Missä iässä sairastuit vauvakuumeeseen?
Itse en ole siitä vielä kärsinyt, vaikka ikää jo 35 vuotta. Iskeekö se kaikkiin?
Kommentit (68)
Nää on jotain lestojen vastauksia ihan varmaan. Mulle tuli vauvakuume ekan kerran 28 v, nyt 33 ja 2 lasta, done and done.
Ei minulla ole ollut vauvakuumetta. Tai en tiedä miten se määritellään? Lapsia minulla on kuitenkin 2 kpl.
Aivan mahdoton ajatus, että alkaisin potea vauvakuumetta. Olen nyt 29. Sterilisaatioon pääsen toivottavasti ensi vuonna.
Olen 30, eikä vieläkään.
Olen kuullut, että kun sielu taivaassa valitsee vanhempansa, vanhempi alkaa tuntea vauvakuumetta... <3
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:38"]
Kylläpä ihmiset alkaa nuorena haaveilla äitiydestä! :-o
[/quote]
Minäkin luulin 20-vuotiaana saaneeni vauvakuumeen, kun ajatus omasta vauvasta tuntui kivalta. En tietenkään voi vähätellä kenenkään vauvakuumeiluja ja tuntemuksia, mutta itsestäni nyt 26-vuotiaana tuntuu, että se biologinen kello on ihan oikeasti alkanut kumisemaan kongin lailla ja vihdoin alkaa elämäntilannekin olla suotuisa perheenperustamiselle.
En ole vielä moiseen sairastunut. Hyvin olen vältellyt tartuntaa nämä 32 vuotta. Kyl tuo vauvakuume sen verran kauhea tauti tuntuu olevan.
n 36 v aloin ajattelemaan josko. Siinä vaiheessa ei ollut miestäkään tai oli ollut mutta mennyt. Oli järkevä kuume, mietin millaista olisi ja ajattelin että on n 20 vuoden "projekti". Mies löytyi n 38 v ja aika pian huomasin että tuon kanssa menen naimisiin ja haluan lapsen ja kaikki kävi toteen. Lapsi tuli vasta reippaasti yli 40 v. Enkä ole katunut. Suuri rikkaus.
Heti esikoiseni synnyttyä, olin silloin 26v. ja kun esikoiseni oli pari viikkoinen tuli sellainen fiilis, että "haluan näitä lisää ja heti, vaikka kymmenen", mutta maltoin mieleni ja seuraava sai alkunsa esikoisen ollessa vuoden. Nyt kuopus on 6kk ja nyt on iskenyt vauvakuume jälleen, on ne lapset vaan niin uskomattoman ihania. Huvittavinta oli, että ennen esikoista en oikeastaan edes tykännyt lapsista saati haaveillut niistä.