Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä sairastuit vauvakuumeeseen?

Vierailija
25.01.2015 |

Itse en ole siitä vielä kärsinyt, vaikka ikää jo 35 vuotta. Iskeekö se kaikkiin?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v

Vierailija
42/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana se alkoi ja vielä kahdeksan vuoden jälkeenkin kamala vauvakuume. Toisaalta tympeää, kun ei oo saanu teini-iästä samalla tavalla irti kun ootellu, että ikää tulis lisää että sais lapsen. Nykyään vauvakuume on vähän realistisempaa ja oikeastaan se on muuttunut pikemminkin haluksi olla äiti. Vielä ois vuosi AMK-opintoja jäljellä, että jos niiden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vauvakuume iski vasta naimisiinmenon jälkeen kun olin 25v.

Vauvakuume tuli ihan NAPS vaan ja oli kyllä todellinen "himo/pakkomielle".

1.lapsen sain 27v.

Toisen kerran vauvakuume iski kun esikoinen oli 3v. mutta eihän se heti onnistunut joten ikäeroa tuli lapsille 4,5 vuotta.

Enempää lapsia ei tule ja ei ole kyllä vauvakuumettakaan ollut toisen lapsen jälkeen. Nyt olen jo 46v.

Vierailija
44/68 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan potenut vauvakuumetta, johtuen tietenkin teini-iän sairaudesta jonka takia tiesin jo 16v että en saa lapsia. nyt olen 47v ja kavereidenkin lapset alkaa olla jo isoja:D. Olen huomannut itsessäni salaa sellaisia oireita että vauvat on ihania. On ihanaa pitää sylissä pientä vauvaa! 

Ei mulla paha mieli tästä ole. Oon hyvän elämän saanut ja hieno mies rinnalla. Kiva olla joskus lapsenvahtina, mutta aina yhtä mukavaa ja helpottavaa kun lapsi haetaan kotiinsa:).

Vierailija
45/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 28v. Ehkä sulle ei tulekaan, tai toivo että ei tule  jollei sitten tule ihan lähiaikoina. On aika kurjaa jos se iskee voimalla esim. 42-vuotiaana.

Vierailija
46/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran mahtipontinen vauvakuume iski 15 vuotiaana :D en siis vauvaa silti hankkinut. Siitä se jatkui kunnes 22-vuotiaana elämäntilanne oli sen verran vakaa, että uskalsin panna unelmani käyntiin. ;9

Vierailija
47/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 21 vuotta ja nyt siitä kärsitty pari vuotta. Opiskelujen takia en ole vielä uskaltanut aloittaa yrittämistä.

Vierailija
48/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen tiennyt haluavani lapsia. 16-vuotiaasta eteenpäin kärsinyt jatkuvasta "vauvakuumeesta", jopa sairaalloisen malttamattomana odottanut sopivaa ajankohtaa esikoisen yrittämiselle. Vahingosta haaveilen joka kuukausi ja kuvittelen oireita. Nyt parikymppisiä avopuolison kanssa, opinnot vain jatkuu..

Vierailija
49/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan 19-20v kun aloin vauvakuumeilemaan. Eipä siinä sitten kauaa kuumeiltu kun aloin odottamaan. Sen jälkeen vauvakuume on vaan jatkunut...olen nyt 24 ja odotan kolmatta lastani. Tiedä sitten loppuuko vauvakuume ikinä :) Täytyy kyllä hommata joku vauvan korvike sitten, koska muuten on koko talo täynnä lapsia.
Kaikki lapset kyllä täysin harkittuja eikä mistään hetken mielijohteesta tehtyjä.
Olisihan sitä voinu järkeillä ja luoda uraa ym. mutta mielestäni raastava vauvakuume on aivan kamalaa, joten ei siinä sitten viitsinyt jäädä odottelemaan kun kerran aika tuntui oikealta ja vielä kun parhaassa hedelmällisessä iässä olin. :)

Vierailija
50/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana

ainokaisen sain 18-vuotiaana. Siihen loppui moiset kuumeet. Nyt ikää 34.

Vierailija
51/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 28v. paikkeilla se iski pahemman päälle. Sain potea sitä noin 5 vuotta ennen kun lapsi ilmoitti alustaan. Siihen heti perään pikkukakkonen ja nyt kuumeilen kolmatta vaikka järkisyistä se kyllä jää meidän osalta tekemättä.

Vierailija
52/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-v ja mulla ei ole ikinä ollut vauvakuumetta.

Vierailija
53/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tähän mennessä koskaan semmosta tullu, ei pienintäkään. Ikää 31. Melko varma olen ettei sitä koskaan tulekaan.

Vierailija
54/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, lapsena haaveammattini oli ÄITI :D. Suurin haaveeni on ollut äitiys. Varsinaista vauvakuumetta en kyllä muista ikinä olleen, esikoista aloin odottamaan 'vasta' 25 vuotiaana.

Vierailija
55/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-16 veenä alkoi vauvakuumeilu, oli todella paha n 22 veeksi asti :) sitten vähän lievempänä, lapseni olen tehnyt 26 ja 30 veenä.

Vierailija
56/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana

Vierailija
57/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan siinä 20-vuotiaana, kun kerran oli menkat myöhässä, pelkäsin raskautta ja sitten kun tein negan raskaustestin ja menkat alkoikin samana päivänä niin tunsin pettyneeni ja salaa toivoneeni raskautta. Mutta tiedostin siinä vaiheessa että oli vielä koulut kesken ja talous retuperällä etten lasta pitänyt realistisena suunnitelmana. Mutta vauvakuume vaan voimistui mulla ja miehellänikin. Nyt ollaan 24-vuotiaita ja koulut saatu päätökseen ja puhutaan molemmat vauvasta enemmän ja enemmän. Ainoa jarrutteleva juttu on että olemme muuttamassa ulkomaille pian ja siksi vauva ei tule kysymykseen ihan just nyt mutta loppuvuodesta voisimme kuvitella jättävämme ehkäisyn.

Vierailija
58/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena jo aina sanoin että minusta tulee isona äiti. Erityinen vauvakuume iski 13 vuotiaana ja jatkuu edelleen. Nyt olen 20v, mutta ei ole vielä lapsia kun ei ole miestä.

Vierailija
59/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ihmiset alkaa nuorena haaveilla äitiydestä! :-o

Vierailija
60/68 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sairastunut vauvakuumeeseen, esikoista alettiin odottaa viime kesänä. Suunniteltu raskaus, en silti kokenut sairaalloista pakkoa saada lapsi. Ikä 23.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä