Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi juuri minulle ei suoda raskautta..

Vierailija
25.01.2015 |

Yrityskierto 19 vai 20 menossa.. Olen ensi kuussa täyttämässä kaksikymmentä, olen terve nuori nainen jolla on elämä kondiksessa.
Mutta kahta viivaa ei koskaan näy.
Lääkärillä olen käynyt, pariinkin otteeseen. On tutkittu ja mietitty, vaan ei mitään vikaa löydetty. Miehestä asia ei ole kiinni.
Joka ikinen kerta, kun menkat aina vaan tulevat, murrun vähän enemmän sisältäpäin.
Olen niin katkera, kyn ystäväni toinen toisensa jälkeen kertovat ilouutisensa, ja osa kertoo että vahingossa tärppäs pillereiden läpi.
MIKSI OI MIKSI, minulla ei ikinä onnista..
Kohtalontovereita? Apua, jotain :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi että olet liian nuori. 17-18v ikäisestä yrittänyt raskautua? anna jo asian olla ja kasva vähän lisää, stressi ei ainakaan auta raskautumisessa.

Vierailija
2/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä kymmenen vuotta ja huolestu vasta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva ensin muutama vuosi ja ala sitten vasta harkita tosissasi.

Raskautta ei myöskään kukaan suo. Se on vain sattumaa ja biologiaa. Älä katkeroidu muita kohtaan vaikka sinulla on ollut vähän huono tuuri. Sinulla on helposti vielä 15-vuotta aikaa yrittää ja edesauttaa lapsen saantia todella monella lääletieteen keinolla.

Vierailija
4/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena niin laiha, etten olisi ehkäisyä edes tarvinnut. Vauvan alut eivät vaan tarttuneet minuun ja kun tarttui niin menivät kesken. Kun lihoin niin raskauduin ja hankin sterilisaation kolmannen lapsen jälkeen. 

Nyt ei itketä vaan nautitaan elämästä.

Vierailija
5/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vauva sieltä vielä tulee :) koita rentoutua, lähtekää vaikka jonnekin lomalle

Vierailija
6/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kuulostaa marttyyrimaiselta vollotukselta aloitus. Kuulepas Ap, kun se lasten haaliminen itsellen ei nyt vain ole mitään perusoikeus kellekään. Naisella ei ole oikeutta saada lapsia, vaan lapsella on oikeus saada hyvät vanhemmat. Se siinä tärkeintä on, EI se saatko sinä kaiken mitä ikinä haluat.
Lakkaa itkemästä itsekkyydeltäsi ja ala elää.

Vierailija
7/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritimme toista lasta pari vuotta hampaat irvessä, ovulaatioita tikuttaen ja pakkoyhdyntöjä harrastaen mahdollisimman monia suotuisina päivinä. Jokaiset alkavat kuukautiset saivat järkyttävät mittasuhteet. Yöt luin koneelta vinkkejä ja oireita ja analysoin jokaisen nipistyksen ja oireen raskaudeksi ja petyin pahoin kun seei ollutkaan. No jossain vaiheessa kyllästyin ja päätin, että emme tarvitse toista lasta. Hankin uuden harrastuksen, nautin esikoisesta enkä surrut, että hän ei saa sisaruksia ja varasimme kauan haaveillun ulkomaanmatkan. No matkalle lähtiessäni oli huolena voinko lähteä, kun olen 8viikolla raskaana.

Uskon raskautuneeni, koska lopetimme yrittämisen ja nautin elämästäni. Kehoni oli yrityäessä varmasti jatkuvassa stressitilassa.mieti sinäkin jotakin muuta,mikä tuottaa sinulle mielihyvää, äläkä käytä kaikkea aikaa suremalla sitä, että et ole raskaana, kun se ei kuitenkaanole asia , johon voit itse vaikuttaa...

Vierailija
8/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lävistyskoruja? Tuttavalle joku vaihtoehtoparantaja oli sanonut, että alahuulessa oleva koru on keskellä jotain energiakenttää, että se kannattaisi ottaa pois jos haluaa raskautua. Otti korun pois ja tuli heti raskaaksi :) Tuo energiakenttä/-rata tms. kulkee kai keskellä kehoa pystysuunnassa, eli myös napakoru voi vaikuttaa.

Toinen tuttava kärsi lapsettomuudesta (PCO?), mutta sai vähähiilihydraattisen ruokavalion avulla kaksi lasta vuoden ikäerolla.

Ja alapeukuttajille; eivät ole omia mielipiteitäni eivätkä mielikuvitukseni tuotoksia, vaan faktoja lähipiiristä :)

Vierailija
9/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla vielä kiire oliskaan, mut ymmärrän tuskas. Mulla oli myös ongelmii raskautua, sain sit lääkärilt ajatuksen etten mä varmaa ovuloi, ei löytyny mitää vikaa muute. Laihdutin vähän ja sain terolutit ja sit clomifenit. Aloin esikoist aika nopeet oottaa ja nyt oon onnellinen kolmen lapsen äiti

Vierailija
10/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:45"]Onko sinulla lävistyskoruja? Tuttavalle joku vaihtoehtoparantaja oli sanonut, että alahuulessa oleva koru on keskellä jotain energiakenttää, että se kannattaisi ottaa pois jos haluaa raskautua. Otti korun pois ja tuli heti raskaaksi :) Tuo energiakenttä/-rata tms. kulkee kai keskellä kehoa pystysuunnassa, eli myös napakoru voi vaikuttaa.

Toinen tuttava kärsi lapsettomuudesta (PCO?), mutta sai vähähiilihydraattisen ruokavalion avulla kaksi lasta vuoden ikäerolla.

Ja alapeukuttajille; eivät ole omia mielipiteitäni eivätkä mielikuvitukseni tuotoksia, vaan faktoja lähipiiristä :)
[/quote]

Kahvit lenti nenästä tuon "fakta" sanan kohdalla :D

Vierailija
11/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:45"]Onko sinulla lävistyskoruja? Tuttavalle joku vaihtoehtoparantaja oli sanonut, että alahuulessa oleva koru on keskellä jotain energiakenttää, että se kannattaisi ottaa pois jos haluaa raskautua. Otti korun pois ja tuli heti raskaaksi :) Tuo energiakenttä/-rata tms. kulkee kai keskellä kehoa pystysuunnassa, eli myös napakoru voi vaikuttaa.

[/quote]

Voi herranjumala. Tai sitten se korun poisottaminen oli vain joku sattuma.

Vierailija
12/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuo korujuttu on ihan tuulesta temmattu. Ja taisi tuttusi olla lihava (tai kärsi jostain suolistosairaudesta? ) kun ruokavaliolla sai liikakiloja lähtemään ja lapsen mahdolliseksi /kropan parempaan kuntoon.

Vierailija
13/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten ihmeessä olen tullut raskaaksi ja saanut vauvan kun on huulikoru keskellä alahuulta.. :D

Vierailija
14/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Korvan yläosan rustossa on munasarjoihin vaikuttava kohta. Se kannattaa paikallistaa ja ottaa lävistys juuri oikeaan kohtaan, niin hoitaa munasarjojen ongelmia.

Vierailija
15/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa: kuten jo kirjoitin, en ole keksinyt näitä päästäni, vaan molemmat olivat kärsineet lapsettomuudesta ja onnistuneet näillä keinoin. Tottahan kuka tahansa voi tulla raskaaksi vaikka vuosikymmenien yrityksen jälkeen, mutta näillä naisilla apu todennäköisesti tuli näistä. Ja jälkimmäinen ei kärsinyt suolistosairaudesta, vaan monirakkulaisuudesta, onko se nyt PCO vai PCOS. Eikös aloittaja kuitenkin pyytänyt mitä tahansa apua lapsettomuuteensa?

Vierailija
16/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:00"]9 jatkaa: kuten jo kirjoitin, en ole keksinyt näitä päästäni, vaan molemmat olivat kärsineet lapsettomuudesta ja onnistuneet näillä keinoin. Tottahan kuka tahansa voi tulla raskaaksi vaikka vuosikymmenien yrityksen jälkeen, mutta näillä naisilla apu todennäköisesti tuli näistä. Ja jälkimmäinen ei kärsinyt suolistosairaudesta, vaan monirakkulaisuudesta, onko se nyt PCO vai PCOS. Eikös aloittaja kuitenkin pyytänyt mitä tahansa apua lapsettomuuteensa?
[/quote]

Et myöskään kiistänyt ettei hän ollut lihava, jolloin muutkin sairaudet yleensä helpottavat laihtuessa.

Vierailija
17/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntenut häntä ennen lapsiaan, mutta kun tutustuin, ei ollut mikään lihava. Ei laiha, mutta ei kyllä lihavakaan. Eli en voi vastata juuta enkä jaata

Vierailija
18/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo kuulostaa oudolta tuo korut jossakin, itselläni on kulmakoru ja kolme raskautta takana tuon korun kans

Vierailija
19/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, kulma ei useallakaan ihmisellä ole keskellä kehoa, mutta sinusta en tietenkään tiedä.

Vierailija
20/23 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä vanha reikä leuassa (otin korun pois ensimmäisen lapsen jälkeen) että napakoru ja silti olen kahden lapsen äiti suhteellisen helposti. Taidan olla aika superihminen :D