Mies ja lapsi koko ajan vaatimassa minulta jotakin, lähden lätkimään perhe-elämästä
Ensi lapsi roikkuu päivä lahkeessa ja kun saan sen nukkumaan, tule ukko roikkumaan tisseihin ja perseeseen kiinni ja vaatii seksiä. Jos en ota suihin tai anna seksiä, ukko uhkaa mennä vieraisiin.
Ei saatana saa olla hetkeäkään rauhassa, muutan kohta yksin asumaan ja jätän tämän paskan perhe-elämän
Kommentit (9)
ja puhu järkeä miehellesi. Perhe-elämä voi olla jotain ihan muuta kuin kuvailemaasi.
Miltä tuntuu ym kun kokoajan saa olla siinä pelossa et jos kotoa ei saa ni lähtee muualle. Se keskustelu auttoi meillä.
vetäkööt käteensä jos niin kovat paineet on.
Kun mies tulee töistä, jätä lapsi hänelle hoidettavaksi, lähde kaupoille, lenkille (kohta alkaa työväenopistot), kursseille tms. niin saat omaa aikaa. Jaksamista, kyllä se siitä....
Onneksi alkaa työt!!!!!!!!
Olen niiiin helpottunut kun pääsen töihin. Saa mieskin ruveta tekemään jotain täällä kotona!
Nyt on päässyt helpolla, senkun tulee töistä kotiin ja on vaan. Eipä ole kauan, hah!
mies parka ei kohta halua tulla töistä, koska minä mangun seksiä ;D
Kaikki halut kaatuu juuri tuohon mankumiseen ja valittamiseen!
mies parka ei kohta halua tulla töistä, koska minä mangun seksiä ;D
Onneksi alkaa työt!!!!!!!!
Olen niiiin helpottunut kun pääsen töihin. Saa mieskin ruveta tekemään jotain täällä kotona!
Nyt on päässyt helpolla, senkun tulee töistä kotiin ja on vaan. Eipä ole kauan, hah!
Esim. kun tulee töistä.
Jättäkää se lapsi pariksi tunniksi miehen hoteisiin pari kertaa viikossa ja lähtekää shoppailemaan, jumpppaan tmv. Piristää kummasti kun saa vähän omaa aikaa.
anteeksi huvittuneisuuteni, mutta tuotahan se kärjistetysti joskus on. Tai ainakin tuntuu siltä..
Mitäs jos jätät sen lapsen miehen punttiin kiinni pariksi tunniksi muutamana iltana ja teet jotain kivaa itse? Uhkailu ei ole kovin tehokas esileikki, siitä voisi mainita miehelle. Mutta parisuhteen nimissä, joskus ihan oikeesti kannattaa harrastella sitä seksiä, vaikkei niin hirveästi haluttaisikaan.