Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde kriisissä, apua kaipaan kipeästi!

Vierailija
13.08.2008 |

Onko jollakin kokemusta esim parisuhdeterapiasta? Auttaako yhtään?

Meillä ollut pitkään vääntöä vapaa-ajasta yms...

Mies tekee ma-pe klo6-14 työtä, jonka jälkeen hakee lapsen hoidosta, itse olen töissä ma-la klo 13-20 ja mies vielä vkl tekee klo21-04 työtä ja tietenkin nukkuu aamulla pitkään.

Paljoa siis ei muuta elämässä ole kuin koti ja työ. Parhaani mukaan olen yrittänyt hoitaa lapsen, kodin ja työn jotta miehen ei tarvitse kuin olla lapsen kanssa töiden jälkeen.

Hän ei koskaan ole osannut puhua ja monesti olen kysynyt onko kaikki hyvin kun vaikuttaa oudolta. Kuulema kaikki hyvin, eilen sitten ilmoitti olevansa ahdistunut kun ei ehdi muuta kuin olla kotona ja töissä.

Vuosi sitten hän lähti suhteesta ahdistuksen takia ja palasimme yhteen muutaman kk jälkeen.

Miten saan miehen ymmärtämään, että lapsen etu menee kaiken edelle. Olemme siitä onnellsisa, että saamme lapsen kerran/kk viikonlopuksi hoitoon ja itse pääsemme tapaamaan kavereita jne..

Kertokaa joku ulkopuolisena miltä tämä kaikki kuulostaa ja mitä voin tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan asiallisesti, syyttämättä ja nalkuttamatta. Sanot hänelle, että sinä olet niin väsynyt tähän tilanteeseen, että tunnet olevasti täysin yksin vastuussa koko perheruljanssin pyörittämisestä etkä enää tiedä jaksatko sitä kovin kauan. Kysy mieheltäsi, onko hänellä jotain hyvää ehdotusta siihen, miten tilanteen saisi korjattua. Ja sitten kuuntelet, keskeyttämättä kertaakaan, mitä hänellä on sanottavana.

Vierailija
22/28 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arkena herää kuudeksi töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että lapsen tapaamisiin häneltä TÄYTYY löytyä aikaa, muuten eläköön miten lystää.

Vierailija
24/28 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies lähtee kotoa pois kavereiden luo heti kun tulet kotiin..hänelle ainakaan ei perhe tai teidän kahden suhde tunnu olevan se tärkein asia elämässään..

Kuullostaa aika keskenkasvuiselta tai vastuuntunnottomalta mieheltä...sorry

Vierailija
25/28 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla näen ettei ole. Se ei osaa puhua ja kun kysyn mitä voisi tehdä, että miehellä olisi helpompaa ei osaa vastata.

Luulen, että haluaa nuoruuden takaisin ja kuvittelee menettäneensä elämän lapsen tulon myötä.

Tuntuu haluavan elää aikaa ilman lapsia jne... Itse olen aivan loppu tähän tilanteeseen, en edes nalkuta miehelle vaan yritän kysyä missä mennään vastauksia saamatta.

En tiedä mitä tehdä :(

Vierailija
26/28 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mitä minun nyt pitäisi tehdä jne..

Onko vika minussa vai miehessä?

Millä tilanne selkiytyisi vai pitääkö vain antaa miehen mennä ja jään itse lapsen kanssa?

Mitä kannattaa yrittää ennen kuin luovutan?

ap

Vierailija
27/28 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voit kysyä mieheltä lähteekö hän mukaan, mutta ite menet joka tapauksessa. Siellä voit pohtia ammattilaisen kanssa vaihtoehtoja

- tyydyt nykyiseen elämään sellaisena kuin se on

- mies motivoituu muuttamaan tapojaan

- eroatte

Miestä et pysty muuttamaan, voit vain itse muuttaa käyttäytymistäsi. Jos mies ei osaa puhua eikä vastaa kysymyksiin, et voi tehdä paljon muuta kuin päättää joko elää hänen kanssaan tai lähteä. Se riippuu ihan siitä mitä haluat elämältäsi ja millaisen perhe-elämän mallin haluat antaa lapsellesi.

Prosessi on varmasti raskas ja pitkä, mutta aloita tänään ja varaa aika. ( jonot voi olla pitkiä)

Vierailija
28/28 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko todellakin hiukan alentaa elintasoa ja luopua joistain töistä. Eihän tuollainen töissäolo todellakaan ole ihan tervettä.