Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos komea ja rikas deittisi paljstuisi mies29:ksi mitä tekisit?

Vierailija
25.01.2015 |

Lopettaisitko tapailun vai jatkaisitko huolimatta maineestaan av-palstalla? :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että se on oikeesti jonkun verran vanhempi, kokemuksia naisistakin on, jopa pitkästä parisuhteesta. On nyt sinkku, mutta älykkäänä ihmisenä tarvitsee jotain aktiviteettia aivoilleen, joten on luonut av:lle tällaisen hahmon :) Itse asiassa tunnen erään ihmisen joka voisi tehdäkin näin, kirjoitustyyli hyvin samanlainen kuin nimimerkillä, asuu myös Kuopion lähistöllä.

Vierailija
2/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:47"]

Mä olen sitä mieltä, että se on oikeesti jonkun verran vanhempi, kokemuksia naisistakin on, jopa pitkästä parisuhteesta. On nyt sinkku, mutta älykkäänä ihmisenä tarvitsee jotain aktiviteettia aivoilleen, joten on luonut av:lle tällaisen hahmon :) Itse asiassa tunnen erään ihmisen joka voisi tehdäkin näin, kirjoitustyyli hyvin samanlainen kuin nimimerkillä, asuu myös Kuopion lähistöllä.

[/quote]

Joo, mies29 on aivan liian korni ollakseen todella sellainen kuin itse itseään kuvaa.

Lisäksi kirjoitustyyli paljastaa hänet älykkääksi henkilöksi, joka huomaa pienet vivahteet. 

En kyllä antaisi haitata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei päästäisi treffeille asti, kun m29 tekisi oharit. hassu kysymys siis ;-)

Vierailija
4/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai toi mies29 edes oo yks ja sama? Eihän yks edes ehtis vastaa niin monee ketjuun samaan aikaan.

Vierailija
5/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:55"]

Ei kai toi mies29 edes oo yks ja sama? Eihän yks edes ehtis vastaa niin monee ketjuun samaan aikaan.

[/quote]

On feikkejäkin varmasti välillä liikkeellä, mutta kirjoitustyylistä ja viestien oivaltavuudesta usein tunnistaa aidon :)

Vierailija
6/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:55"]

[/quote]

On feikkejäkin varmasti välillä liikkeellä, mutta kirjoitustyylistä ja viestien oivaltavuudesta usein tunnistaa aidon :)

[/quote]

Tämä on totta, hauskaa sen kanssa on vääntää. Jos oma mies paljastuisi mies29:ksi, naureskelisin hyvin tehtyä hahmoa. En edes yllättyisi, mies kun on ainakin ennen harrastanut samantyyppistä troolailua, vaikka pilkka on ollut ehkä vähän yhteiskunnallisesti merkittävämmistä aiheista kuin mieskaksysin jutut

Vierailija
7/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persoona olisi samanlainen miltä meidän -miehemme29v- vaikuttaa, lopettaisin yhteydenpidon. Jos tyyppi vaikuttaisi kivalta ja fiksulta, saattaisin olettaa että -mies29v- on vain jonkinlaista hassua trollausta, enkä tuomitsisi kun kerran itsekin olen tarpeeksi säälittävä kuluttaakseni aikaani täällä.

Vierailija
8/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä / millanen tapaus tää mies29 sitten on? Heräs mielenkiinto :D, nimimerkki tullu vastaan täällä, mutta en oo ikinä kiinnittäny minkäänlaista huomioo.

Vierailija
9/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 01:13"]

Mikä / millanen tapaus tää mies29 sitten on? Heräs mielenkiinto :D, nimimerkki tullu vastaan täällä, mutta en oo ikinä kiinnittäny minkäänlaista huomioo.

[/quote]

siis missä maineessa sitten on?

Vierailija
10/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Jos kyseessä sama, kun tää valmiiks paistetusta jauhelihasta kyselevä jamppa, niin ihmettelen kyllä, mikä piru saa tekeen oikein oman alotuksen moisesta "miehestä" :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän