Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukiosta jotain tietävät, kysyttävää!

Vierailija
17.03.2015 |

Kävin viime syksynä kirjoittamassa yhden aineen, josta sain hyväksytyn. Ajattelin että olisin lukenut siihen nyt keväällä vielä paremmin, mutta suunnitelmat muuttuivat. Parempi arvosanahan jää voimaan, eli onko niin, että vaikka saisinkin nyt uusiessa aineesta nyt hylätyn niin se ei vaikuta mitenkään jo saatuun tulokseen? Kyseessä on siis pakollinen aine.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jää voimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan