Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kasvoissa luomi. Se ei ole koskaan itseäni

Vierailija
24.01.2015 |

häirinnyt, vaikka onkin ulkoneva ikään kuin ruskea pullukka näppylä. Väri on kuitenkin aika vaalea ja kun puuteroin kasvojani sekin hiukan häviää. En ole koskaaan saanut kuulla siitä kommentteja mutta nyt kun olen lukenut "ensi treffit alttarilla" ketjua, on mulle tullut kauhea olo. Kattooko kaikki ihmiset mun naamaani järkyttyen ja inhoten? Jääkö niille mieleen vain mun luomeni? Mulle on tullut pakkoajatus luomen poistosta. Pelottaa vain, jos siitä jääkin iso arpi tai haava kasvattaa arpikudosta. Ja sitten kadun koko poistoa, mutta tää asia tulee mun uniinkin.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katso! Ei varmasti katso.

Vierailija
2/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan katso. Unohdat nyt koko asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensi treffit alttarilla -Piia on nätti. Luomi on persoonallinen piirre.

Vierailija
4/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomista jää usein isot arvet.

Vierailija
5/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon luomia kasvoissakin, muutama iso poistettu leikkauksella. Pieni arpi jäänyt, mua ei haittaa.

Vierailija
6/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:16"]

Ei katso! Ei varmasti katso.

[/quote]

Kiitos t. ap

Vierailija
7/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ja aina silloin tällöin mietin sen poistamista. Joskus teininä ystäviltäni siitä kysyin ja he sanoivat vain, että anna olla, se on osa sinua. Yksikään mies ei ole siitä koskaan sanonut sanaakaan ja itse en sitä juuri edes näe, kun olen niin tottunut luomeen. Saatan sen joskus poistaa jos saan aikaiseksi, mutta nyt 40 vuotta se on tuossa poskessa ollut. On mulla isompiakin huolen aiheita kuin luomi.

Vierailija
8/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut sitä ohjelmaa ja piti miettiä niin en kyllä muista että kenellä siinä on luomi kasvoissa? Eli anna luomen olla. Minulta on poistettu luomi solisluun vierestä. Siitä on viitisen vuotta aikaa ja siihen jäi kirkkovenettä muistuttava arpi. Harmittaa se poisto näin jälkikäteen. Se arpi huomataan helpommin kuin luomi mikä siinä oli.

Vierailija
9/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leuassa sellainen pallukkaluomi ja aion poistattaa sen. Olen yhden poistattanutkin eikä siitä arpea jäänyt. Tämä nykyinen luomi on ollut parikymmentä vuotta. Ei tunnu sekään kivalta, kun hoitolapset sylissäni ollessaan räpläävät luomeani. Ja luulen, että aikuisetkin huomaavat kasvoissani vain luomen.

Vierailija
10/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:25"]

Olen katsonut sitä ohjelmaa ja piti miettiä niin en kyllä muista että kenellä siinä on luomi kasvoissa? Eli anna luomen olla. Minulta on poistettu luomi solisluun vierestä. Siitä on viitisen vuotta aikaa ja siihen jäi kirkkovenettä muistuttava arpi. Harmittaa se poisto näin jälkikäteen. Se arpi huomataan helpommin kuin luomi mikä siinä oli.

Just tota pelkään, että kasvoihini jää vielä luomeakin rumempi arpi. t. ap

[/quote]

Vierailija
11/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on luomia kasvoissa. Pidän niitä kauneuspilkkuina. :) ne eivät minua häiritse elleivät kasva ( sekin vain terveyssyistä) myös alahuulessani on luomi joka on monelle mielenkiintoista sillä huuliin ei voi tulla luomia koska niissä ei ole pigmenttiä.

Vierailija
12/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on iso ja aika karvainenkin luomi poskessa. Ei sitä huomaa. Kaunis, rakastettu nainen, ollut paljon mallinakin.

Vierailija
13/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa: Cindy Crawford. Googlaa, jos nimi ei sano mitään. Yksi maailman kauneimmista naisista.

Vierailija
14/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso luomi on hyvä poistaa kasvoista melonoomariskin vuoksi, mutta jos poistat luomen, tee se yksityisellä esim. laserilla, niin ei jää isoa jälkeä.

Vierailija
15/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kohollaan oleva on helppo poistaa! Itse poistatin radioaaltokirurgialla 4 pientä luomea kasvoista. Ei jäänyt arpia. Ei sattunut, mitä nyt puudutuspiikit tuntui vähän inhottavalta. Sama kun hammaslääkärin piikki. Poista ihmeessä luomi, jos se häiritsee. Tosi nopea ja pieni toimenpide, eikä maksakaan kuin muutaman satasen. Suosittelen!

Vierailija
16/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasvoissa useita luomia, joku aika iso ja loput pienempiä. Itsekin katsoin ohjelmaa, ja minulla iski tajuntaan että varmaan omakin naamani on sellainen ettei kukaan voi kuin tuijottaa luomia kuin jossain komediassa konsanaan, ihme ettei ole puheeseen vahingossa livahtanut mitään luomijuttuja vahingossa.

En vain itse ole pitänyt niitä niin huomiotaherättävinä.

Mutta ei meikäläisen lompakolla lähdetä noita poistattamaan, ja tuskin on lopputulos tosiaan kauniimpi, ja kun noita on niin monta.

Vierailija
17/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luomi on kauhea, täällä muuta väittävät vain sellaiset joilla itsellä on luomia, ja kukaan läheinen ei uskalla sanoa totuutta, ja läheiset kai tottuu siihen vuosien myötä. Ystävättärellä oli luomi lapsena, ja hän poistatti sen teini-ikäisenä, ja olin todella helpottunut. Eikä jäänyt mitään arpea, ei mikään arpi voi olla pahempi kuin se noita-akan luomi.

Yhtä pahalta kuin tuossa ohjelmassa oleva luomi, näyttää myös lävistykset, en tajua miksi joku sellaisia haluaa naamaansa, kun ne näyttää luomilta. En käsitä miten jonkun mielestä luomi naamassa on ihan ok. Muualla kropassa ei ole väliä mullekaan, mutta naamassa se on yököttävää.

Vierailija
18/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kasvoissa viisi luomea, kolme niistä on niin pieniä ettei niihin kiinnitä huomiota ja kaksi isompaa on sellaisessa kohdassa että ne on enemmänkin korumaisia. Kukaan ei ole ikinä haukkunut niitä tai huomautellut, ja sen verran paljon kasvoja nuorempana kehuttiin että en usko että kukaan ois niitä pitänyt oikeastikaan rumina. Harmittaa oikeastaan kun isoin niistä on muuttunut tummasta tosi haaleaksi, se oli kaunis tummempana.

Vierailija
19/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko heittää eriävä mielipide luomien ihailijoiden sekaan: En tykkää yhtään. Ei se näytä korulta, iso ruskea luomi kasvoilla, kaikkea muuta. Jos itselläni olisi niin leikkauttaisin heti pois. Se on ruma ja sen lisäksi ihosyöpäriski kasvaa kun luomi näkyvällä paikkaa. Nykyään ne arvet ri todellakaan niin isoja ole, että niiden pelossa kannattaa jättää leikkaamatta.

Vierailija
20/90 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:29"]

Iso luomi on hyvä poistaa kasvoista melonoomariskin vuoksi, mutta jos poistat luomen, tee se yksityisellä esim. laserilla, niin ei jää isoa jälkeä.

[/quote]

Nimenomaan ei laskerilla luomien poistoa koska kaikkien luomien pitäisi mennä patologin tutkittavaksi, että ovatko hyvä-vai pahalaatuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä