Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi juuri minulle ei suoda raskautta..

Vierailija
25.01.2015 |

Yrityskierto 19 vai 20 menossa.. Olen ensi kuussa täyttämässä kaksikymmentä, olen terve nuori nainen jolla on elämä kondiksessa.
Mutta kahta viivaa ei koskaan näy.
Lääkärillä olen käynyt, pariinkin otteeseen. On tutkittu ja mietitty, vaan ei mitään vikaa löydetty. Miehestä asia ei ole kiinni.
Joka ikinen kerta, kun menkat aina vaan tulevat, murrun vähän enemmän sisältäpäin.
Olen niin katkera, kyn ystäväni toinen toisensa jälkeen kertovat ilouutisensa, ja osa kertoo että vahingossa tärppäs pillereiden läpi.
MIKSI OI MIKSI, minulla ei ikinä onnista..
Kohtalontovereita? Apua, jotain :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:45"]

Onko sinulla lävistyskoruja? Tuttavalle joku vaihtoehtoparantaja oli sanonut, että alahuulessa oleva koru on keskellä jotain energiakenttää, että se kannattaisi ottaa pois jos haluaa raskautua. Otti korun pois ja tuli heti raskaaksi :) Tuo energiakenttä/-rata tms. kulkee kai keskellä kehoa pystysuunnassa, eli myös napakoru voi vaikuttaa.

Toinen tuttava kärsi lapsettomuudesta (PCO?), mutta sai vähähiilihydraattisen ruokavalion avulla kaksi lasta vuoden ikäerolla.

Ja alapeukuttajille; eivät ole omia mielipiteitäni eivätkä mielikuvitukseni tuotoksia, vaan faktoja lähipiiristä :)

[/quote]

Anna mun kaikki kestää :D Vai että oikein energiakenttä.

Vierailija
22/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kirkossa mainittiin esirukouksen kohdalla, että on kuollut tyttövauva yhden päivän ikäisenä. Minusta aivan hirveä ajatus, että kantaa lasta yhdeksän kuukautta, unelmoi ja rakastaa häntä, synnyttää hänet ja saa pidellä sylissään yhden päivän ajan. Ap:n tuska on vielä pientä sen tuskan rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:38"]Tänään kirkossa mainittiin esirukouksen kohdalla, että on kuollut tyttövauva yhden päivän ikäisenä. Minusta aivan hirveä ajatus, että kantaa lasta yhdeksän kuukautta, unelmoi ja rakastaa häntä, synnyttää hänet ja saa pidellä sylissään yhden päivän ajan. Ap:n tuska on vielä pientä sen tuskan rinnalla.
[/quote]

Tämä on pientä sen rinnalla että on kokenut saman kaksi kertaa putkeen. On idioottimaista vertailla tuskia toisiinsa. Kenelläkään ei olisi oikeutta olla pahoillaan, koska aina on joku jolla on "isommat ja oikeammat" ongelmat.