Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kasvoissa luomi. Se ei ole koskaan itseäni

Vierailija
24.01.2015 |

häirinnyt, vaikka onkin ulkoneva ikään kuin ruskea pullukka näppylä. Väri on kuitenkin aika vaalea ja kun puuteroin kasvojani sekin hiukan häviää. En ole koskaaan saanut kuulla siitä kommentteja mutta nyt kun olen lukenut "ensi treffit alttarilla" ketjua, on mulle tullut kauhea olo. Kattooko kaikki ihmiset mun naamaani järkyttyen ja inhoten? Jääkö niille mieleen vain mun luomeni? Mulle on tullut pakkoajatus luomen poistosta. Pelottaa vain, jos siitä jääkin iso arpi tai haava kasvattaa arpikudosta. Ja sitten kadun koko poistoa, mutta tää asia tulee mun uniinkin.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt poistamaan niin mene jollekin osaavalle lääkärille tms. Itseltäni poistettiin kaulasta luomi ja jäi aika ikävä arpi, ei mitenkään häiritsevä, mutta yhtä huomattava kuin itse luomi. Lisäksi arpi herättää kysymyksiä toisin kuin luomi kun se vielä minulla oli. Luomi poistettiin siis terveydellisistä syistä.

Vierailija
82/90 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Itselleni luomi on ongelma, ja häpeän pinnallisuuttani. Luomet vaan on käsittämättömän rumia, ja itse kiinnitin heti huomiota tuon ensitreffit alttarilla naisen luomeen.
Nuo on asioita joille ihminen ei voi mitään, minullakin on aknearpia, ja ne varmasti herättää huomiota myös.
Toisten mielestä luomet ovat jopa söpöä, minua ne jostain syystä kuvottaa. Etenkin sellaiset ulkonevat.
Poistattaisin jos minulla olisi  kasvoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poistattaa hyvissä ajoin ennen kesää, koska tuore arpi ei kestä auringonvaloa. Päälle laitetaan hyvin huomaamaton ihoteippi vähäksi aikaa, käy vaikka perjantaina niin maanantaina on jo parempi.

Vierailija
84/90 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on luomi huulten yläpuolella ja mikä parasta, siitä kasvaa KARVAA! Laitankin harkintaan karvojen värjäämisen tummemmaksi, niin saadaan av-mammoille lisää ongelmia. :)

Vierailija
85/90 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:24"]

Poista ennen kesää. Jos se poistetaan laserilla, ei laiteta mitään laastaria eli ei herätä huomiota töissä. 

[/quote]

No äläs nyt. Kyllä siihen poistokohtaan muodostuu rupi, joka irtoaa sitten itsestään. On vähän liioiteltua sanoa, että ei herätä huomiota töissä :) Toki laserilla paranee nopeammin ja usein ei jää lopulta mitään arpea. Joten kyllä minäkin suosittelen laseria.

Vierailija
86/90 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:29"]

Kaksi sanaa: Cindy Crawford. Googlaa, jos nimi ei sano mitään. Yksi maailman kauneimmista naisista.

[/quote]

Kaksi sanaa: Ei pahalla. Cindy Crawfordin luomi on ihan eri kokoluokkaa, mitä tämän hääsarjan Pian. Hänen luomi  taitaa olla halkaisijaltaan 1,5 cm, ulkoneva ja tummanruskea. Pia on muuten kaunis nainen, mutta luomi on oikeasti häiritsevän näköinen.

[/quote]

Aika samaa kokoluokkaa näyttävät olevan, jos verrataan näitä kuvia:

http://lastweekonearth.com/wp-content/uploads/2012/08/cindy-crawford-mole.jpg

http://im.mtv.fi/image/4666704/landscape16_9/1024/576/cfd48c89047c9e9109cd51e6de2038f4/Fp/ensitreffit-alttarilla-piia-ja-jussi.jpg

Ja Cindynkin luomi on tummanruskea.

[/quote]

Tässä sen näkee, miten luomi vie kaiken huomion. Tuossa Pian hääkuvassa luomea on yritetty häivyttää meikkivoiteella ja kuvassa luomi ei näytä häiritsevältä. Liikkuvassa kuvassa eli televiossa puolestaan luomi näyttää järkyttävältä ja kaikki huomio menee luomen tuijottamiseen, eikä edes huomaa Pian näyttävän kauniilta naiselta.
[/quote]

Anteeks nyt vaan, mutta eihän näitä naisia voi edes keskenään verrata. Crawford on oikeasti kaunis, toi morsmaikku ei tod. Ja enemmän kuin se luomi, mua häiritsee ton piian kulmakarvat. Miks niitä ei voi siistiä? En vaan käsitä!

Vierailija
87/90 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin luomi tulee uniin, tosin hieman eri tavalla. Poskessani oli luomi jonka poistatin jo parikymmentä vuotta sitten. Mutta edelleen se tulee uniin, näen unta että se on kasvanut takaisin. Ei ihan painajainen mutta epämiellyttävä uni kuitenkin.

Vierailija
88/90 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta täällä ap!

Tulin lukemaan vastauksianne ja niitä olikin paljon. Olen miettinyt, että kallistun poistattamisen puoleen sillä nyt kun kun olen alkanut tiedostaa luomeni uudella tavalla se häiritsee itseäni. Aina kun katson peiliin, nään luomen ensimmäiseksi.

Onkohan kesä huono aika poistattaa? Silloin mulla olisi 5 vkon kesäloma, eikä tarttisi olla töissä tikkien ja lasstarin kanssa.

Kiitos kaikille kommentoijille. AP

Vierailija
89/90 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:05"]

Huomenta täällä ap!

Tulin lukemaan vastauksianne ja niitä olikin paljon. Olen miettinyt, että kallistun poistattamisen puoleen sillä nyt kun kun olen alkanut tiedostaa luomeni uudella tavalla se häiritsee itseäni. Aina kun katson peiliin, nään luomen ensimmäiseksi.

Onkohan kesä huono aika poistattaa? Silloin mulla olisi 5 vkon kesäloma, eikä tarttisi olla töissä tikkien ja lasstarin kanssa.

Kiitos kaikille kommentoijille. AP

[/quote]

Kesällä jos poistat, ei saisi olla yhtään auringossa. Joten ei muuta kuin aurinkohatun ostoon :) Itseltäni poistettiin kasvoista luomi laserilla eikä mitään jälkeä jäänyt.

Vierailija
90/90 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista ennen kesää. Jos se poistetaan laserilla, ei laiteta mitään laastaria eli ei herätä huomiota töissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan