Mies29 pohtii; miksi venäläiset naiset ovat niin kauniita?
Kommentit (28)
No ainakin minun Moskovan tyttöystävä pärjäisi vaikka Victorias Secretin muotinäytöksessä. Pituutta 178cm ja painoa 55kg. Hyvin miellyttävä ja naisellinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:58"]
Niin.
-Mies 29v-
[/quote]
On vai? Miehet ajattelee ehkä näin mutta naisena en voi todeta muuta kuin että kauneus on aina katsojan silmässä. Suomessa on kauniita naisia, niinkuin joka maassa ja kansallisuudessa. Se minkä venäläiset kauneudessa voittaa ehkä muussa sitten häviää suomalaisille sisarille. Kauneuttako miehet vaan naisessa hakee? Ei kukaan mies ruman naisen kanssa huvikseen kimppaan mene, kyllä siinä naisessa jokin ominaisuus on, tai useampi, mikä miellyttää miestä niin paljon että pariudutaan. Sen jälkeen ei tarttekaan enää päivitellä kuinka rumia suominaiset on kun se oma vaimo on juuri niin kaunis kuin mies on itse komea.
Kauneus on katsojan silmässä.
Minusta on rasistista niputtaa naiset kansallisuuksittain ja arvioida kutakin ryhmää niputettuna: esim. venäläiset kauniita ja suomalaiset rumia. Naisissa ja miehissä on kauniita yksilöitä ihan kaikissa kansallisuuksissa.
We are all beautiful.
Paksuina viiksekkäinä mummoina varsinki tai kaljamahaisina naru jalkaisina likinököisinä pahanhajuisina ukkoina.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:00"]
Eivät kaikki. En siis osaa sanoa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:58"]
Siinähän pohdit.
[/quote]
Sitäkin mietin ja pohdin, miksi olen itse niin ruma.
-Mies29v-