Mä paljastin tänään tunteeni eräälle ihmisille
Nyt pelottaa nauraakohan hän mulle. Ihan tuon "kerro terveiset mielessäsi pyörivälle henkilölle"-ketjun takia rohkaistuin kertomaan suoraan ikäväni. Jännittää ja perhosia menee vatsassa, mutta toisaalta hyvä olo kun sain avautua asiasta vihdoin. Olen pitänyt tunteeni salassa jo muutaman vuoden.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 01:17"]Ei se sua tunnista :D
[/quote]
Suoraan eikä tuossa ketjussa. Luulisi tunnistavan!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 01:17"]Äkilliset tunteenpurkaukset ihan puskista ei välttämättä ole paras keino antaa ymmärtää tunteensa
[/quote]
Ei varmasti. Oonhan mä tuon salassa pitänyt jo aika kauan ja pyöritellyt päässäni...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 01:20"]No kerro sit myös mitä vastaa
[/quote]
Vastasi heti. Kirjoiteltiin jonkun aikaa. Eipä siitä kuitenkaan paljoa voi päätellä suuntaan eikä toiseen. Toivon vain ettei jäisi tähän...
Suosittelen muitakin kaipaajia ottamaan suoraan yhteyden. Kerranhan täällä vain eletään! Meni sitten syteen tai saveen niin on ainakin yritetty. <3 t. Ap
Äkilliset tunteenpurkaukset ihan puskista ei välttämättä ole paras keino antaa ymmärtää tunteensa