Entäs vaikuttaako seksielämäämme se, että on ruma ja/tai lauta?
Kommentit (58)
on otettu tutkimuksesta, jossa on kysytty miehiltä, mikä osa naisista on heille tärkein seksikkyyden ja erotiikan kannalta. Amerikkalaismiehet korostivat rintojen merkitystä, ranskalaiset sääriä, suomalaiset peppua.
Jokainen mies tykkää rinnoista, mutta ei välttämättä mahdollisimman suurista.
Jokainen terve heteromies tykkää rinnoista!
Ja kuten itse myönsit, miehelle on ne rinnat tärkeät. Ja kyllä isompirintainen saa aina katseita enemmän(huomattu on!) itsellä ei isoja rintoja.
Suomen parhaimmiksi rinnoiksi äänestettiin D-kupin rinnat.
linkin tuollaiseen "äänestykseen".
Vastaveto: maailman seksikkäimmäksi naiseksi valittiin 90-luvulla (vuotta en muista) Michelle Pfeiffer. A-kupin tissit hänellä.
Eli ei se tissien koko, vaan...
Ja sen voitti tuo isorintainen Elina. Toiseksi tuli Janina Frostell. Ja kolmanneksi Anne-Mari Berg.
Jos katsotaan kaikkia äänestyksiä(Suomessa) niin usein on kärjessä povekkaita.
Ainakin jos valitaan seksikkäin...
linkin tuollaiseen "äänestykseen".
Vastaveto: maailman seksikkäimmäksi naiseksi valittiin 90-luvulla (vuotta en muista) Michelle Pfeiffer. A-kupin tissit hänellä.
Eli ei se tissien koko, vaan...
muistuttaa, että pienirintainen ei oikeasti voi olla tyytyväinen elämäänsä tai vartaloonsa. Hänen täytyy olla katkera, jos on tyytyväinen. Voi elämä! Taitavat nämä pienirintaisten mollaajat olla näitä koulukiusattuja, lihavia DDD-kupin naisia, joilla on joku ihme tarve kokea itsensä todella kauniiksi tai ylivoimaiseksi isoilla rinnoillaan. Ehkä teidän piireissänne ( amisjampat/ keittiöapulaiset) isot rinnat ovat naisen tärkein meriitti. Ketä kiinnostaa oikeesti. Jos on tarvetta haukkua muita, niin luuseri täytyy olla. Kuin joku yli-ikäinen koulukiusaaja, samaa tasoa. SÄÄLI! Antakaa kaikkien olla sellasia kuin ovat, vartaloamme emme voi loputtomiin muuttaa; oli ne rinnat sittenm pienet tai suuret. Kaikilla ei niitä ole ollenkaan, esim. syövän takia.
muistuttaa, että pienirintainen ei oikeasti voi olla tyytyväinen elämäänsä tai vartaloonsa. Hänen täytyy olla katkera, jos on tyytyväinen. Voi elämä! Taitavat nämä pienirintaisten mollaajat olla näitä koulukiusattuja, lihavia DDD-kupin naisia, joilla on joku ihme tarve kokea itsensä todella kauniiksi tai ylivoimaiseksi isoilla rinnoillaan. Ehkä teidän piireissänne ( amisjampat/ keittiöapulaiset) isot rinnat ovat naisen tärkein meriitti. Ketä kiinnostaa oikeesti. Jos on tarvetta haukkua muita, niin luuseri täytyy olla. Kuin joku yli-ikäinen koulukiusaaja, samaa tasoa. SÄÄLI! Antakaa kaikkien olla sellasia kuin ovat, vartaloamme emme voi loputtomiin muuttaa; oli ne rinnat sittenm pienet tai suuret. Kaikilla ei niitä ole ollenkaan, esim. syövän takia.
Kun kaikki ehdokkaat (jotka IL oli valinnut) olivat isopovisia.
LÄhdekritiikkiä, sisko!
Ja ei näy a-kuppeja missään.
Ja minä olen bmi 21 ja D75.
Ja ps. yritä päästä tuosta katkeruudestasi.
jääneet viimeisiksi.
Muuten, Satu Tuomistolla ei ole iso povi. Olisiko ollut vasta kuudes.
Ainakin olen kuullut miesten kommentoivan, jos jossain on nainen, jolla roikkuvat tissit, niin niinkin lapsellisella kommentilla, kuin hyi helvetti...
Varmaan iso osa tykkää kuitenkin kokonaisuudesta. Jos on kiinteä kroppa..harva mies varmaankaan haluaa lihavaa naista. Joku varmaan älähtää, että oma mies haluaa ainakin läskin..mutta mies valehtelee. Ei omalle rakkaalle voi aina sanoa totuutta..
mutta totta on sekin, että kiinteä takapuoli kiinnostaa monia. Olen urheilija ja mulla tosi tiukat reidet ja takamus. Moni todennu, et wau! mikä pakkaus ja en todellakaan omista isoja rintoja. Hyvin tunnun silti kelpaavan.
säälittävää, kun lihavat naiset kuvittelevat olevansa hyvinkin seksikkäitä...
Tuon kirjoittaja EI ole sama, jota haukuit katkeraksi.
Susta sen sijaan voi heti analysoida, MIKSI et hyväksy sitä, että miehille seksi on eniten korvien välissä, sen jälkeen ulkonäössä ja siinäkin kokonaisuudessa...
Itse en menisi analysoimaan kenenkään koulutustasoa tai ulkonäköä pelkän mielipiteen perusteella, mutta mielipiteen ja taustatietojen perusteella VOI kyllä sanoa, että sinulle selvästi ulkonäkö on pätemistekijä nro 1. Sääli.
Ainakin olen kuullut miesten kommentoivan, jos jossain on nainen, jolla roikkuvat tissit, niin niinkin lapsellisella kommentilla, kuin hyi helvetti...
Varmaan iso osa tykkää kuitenkin kokonaisuudesta. Jos on kiinteä kroppa..harva mies varmaankaan haluaa lihavaa naista. Joku varmaan älähtää, että oma mies haluaa ainakin läskin..mutta mies valehtelee. Ei omalle rakkaalle voi aina sanoa totuutta..
Mulla D-kuppi ja ei roiku. Ja liikapainoa ei ole(167/52)
Tuon kirjoittaja EI ole sama, jota haukuit katkeraksi.
Susta sen sijaan voi heti analysoida, MIKSI et hyväksy sitä, että miehille seksi on eniten korvien välissä, sen jälkeen ulkonäössä ja siinäkin kokonaisuudessa...
Itse en menisi analysoimaan kenenkään koulutustasoa tai ulkonäköä pelkän mielipiteen perusteella, mutta mielipiteen ja taustatietojen perusteella VOI kyllä sanoa, että sinulle selvästi ulkonäkö on pätemistekijä nro 1. Sääli.
Mies on visuaalinen, kiihottuu näkemästään.
Ainakin mun pulskat isotissiset saa enemmän katseita kuin aa-kuppinen miehen näköinen nainen.
Itse onneksi hoikka ja isopovinen ja vielä kaunis.
esimerkiksi ravintolaillan aikana. Työporukasta haetaan aina tanssimaan naista, joka on erittäin pienirintainen, ehkä AA-kuppinen. Näin on joka paikassa, pikkujouluissa yms missä ollaan isolla porukalla. Itsekin saan huomiota vierailtakin miehiltä, vaikka olen B-kuppinen. Onkohan tuon AA-kuppisen kauneus vain jotain harhaa; niin miehet kuin naiset pitäväyt häntä kauniina. Mutta se kai ei vaan ole mahdollista?
Ja karseet riipparit ihan oikeesti...että av.lla on vaan hoikkia isotissejä, joilla ei paikat roiku...BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAH
on otettu tutkimuksesta, jossa on kysytty miehiltä, mikä osa naisista on heille tärkein seksikkyyden ja erotiikan kannalta. Amerikkalaismiehet korostivat rintojen merkitystä, ranskalaiset sääriä, suomalaiset peppua.
Jokainen mies tykkää rinnoista, mutta ei välttämättä mahdollisimman suurista.