neuvoja, kiitos! (ihastuminen miehen hyvään kaveriin)
Eli, ensin vähän taustaa: mieheni on jo pitkään kohdellut minua tosi huonosti: haukkuu, raivoaa ja on jopa käynyt käsiksi. Ja kaikki nämä ilman järkevää, hyvää syytä. Tästä syystä tuntuu että tunteet omaa miestäni kohtaan ovat kadonneet tai ainakin laimenneet.
Miehelläni on hyvä kaveri, josta ole aina ajatellut, että hän huipputyyppi ja komeakin. Nyt olimme viikonlopun kaveriporukalla reissussa, jossa tämä kaverikin oli. Vietimme paljon aikaa jutellen kahdestaan, esim. Yöt valvoimme kahdestaan. Huomasin että olen ollut ja olen korviani myöten ihastunut tähän mieheen. Ja en tiedä, tulkitsinko oikein, mutta sain signaaleja, että hänkin on minuun.
Mitä minun nyt pitäisi tehdä? Kerronko tästä tälle kaverille? Miten tällaisen asian voisi ottaa puheeksi?
Kommentit (23)
Kaverin exään (tai varsinkaan nykyiseen) ei kosketa.
Pätee myös toisin päin. Exän kaveriin ei kosketa.
Ihastumisia tulee ja menee, parempi jättää miehen kaveri pois vaihtoehdoista. Tämänhetkinen parisuhteesi on taas aivan erillinen asia, siiihen en ota kantaa.
Tämä on minun mielipiteeni, olen itse ollut samankaltaisessa tilanteessa ja onnekseni ymmärsin tehdä selväksi että kyseinen suhde ei ole mielestäni oikein, vaikka tunteet kuin polttavia olisivatkin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:36"]
Aika läheltä etsit uutta suhdetta. Suhde luultavasti pilaisi miesten ystävyyden ja kaikkea...
Tuollaisessa tilanteessa voi tulla tappoja ja surmiakin. Liian monta ihmishenkeä vaarassa. Siis jos ap asuu jossain lähiössä tai miehillä on liian suuri ego. Yleensäkin kannattaisi etsiä mies vähintään 300 kilometrin etäisyydeltä tai ihan uusilta sosiaalisilta alueilta.
[/quote]
Ai jos eroaa jostakin niin pitäisi muuttaa väh.300 km päähän? Äkkiä kävisi Suomi pieneksi...
[/quote]
Älä asperger ota asiaa niin kirjaimellisesti. Mies kannattaa valita ihan eri sosiaalisesta piiristä, kuin ystäväpiiristä tai ystävien ystäväpiiristä. Vain teinit solmii suhteita kuormasta.
Edes työympäristöstä ei etsitä miehiä.
AP,
mun mielestäni sä ratkot asioita väärästä päästä. Sun ensisijaisesti ratkaistava asia on se, että olet suhteessa miehen kanssa, joka kohtelee sua huonosti, on väkivaltainenkin, ja jota et rakasta. TODO: eroa.
Se, että olet ihastunut toiseen, on toinen juttu. Jos olist ratkaissut tuon varsinaisen ongelman ajallaan, et nyt olisi suhteessa toisaalla ja ihastunut toiseen. Tosin jos olisit eronnut ajallaan, et olisi viettänyt viikonloppua tuon miehen kaverin kanssa ja ihastunut häneen, mutta sulla voisi olla joku muu.
Kaikella lämmöllä: Surkeisiin suhteisiin ei tule jäädä lusimaan.
TODO1: Lopeta nykysuhteesi mahdollisimman pian.
TODO2 (valinnainen): Puhu ihastuksen kanssa tunteistasi, mutta vasta sitten, kun ero on selvä. Voi olla, että se ei ole enää tuolloin ajankohtaistakaan.