"Vuoden kuumin vessaselfie"
m.iltalehti.fi/viihde/2015012419078376_vi.shtml
Onko näin? :D Siis tuo kroppa on oikeastaan ihan kiva (tietysti nuo muovitissit on vähän karut), mutta tuo naama... Se vaan on järkyttävä. En tiedä miksi, mutta on vaan ruma ihminen. Tai tuo meikki..
Kommentit (8)
Taas yksi turha julkkis, jolla ei mitään muuta annettavaa kuin Rosanna edestä ja takaa, seisoo ja makaa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:02"]
En minä näe naamassa mitään muuta vikaa kuin järkyttävät tekoripset, mutta miettikää nyt: vessaselfie. Huvittuneena odottelen, mitä tulevien sukupolvien kulttuurihistorioitsijat ajattelevat siitä, että tänä aikakautena oli muotia ottaa vähäpukeisia omakuvia vessassa.
[/quote]
Ja sitten näistä selfieistä tehdään uutisjuttuja. Miettikää, ei tarvitse kuin seurata jotain tyrkkyjulkkiksia instassa ja siinä on jo monta juttua valmiina!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:17"]
http://static.iltalehti.fi/viihde/misshelsinki_etu1001TL_503_vi.jpg
Ei muuta.
[/quote]
Hmm, okei... tuossa kuvassa näkyykin jo vähän Jocelyn Wildensteinia. Toivottavasti on vain huono kuvakulma kyseessä; olisi kurjaa, jos noin nuori ihminen lähtisi jo tuolle polulle...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:02"]
En minä näe naamassa mitään muuta vikaa kuin järkyttävät tekoripset, mutta miettikää nyt: vessaselfie. Huvittuneena odottelen, mitä tulevien sukupolvien kulttuurihistorioitsijat ajattelevat siitä, että tänä aikakautena oli muotia ottaa vähäpukeisia omakuvia vessassa.
[/quote]
Niinpä. Vielä muutama vuosi sitten oli tosi noloa ottaa itsestään kuvia, jos joutui itse ottamaan niin ne piti edes leikata niin ettei näy käsi pitelemässä kameraa tms.
Tosi narsistista, varsinkin kun monella on 200 samanlaista selfietä, vaatteet vaan vaihtuu mutta muuten tismalleen samanlaisia kuvia.
Kroppa on kyllä kuuma, enemmän kuin kelpaisi minullekkin! Meikki tekee kasvoista omaan silmääni epämiellyttävät, luonnollisemmissa kuvissa kaunis nainen :)
http://static.iltalehti.fi/viihde/misshelsinki_etu1001TL_503_vi.jpg
Ei muuta.