vaimo nappasi miehensä puhelimen, ja luki viestini.
joka oli siis miehelle tarkoitettu, multa. eiköhän kohta mulla puhelin soinut ja vaimo vaati selitystä ja tekstareitakin laittoi mulle.
Kielsin kaiken, mutta eipä tainnut mennä läpi. Lopuksi eukko laittoi vielä viestin, että on sairastunut vakavasti, että voin pitää hyvänäni koko miehen. En mä sitä halua, olisin vain seksiä halunnut.
Mitä tästä opimme; vaimot, jättäkää ne miestenne puhelimet rauhaan!
Tästä tuli nyt vaan paha mieli kaikille, ennenkaikkea sille vaimolle. Teidän pitäisi oppia, että jos tunkiota (miehen puhelinta) kaivaa, niin paskahan siellä haisee!
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:45"]
Hauskaa miten naiset ovat täällä kilvan kiljumassa kuinka heidän miehiään ei saa uhata vapailla naisilla, ei saa edes vilkaista! Kyllä tuli taas naisiin liikettä ja verkkareita siellä nyt nätimpiin vaatteisiin kiireellä vaihdetaan! :D
Jos teidän miehenne lähtevät teidät unohtaen toisen naisen mukaan, niin kannattaa sinne peiliin vilkaista toden totta, vaikka pariinkin otteeseen. Jos mies lähtee, niin paremman perään lähtee, ei varmasti huonomman perään. Jotakin ihanaa ja upeaa siinä toisessa naisessa silloin täytyy olla. Joten nyt naiset, jos pelkäätte miestenne lähtevän - tehkää jotakin ennen kuin on myöhäistä! Siinä vaiheessa kun pitää mennä miehen puhelinta urkkimaan ja epäilyksen siemen kalvaa mieltä on jo liian myöhäistä. :)
[/quote]
Oletpa sinä ulalla... Monesti miehet todellakin lähtevät huonomman mukaan. Miehet vaan tuntuu monesti kuvittelevan, että uuden naisen kanssa ei tarvitse hoitaa kotia ja lapsia puoliksi, suihinotto odottaa heti kun mies tulee kotiin harrastuksista, joita naisella ei tietenkään ole miehen vapaa-ajalla... Siinä vaiheessa kun arki astuu kuvioon, huomataan, ettei ruoho ollut todellakaan vihreämpää :D Mutta kuvittele sinä rauhassa olevasi parempi kuin muut.
Jos minulla olisi oikeaa syytä epäillä aviomiestäni pettämisestä, niin taitaisin lähteä kävelemään. Onneksi valitsin kerralla järkevän miehen, joka arvostaa sekä itseään että minua. Toivottavasti sinäkin joskus.
[/quote]Voi voi, tietäisitpä vain! :) Jännä muuten miten teidän mielestänne miehet eivät tee pahaa, vain ne toiset naiset. Miehet ovat aina vieteltyjä raukkoja ja tämä toinen nainen on se kaiken pahan alku ja juuri.
En ole huolissani miehestäni, perheestäni ja avioliitostani, eikä niistä tarvitse sinunkaan huolehtia. Valitettavasti edellisessä viestissäni oli kuitenkin paljon asiaa ja se myös sinun täytyy myöntää. Ei se toinen nainen ole sitä paitsi mitenkään välttämättä ottamassa jämiä itselleen riesaksi, eiköhän nainen pistä uutta matoa koukkuun ja lähde muualle saalistamaan, eihän hänellä ole mitään velvollisuutta mieheen. Turha siis itkeä, että kyllä se arki tulee uudessakin suhteessa joskus - ei välttämättä tule, kun suhde katkeaa. Mies siinä menettää ehkä aika paljon, mutta se on miehen ongelma, ei sen toisen naisen. Hän jatkaa elämäänsä kokemuksesta viisaampana. Minä en ole toinen nainen, mutta lähipiirissä olen tällaista nähnyt ja päässyt seuraamaan niin miesten kun naistenkin pettämistä.
[/quote]
En minä ainakaan sitä toista naista syytä. Miehen vika se on 100% en vain käsitä miksi kukaan nainen alentuu moiseen vehkeilyyn varatun kanssa. Olen myös sivusta nähnyt pettämisiä, eikä ne uudet naiset ole ainakaan parempia olleet...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:30"]
joka oli siis miehelle tarkoitettu, multa. eiköhän kohta mulla puhelin soinut ja vaimo vaati selitystä ja tekstareitakin laittoi mulle.
Kielsin kaiken, mutta eipä tainnut mennä läpi. Lopuksi eukko laittoi vielä viestin, että on sairastunut vakavasti, että voin pitää hyvänäni koko miehen. En mä sitä halua, olisin vain seksiä halunnut.
Mitä tästä opimme; vaimot, jättäkää ne miestenne puhelimet rauhaan!
Tästä tuli nyt vaan paha mieli kaikille, ennenkaikkea sille vaimolle. Teidän pitäisi oppia, että jos tunkiota (miehen puhelinta) kaivaa, niin paskahan siellä haisee!
[/quote]
tässä tapauksessa se paska on siellä langan toisessa päässä
Etkö itse katsoisi miehesi puhelinta jos epäilisit häntä pettämisestä? Jos puhelinta katsomalla saat suoran vastauksen. Ja etkö osannu jättää millää varattuu miestä rauhaan?
Miksi vonkaat varatulta mieheltä seksiä?
Pitäskö sun pysytellä niissä sinkuissa?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:42"]
[/quote]
Koska sitä on tarjolla.
-ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:42"]
[/quote]
Koska sitä on tarjolla.
-ap
[/quote]
varmasti sinkkujakin on tarjolla.
Ap:n tarkoitushan oli kertoa miten UPEE se on kun varattu mies on ottanut hänen takiaan riskin menettää oma vaimo.Voi ap,sä oot varmaan tosi kaunis,kuuma ja seksikäs.Oikee misu,WAU:)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:42"]
[/quote]
Koska sitä on tarjolla.
-ap
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:42"]
[/quote]
Koska sitä on tarjolla.
-ap
[/quote]
Ja muutako ei muka ole? Laita ilmoitus nettiin niin on jono oven takana tunnin sisään. Ei voi olla niin vaikeaa.
Olet ap säälittävä. Jos kerran sitä seksiä on niin paljon tarjolla, niin mikset harrastaisi jonkun vapaan kanssa? Vai oletko joku wt-siiderivalas, joka on onnesta soikeana, kun kerrankin jollekin kelpaa?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:57"]
Olet ap säälittävä. Jos kerran sitä seksiä on niin paljon tarjolla, niin mikset harrastaisi jonkun vapaan kanssa? Vai oletko joku wt-siiderivalas, joka on onnesta soikeana, kun kerrankin jollekin kelpaa?
[/quote]
tarkoitin, että varatun miehen puolelta sitä on tarjolla,toki saan seksiä sinkuiltakin. mutta, tyttö hyvä, on olemassa sellaisia hyviä panoja, joiden kanssa haluaa panna, vaikka ovat varattuja. Ei se siitä kulu!
Nussikaa niiden miestenne kanssa tarpeeksi, niin ei tarvitse syytellä "toisia naisia" siitä kun miehenne hakevat seksiä avioliittonne ulkopuolelta. Aivan turhaa se on sitä ulkopuolista naista haukkua, katsokaahan peiliin....mitä näkyy? taitaa se sidukkavalas kurkkia sieltä:D
-ap
Oikeasti, etsi itsellesi mies vapailta markkinoilta. Satutat vain itseäsi.
Vähän itsekunnioitusta, sisko.
Sitten kun itse olet parisuhteessa niin voipi olla, että sinä olet se vaimo joka nappaa puhelimen. Se onkin sitten mukavaa kun pilkka sattuu omaan nilkkaan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:09"]
Oikeasti, etsi itsellesi mies vapailta markkinoilta. Satutat vain itseäsi. Vähän itsekunnioitusta, sisko.
[/quote]
Jännää että on ihan mahdotonta ymmärtää ettei monikaan sinkkunainen mitään "itseänsä satuta" vaan haluaa nimenomaan vaan huoletonta seksiä ja seuraa mieheltä joka ei jää nurkkiin naukumaan vaan menee pesettämään pyykkinsä vaimollaan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:57"]
[/quote]
tarkoitin, että varatun miehen puolelta sitä on tarjolla,toki saan seksiä sinkuiltakin. mutta, tyttö hyvä, on olemassa sellaisia hyviä panoja, joiden kanssa haluaa panna, vaikka ovat varattuja. Ei se siitä kulu!
Nussikaa niiden miestenne kanssa tarpeeksi, niin ei tarvitse syytellä "toisia naisia" siitä kun miehenne hakevat seksiä avioliittonne ulkopuolelta. Aivan turhaa se on sitä ulkopuolista naista haukkua, katsokaahan peiliin....mitä näkyy? taitaa se sidukkavalas kurkkia sieltä:D
-ap
[/quote]
Sori, yläpeukku vahingossa, piti alapeukuttaa
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:42"] Miksi vonkaat varatulta mieheltä seksiä? [/quote] Koska sitä on tarjolla. -ap [/quote] varmasti sinkkujakin on tarjolla.
[/quote]
Ei kaikille ole! Jotkut kelpaa vain viihdykkeeksi ja sinkulla saattaa olla pelko, että leikkiin ryhtyessään saa tällaisen vaivakseen.
Ap: vaimolle tällainen koettelemus on loppujen lopuksi onnenpotku, kun saa tietää totuuden siitä millaisen tyypin kanssa elämänsä jakaa ja on helppo ratkaisu antaa miehelle kenkää. Eli menettäjiä olitte sinä ja mies.
Mutta hei, tällaisista tapauksista voi aina oppia jotain, eli nyt on hyvä tilaisuus kerätä vähän elämänviisautta ;)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:09"]
Oikeasti, etsi itsellesi mies vapailta markkinoilta. Satutat vain itseäsi. Vähän itsekunnioitusta, sisko.
[/quote]
Jännää että on ihan mahdotonta ymmärtää ettei monikaan sinkkunainen mitään "itseänsä satuta" vaan haluaa nimenomaan vaan huoletonta seksiä ja seuraa mieheltä joka ei jää nurkkiin naukumaan vaan menee pesettämään pyykkinsä vaimollaan.
[/quote]
No, nyt naukuu sitten se vaimo. Heh. Saattaa naukua pitkään ja katkerasti.
Tämmöiset naiset, jotka niiden varattujen kanssa säätää, yleensä jossain vaiheessa tajuavat, ettei miehiin voi ikinä luottaa. Sitten joskus rakastuu, alkaa parisuhteeseen ja tsiding, kohta ollaan kaivelemassa miehen facebookkia ja tekstareita. Toivottavasti sieltä silloin löytyy samanlaisia vosuja kuin ap itse. Melko varmasti löytyy.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:58"]
Sun kaltaiset horot saa ennemmin tai myöhemmin sen mitä ansaitsee, eli kuulan päähän.
[/quote]
väärin! mun kaltaiseni horot nussivat sun miestäsi:)