väljyystesti
Montako sormea menee sisälle vierekkäin makuuasennossa? Mulla yksi kevyesti, 2 helposti ja 3 maksimi. Sitten tuntuu että on jo mahdottomuus enempään. Eli silloin kun on kosteutta.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:23"]Neitsyt?
[/quote]kuka? Ap on kolme lasta synnyttänyt.
1 sormi menee vaivoin, 2 sattuu ihan saatanasti. Tiukka neitsyt pimppi
Miksi muuten alapeukkuja? Onko kolme paljon vai vähän?
Eikun tuo kirjoitus kuulosti teinin kirjoittamalta :D
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:25"]1 sormi menee vaivoin, 2 sattuu ihan saatanasti. Tiukka neitsyt pimppi
[/quote]ei kai neitsyeen kahta mene millään?
Se leviää kun totuttaa. Sama kuin pyllyreikä, ensi menee sormi ja pian koko nyrkki.
Ja lihaksilla saan puristuksen yhdellekin tuntumaan. Miten muilla?
kaksi jo tuntuu ikävältä, kolme mahdottomuus t. 2 alakautta synnyttänyt
Ap, en muuten saakaan makuuasennossa kolmea, pitää olla puoli-istuvassa asenossa. Ei meinaa edes kahta mennä makuuasennosaa ja tosi kostea saa olla et edes menee yksikään.
Taantuma vuosi seuraa toistaan, työttömyys kasvaa, firmat siirtää tuotantoaan halpamaihin, sosiaaliturvaa leikataan... ja eukot sen kun koklailee montako sormee menee pipariin.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:35"]Taantuma vuosi seuraa toistaan, työttömyys kasvaa, firmat siirtää tuotantoaan halpamaihin, sosiaaliturvaa leikataan... ja eukot sen kun koklailee montako sormee menee pipariin.
[/quote]on muuten tärkeä asia jos haluaa pitää parisuhteesta huolen.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:35"]Taantuma vuosi seuraa toistaan, työttömyys kasvaa, firmat siirtää tuotantoaan halpamaihin, sosiaaliturvaa leikataan... ja eukot sen kun koklailee montako sormee menee pipariin.
[/quote]sunhun taitaa mennä nyrkki.
Saan puristettua miin ettei mene edes yhtä
Mitä vittua nyt taas. Kyllä mulla menee aika monta sormea mutta hyvä pillu on. Ihme sekopäitä täällä esittämässä neitsyt-synnyttäjiä
1 menee, 2 tuntuu, 3 ei saa. 2 alatiesynnytystä takana, toisesta aikaa kuukausi
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:40"]Mitä vittua nyt taas. Kyllä mulla menee aika monta sormea mutta hyvä pillu on. Ihme sekopäitä täällä esittämässä neitsyt-synnyttäjiä
[/quote]kyllä kolme sormea on jo väljä jo siis vierekkäin menee, ainakin mun mielestä mut onneksi ei makuuasennossa mennyt kuin max 2. Tuo 3 oli puoli-istuvassa asennossa. Ja onneksi puristus tuntuu jo yhdellekkin. Miten muilla. AP
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:35"]Taantuma vuosi seuraa toistaan, työttömyys kasvaa, firmat siirtää tuotantoaan halpamaihin, sosiaaliturvaa leikataan... ja eukot sen kun koklailee montako sormee menee pipariin. [/quote]sunhun taitaa mennä nyrkki.
[/quote]
ei ku vähintään kakspa, hyvänä päivänä kolme
t. nro 14
Up