Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kasvoissa luomi. Se ei ole koskaan itseäni

Vierailija
24.01.2015 |

häirinnyt, vaikka onkin ulkoneva ikään kuin ruskea pullukka näppylä. Väri on kuitenkin aika vaalea ja kun puuteroin kasvojani sekin hiukan häviää. En ole koskaaan saanut kuulla siitä kommentteja mutta nyt kun olen lukenut "ensi treffit alttarilla" ketjua, on mulle tullut kauhea olo. Kattooko kaikki ihmiset mun naamaani järkyttyen ja inhoten? Jääkö niille mieleen vain mun luomeni? Mulle on tullut pakkoajatus luomen poistosta. Pelottaa vain, jos siitä jääkin iso arpi tai haava kasvattaa arpikudosta. Ja sitten kadun koko poistoa, mutta tää asia tulee mun uniinkin.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:04"]

Mullakin on ylähuulen päällä luomi. En itse kiinnitä siihen huomiota, mutta voi olla, että muut kiinnittävät. Lapset usein kysyvät, että mikä tuo on. En ole ajatellut, että se olisi erityisen ruma. Onko se?

[/quote]

Kyllä, kyllä se on, eivät kysyisi jos se olisi kaunis. Minkälaisen itsepetoksen vallassa ihminen voi olla, uskomatonta että täällä jotkut vertaavat niitä kauheita luomia pisamiin tms. Toki luomikin voi olla vain pieni pilkku joka ei ole koholla, mutta kyllä sellaiset isot mollukat vaan on ällöttäviä, siitä ei pääse yli ei ympäri.

Vierailija
62/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:29"]

Kaksi sanaa: Cindy Crawford. Googlaa, jos nimi ei sano mitään. Yksi maailman kauneimmista naisista.

[/quote]

Kaksi sanaa: Ei pahalla. Cindy Crawfordin luomi on ihan eri kokoluokkaa, mitä tämän hääsarjan Pian. Hänen luomi  taitaa olla halkaisijaltaan 1,5 cm, ulkoneva ja tummanruskea. Pia on muuten kaunis nainen, mutta luomi on oikeasti häiritsevän näköinen.

[/quote]

Aika samaa kokoluokkaa näyttävät olevan, jos verrataan näitä kuvia:

http://lastweekonearth.com/wp-content/uploads/2012/08/cindy-crawford-mole.jpg

http://im.mtv.fi/image/4666704/landscape16_9/1024/576/cfd48c89047c9e9109cd51e6de2038f4/Fp/ensitreffit-alttarilla-piia-ja-jussi.jpg

Ja Cindynkin luomi on tummanruskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:27"]

...Ja nekin ihmiset, jotka ovat tosi kauniita luomineen kaikkineen, olisivat kauniimpia ilman niitä luomia.

[/quote]

Niin, ne ois enemmän toistensa näköisiä, persoonallisuus ja tunnistettavuus katoaisi. Mutta siihenhän ihmiset pyrkii nykyään. Itse ainakin muistan paremmin ihmiset joilla on jokin persoonallinen piirre kasvoissaan. Heihin sitten tutustuu helpommin, kun muistaa että on tavannut ennenkin jossain yhteydessä, ja on helppo mennä juttelemaan kun on varma että kyseessä on sama ihminen.

Vierailija
64/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän ikäistä porukkaa täällä kirjoittelee? Jotenkin ihmeellistä jos kauhea numero tehdään jostain luomesta!

Tätä ennen en ole ajatellutkaan asiaa. Omalla lapsellani (1v.) on suuri luomi kasvoissa, tosin ei ulkoneva eikä hirmu tumma (ainakaan vielä). Kauheaa ajatella, että häntä pidettäisiin ällöttävänä peläkn pigmettiläiskän takia :(

Vierailija
65/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Cindyn luomikin on todella ällöttävä, ja se on yksi syy miksi en ole häntä pitänyt koskaan järin kauniina. Kukaan näistä supermalleistakaan ei oikeasti edes ole kauniita, kauniita ihmisiä on maailmassa todella vähän. Meikillä ja oikealla valaistuksella ym. saa ihmeitä aikaan kenessä tahansa.

Vierailija
66/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:37"]Minkäköhän ikäistä porukkaa täällä kirjoittelee? Jotenkin ihmeellistä jos kauhea numero tehdään jostain luomesta!

Tätä ennen en ole ajatellutkaan asiaa. Omalla lapsellani (1v.) on suuri luomi kasvoissa, tosin ei ulkoneva eikä hirmu tumma (ainakaan vielä). Kauheaa ajatella, että häntä pidettäisiin ällöttävänä peläkn pigmettiläiskän takia :(
[/quote]
Pulleat lapset on ihania!!! Kuinka moni sanoo samaa pulleasta aikuisesta? Get the point? Ruskea, koholla oleva nästy naamassa on ruma aikuisella. Lapset ei ole rumia ikinä

Vierailija
67/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni poskessa luomi, ei hirveän iso muttei pienikään. Koholla oleva ja näkyy selvästi.
En aio poistattaa koska muuten en näyttäisi itseltäni. :)

Vierailija
68/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista se luomi. Mä olen poistanut kolme naamasta ja heti olin paljon kauniimpi. Ei jäänyt arpia.

Vierailija
69/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. En jaksa kuvaa ladata. Ja tarkoitin tietenkin, etten jatkuvasti näe luomeani. En elä elämääni peiliin tuijotellen.
Ja samapa se, vaikka jotkut pitäisivät luomea rumana.
-se, jolla on luomi huulessa

Vierailija
70/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomet kasvaa vanhetessa. Cindynkin luomi on kasvanut ja kahdenkymmenen vuoden päästä on samanlainen kuin Loirilla. Onko teistä Loirin naamaluomet komeita?

Vierailija
71/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:37"]Minkäköhän ikäistä porukkaa täällä kirjoittelee? Jotenkin ihmeellistä jos kauhea numero tehdään jostain luomesta!   Tätä ennen en ole ajatellutkaan asiaa. Omalla lapsellani (1v.) on suuri luomi kasvoissa, tosin ei ulkoneva eikä hirmu tumma (ainakaan vielä). Kauheaa ajatella, että häntä pidettäisiin ällöttävänä peläkn pigmettiläiskän takia :( [/quote] Pulleat lapset on ihania!!! Kuinka moni sanoo samaa pulleasta aikuisesta? Get the point? Ruskea, koholla oleva nästy naamassa on ruma aikuisella. Lapset ei ole rumia ikinä

[/quote]

No minä en pidä edes aikuisella luomea rumana. Omalle lapselleni en aio mitenkään mainostaa luomea, saa itse poistattaa sen jos haluaa kun on tarpeeksi vanha päättämään asiasta. Toivon ettei poistaisi, sillä luomi ei mielestäni ole mitenkään ruma eikä edes ulkoneva, vain pigmettiläiskä. Silti tuntuu pahalta, jos hän saa kuulla olevansa ällöttävä tms luomensa takia.

Vierailija
72/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin arpi kuin luomi

Vierailija
73/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nenässä aiemmin ihonvärinen kohollaan oleva luomi. Joskus juttelin siitä yhden läheisen ystävän kanssa, ja hän tunnusti, että oli aiemmin lullut sitä piiloon meikatuksi finniksi, mutta tajunneensa sitten, että se onkin luomi. Tuo ajatus jäi pikku hiljaa vaivaamaan mieltä. Varmaan aika moni luuli sitä finniksi. Ainakin ensivaikutelmana.

Poistatin sen sitten plastiikkakirurgilla. Maksoi pari sataa. Olen erittäin tyytyväinen! Ei jäänyt mitään arpea.

Vierailija
74/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä on poistettu luomia ja jäänyt katseita paksuja arpia. Onneksi ovat selässä. Mutta jos olisi kasvoissa niin olisi aika kauhean näköisiä.

Vierailija
75/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:33"]Juuri kohollaan oleva on helppo poistaa! Itse poistatin radioaaltokirurgialla 4 pientä luomea kasvoista. Ei jäänyt arpia. Ei sattunut, mitä nyt puudutuspiikit tuntui vähän inhottavalta. Sama kun hammaslääkärin piikki. Poista ihmeessä luomi, jos se häiritsee. Tosi nopea ja pieni toimenpide, eikä maksakaan kuin muutaman satasen. Suosittelen!
[/quote]mulla ei maksanut mitään. Kunnallisesti poistettiin kun sanoin että häiritsee minua koska vaikuttaa ulkonäköön. Toimenpide kasvoihin tehtiin laserilla. Äärimmäisen kivuliasta. En esim. Pystynyt kivulta ajamaan autoa sen jälkeen. Kivun takia silmiin tuli kyyneleitä (ei itkua) niinnpaljon etten nähnyt ajaa. Mut mitään arpea tms. Ei jöönyt. Ulkoneva luomi.
[/quote]

Miksi luomea ei puudutettu? Kun minulta poistettiin luomi, vain puudutuspiikki tuntui ja sitten ei tuntunut mitään.
[/quote]puudutettiin mutta sattui silti ihan hulluna. Varsinkin jälkikäteen. Mut hyvää työtä. Ei jäänyt arpea tai mitään.

Vierailija
76/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:03"]

Mieheltä on poistettu luomia ja jäänyt katseita paksuja arpia. Onneksi ovat selässä. Mutta jos olisi kasvoissa niin olisi aika kauhean näköisiä.

[/quote]

Joo, jos tavallisella terveyskeskuslääkärillä leikkauttaa luomia, niin hyvin suurella todennäköisyydellä jää arpia. Etenkin selkään. Mutta osaava plastiikkakirurgi saa yleensä aikaan hyvää jälkeä.

Vierailija
77/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös ulkoneva luomi kasvoissa ja sen kyllä huomasi välillä kuvistakin jos oikein tiirasi. Leikkasin pois ja ei ole muuten jälkeäkään arvesta. Paljon nätimmät kasvot nyt..

Vierailija
78/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äkkiseltään hämärässä valossa laskin, että mulla on 15 luomea kasvoissa. Oikeesti niitä on enemmän kun osa on niin pieniä ja/tai haaleita, ettei tässä valaistuksessa näy. En mä niitä itse huomaa edes. Sekoittuvat finneihin ja aknearpiinkin somasti. :D

Vierailija
79/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:29"]

Kaksi sanaa: Cindy Crawford. Googlaa, jos nimi ei sano mitään. Yksi maailman kauneimmista naisista.

[/quote]

Kaksi sanaa: Ei pahalla. Cindy Crawfordin luomi on ihan eri kokoluokkaa, mitä tämän hääsarjan Pian. Hänen luomi  taitaa olla halkaisijaltaan 1,5 cm, ulkoneva ja tummanruskea. Pia on muuten kaunis nainen, mutta luomi on oikeasti häiritsevän näköinen.

[/quote]

Aika samaa kokoluokkaa näyttävät olevan, jos verrataan näitä kuvia:

http://lastweekonearth.com/wp-content/uploads/2012/08/cindy-crawford-mole.jpg

http://im.mtv.fi/image/4666704/landscape16_9/1024/576/cfd48c89047c9e9109cd51e6de2038f4/Fp/ensitreffit-alttarilla-piia-ja-jussi.jpg

Ja Cindynkin luomi on tummanruskea.

[/quote]

Tässä sen näkee, miten luomi vie kaiken huomion. Tuossa Pian hääkuvassa luomea on yritetty häivyttää meikkivoiteella ja kuvassa luomi ei näytä häiritsevältä. Liikkuvassa kuvassa eli televiossa puolestaan luomi näyttää järkyttävältä ja kaikki huomio menee luomen tuijottamiseen, eikä edes huomaa Pian näyttävän kauniilta naiselta.

Vierailija
80/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä poista, jos se ei sua itseä häiritse! Mullakin on kasvoissa ja kaulalla luomia , tosin ei ulkonevia. Yhtä voisi sanoa melkeinpä kauneuspilkuksi, kun se on tuossa ylähuulen/suupielen sivulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän