neuvoja, kiitos! (ihastuminen miehen hyvään kaveriin)
Eli, ensin vähän taustaa: mieheni on jo pitkään kohdellut minua tosi huonosti: haukkuu, raivoaa ja on jopa käynyt käsiksi. Ja kaikki nämä ilman järkevää, hyvää syytä. Tästä syystä tuntuu että tunteet omaa miestäni kohtaan ovat kadonneet tai ainakin laimenneet.
Miehelläni on hyvä kaveri, josta ole aina ajatellut, että hän huipputyyppi ja komeakin. Nyt olimme viikonlopun kaveriporukalla reissussa, jossa tämä kaverikin oli. Vietimme paljon aikaa jutellen kahdestaan, esim. Yöt valvoimme kahdestaan. Huomasin että olen ollut ja olen korviani myöten ihastunut tähän mieheen. Ja en tiedä, tulkitsinko oikein, mutta sain signaaleja, että hänkin on minuun.
Mitä minun nyt pitäisi tehdä? Kerronko tästä tälle kaverille? Miten tällaisen asian voisi ottaa puheeksi?
Kommentit (23)
Nokunnei sulle selkeet neuvot uppoo, niin laita vaikka sellanen viesti, missä sä avaudut sun tunteista sitä kohtaan, voivottelet että haluisit panna sitä, mutta että et voi kun oot varattu, ja että jos sä vaan tietäisit sen tunteista niin kaikki ratkasut olis paljon hepompia ja että oliskohan teillä yhteinen tulevaisuus ku sun nykyinen on kuitenkin ihan paska ja teidän nykyinen suhde ion ihan paska ja silti sä et haluu satuttaa nykyistä ja että tää on nyt niin epäselvätilanne ja sä kuitenkin ajattelet vaan nyt sit tätä ihastusta... jne jne ja loppuun jotain epäloogisen epätoivosen naismaista.
Tätähän sä kysyit, eiks ni?
Muuta neuvoahan sä et halua.
Laitoixä ton jo? MIten kävi? Oottex nyt tän ihastuksen kans yhes? Kerro jo??
eroa ensiksi jos nykyinen suhde on paska.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:57"]
t. mies
[/quote]
Tämä nyt oli aika itsestäänselvä ohje...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:57"]
t. mies
[/quote]
[/quote]
No ei välttämättä...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:57"]
t. mies
[/quote]
[/quote] Ainakin minun mielestäni oli paras ohje tähän tilanteeseen. Varattuna on turha alkaa viritellä mitään petoskuvioita.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:57"]
t. mies
[/quote]
[/quote]
No ei välttämättä...
[/quote]
Selkeästi ei ap:lle. Mutta todellakin ensin ero ja vasta sitten uutta matoa koukkuun.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:57"]
t. mies
[/quote]
[/quote]
Mutta tarpeellinen, koska ihmiset eivät useinkaan noudata sitä. Naiset varsinkin usein petaavat seuraavan pedin jo valmiiksi, ennenkuin jättävät edellisen (tämä ei ole kritiikkiä huonon suhteen lopettamiselle, vaan tavalle jolla sellainen usein tehdään).
En kaivannut täältä moralisointia, vaan ehkä mielipiteitä ja neuvoja....Onko ketään, kenen mielestä minun pitäisi puhua tämän kaverin kanssa asiasta? Ap
No mitään syytä ei ole puhua ihastuksen kanssa ennen kuin olet eronnut.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:18"]
No mitään syytä ei ole puhua ihastuksen kanssa ennen kuin olet eronnut.
[/quote]
Ap ilmeisesti haluaisi varmistaa onko tunteille vastakaikua ennen eroa...
Vanha sanonta kuuluu, että jos saamaan ruvetaan niin kaverille kans..
Puhut vasta, kun olet vapaa.
Yleensä nuo kavereihin ihastumiset on pelkkiä ihastumisia ja loppu on paskainen - jopa silloinkin, kun ensin erotaan. Mutta ap hakee vain yhdenlaista vastausta ja siksi tämäkin viesti on ihan turha.
miksi kysyt asiasta ap, jos haluat vain yhdenlaisen vastauksen?
Mutta se on huono ja epärehellinen alku parisuhteelle jos vain vaihtaa päästäkseen edellisestä eroon. Jos kyseessä on vielä puolison paras kaveri. Noin menettelemällä satuttaa turhan paljon sydämiä. Käsittele ensin nykyinen parisuhde loppuun, silloin uudella on huomattavasti parempi mahdollisuus onnistua.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:10"]
En kaivannut täältä moralisointia, vaan ehkä mielipiteitä ja neuvoja....Onko ketään, kenen mielestä minun pitäisi puhua tämän kaverin kanssa asiasta? Ap
[/quote]
Eroa ensin. Juttelet sitten vasta.
Aika läheltä etsit uutta suhdetta. Suhde luultavasti pilaisi miesten ystävyyden ja kaikkea...
Tuollaisessa tilanteessa voi tulla tappoja ja surmiakin. Liian monta ihmishenkeä vaarassa. Siis jos ap asuu jossain lähiössä tai miehillä on liian suuri ego. Yleensäkin kannattaisi etsiä mies vähintään 300 kilometrin etäisyydeltä tai ihan uusilta sosiaalisilta alueilta.
Miksi olisi pakko erota, alkaa seurustella jne ja rikkoa sydämiä? Miksi ette voi vaan naida ja pitää suut supussa?
Suosittelen, että unohdat koko ihastuksen. Kannattaisi myös lopettaa suhde oman miehen kanssa, koska ei huonossa suhteessa kannata roikkua!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:36"]
Aika läheltä etsit uutta suhdetta. Suhde luultavasti pilaisi miesten ystävyyden ja kaikkea...
Tuollaisessa tilanteessa voi tulla tappoja ja surmiakin. Liian monta ihmishenkeä vaarassa. Siis jos ap asuu jossain lähiössä tai miehillä on liian suuri ego. Yleensäkin kannattaisi etsiä mies vähintään 300 kilometrin etäisyydeltä tai ihan uusilta sosiaalisilta alueilta.
[/quote]
Ai jos eroaa jostakin niin pitäisi muuttaa väh.300 km päähän? Äkkiä kävisi Suomi pieneksi...
Ajattelin nyt laittaa tälle kaverille viestin... en kaipaa tähänkään moralisointia, vaan ehdotuksia ja neuvoja, miten itse muotoilisitte asian? Ap