari, esitelleet toisenne sukulaisille jne? Kiva kuulla että homma voi toimia.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan