Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on hävinnyt! Pääsi yli puoli tuntia sitten töistä, eikä vasta puhelimeen.

Vierailija
09.09.2006 |

Sen työmatka kestää korkeintaan 10 minuuttia pyörällä. Mitä hiivattia mä teen? Lapsi nukkuu eli en pääse katsomaan, onko jotain sattunut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kohta tulee

Vierailija
2/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tapahtunut jotain töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuli?

Vierailija
4/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Huono provo.

2) jos on tosi, eikö aikuinen mies voi olla töiden jälkeen omilla teillään/asioilla tai ystävänsä luona ilman että ilmoittaa jokaisesta tekemisestään!

10 vuotta sitten mies lähti aamulla töihin ja tuli kun tuli, tottakai illalla alettiin ihmettelemään missä on jos ei ollut tapana jäädä koko illaksi pois.

Jos ette ole sopineet mitään menoa niin että miehen pitää olla kotona heti töiden jälkeen... istu alas ja rauhoitu.

Vierailija
5/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi ottaa mukaan?

Vierailija
6/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää, ei tosiaan ole arvot oikeassa järjestyksessä.

Vierailija
7/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki ottaisin lapsen mukaan.

Vierailija
8/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matka kestää 10 minuuttia pyörällä, niin samassa ajassa ajaa katsomaan sen reitin. Ei siinä ajassa mikään lapsi tapa itseään.

Rauhoitu ap! Kyllä se mies sieltä tulee.

Vierailija
9/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menettäisi tajunsa, eikä pystyisi sanomaan että lapsi on yksin kotona.

ja jos miehellekin olisi käynyt jotain...

Vierailija
10/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein jonkun mies täällä katoaa kun lähtee töistä ja sit 100 mammaa vaahtoo et tuliko jo kotiin

Ymmärrän toki huolen jos on tosi kyseessä mut miten voi vähän väliä joltain mammalta kadota mies kun on tulossa töistä kotiin?

Siis oikeesti=))

Vierailija
11/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyl mää ainankii huolestun jos ukko ei tuu normaali aikaa kotio eikä vastaa puhelimee tai känny kii.

Pelkään aina niin kovast jot sille käy joku onnettomuus...

Vierailija
12/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla kävisi mielessäkään, että jättäisin lapsen YKSIN kotiin jonkun typerän äijänretaleen takia. Lapsi menee kirkkaasti edelle tärkeysjärjestyksessä. Äijä kömpiköön kotiin omia aikojaan.

Vierailija
13/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pelkään kanssa aina jotain onnettomuutta, kolaria tms

Vierailija
14/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappasin lapsen autoon ja löysimme miehen tuosta matkalta. Oli unohtanut kännykän töihinsä ja just tällä kertaa kaatunu sellaisessa irtohiekkakohdassa. Ei ollu sattunu mitään, muuta kuin pyörän tanko väänty niin pahasti, ettei pystyny ajaa. Oli ollu kyllä lisäksi ylitöissä, mutta mä aloin pommittaa sitä soitoilla vasta, kun oli lähtenyt.

Kyllä sitä vaan on jokin kumma vaisto, kun jotain sattuu. Koskaan ennen en ole huolestunu tällä lailla. Yleensä en edes soittele perään.

Vierailija
15/15 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ei välitä, mitä äijän retaleelle sattuu, niin vois miettiä, että kaikkien miehet ei ole retaleita. Eiköhän se ole ihan normaalia, että huolestutaan, jos toista ei kuulu kotiin.

Meillä ei ainakaan ole ikinä tapana poiketa mihinkään kapakkaan ellei toisin sovita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä