Miksi naiset inhoavat hoikkia miehiä niin paljon?
Puhutaan siis miehistä joilla on sellainen vanhan ajan työläisen vartalo. Hoikka, jäntevä.
Näitä miehiä haukutaan ruipeloiksi tai hinteliksi. Jokainen nainen tuntuu haluavan rotevan miehen, vaikka olisi vatsaa. Eikä vain tämä, vaan tuntuu kuin hoikka mies olisi suorastaan loukkaus naisia kohtaan.
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jäntevä, lihaksikas ja hoikka on kylläkin ihannekroppa miehellä. Ruipelo/hintelä on ihan eri juttu ja sellainen ei ole lihaksikas.
Lihaksikas, kyllä. Sellainen "työllä lihaksensa hankkinut", eli salilla lihaksensa hankkinut. Vanhan ajan työmiehellä ei ollut mitään isoja lihaksia.
Mun isä oli kuin Tarzan ja nimenomaan työllä. Lapioisit sinäkin koko nuoruutesi hiekkaa kuorma-auton lavalle niin et olis vetelä, vinkuva taikinakasa.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pittää olla isot Munat. Ainakin mun siskon mies on iso, isomahainen, narsisti vaimonhakkaja, hän on lähinnä frankensteinin hirviön näköinen, siis Boris karlofin esittämän. Kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä. Kerran kun kävelin hänen kanssaan kadulla naiset iskivät silmää ja viheltivät hänen peräänsä. Hän harrastaa kapakkatappeluja, oluen juontia, nussii vieraita naisia, lukee Raamattua ja saarnaa. Hän ei käy töissä, eikä tee huushollissa muuta kuin piereskelee. Hän polkee lapsia siskolleni, tälläine mies on naisten mieleen
Sä taidat olla jäävi sanomaan mitään naisista, håmå. Ethän sä hänen muniensa kokoa tiedä ellet ole hänen kanssaan saunonut. Himoitset siskosi miestä. Taisi laittaa sua pyllyyn.
En oo koskaan kuullutkaan, että naiset inhoaisivat hoikkia vartaloita. Suurin osa naisista, keiden kanssa olen aiheesta jutellut inhoavat isoja lihaksia ja bodarikroppaa. En itsekään tykkää. Pelottavan näköistä ja tulee mieleen, onko vedetty ylimääräisiä hormooneja ja milloin pää leviää sen vuoksi. Eikä ole kivan näköistä. Kaipa ne miehet hankkivat (liioiteltuja) lihaksia, että voivat toisilleen esitellä niitä.
Useimmat, oikeastaan kaikki hyvännäköiset julkkismiehetkin on kyllä hoikkia.
Mulla on melkoisen laaja maku miesten suhteen, sellainen 155-200cm käy, samoin bmi 18-40. Ja olen siis kuitenkin valikoima, monelle noillakaa ei väliä
Vain hinteliä ja huonoryhtisiä, joilla on valtava nenä ja lyhyet jalat.
Jaa, kyllähän se hoikka, leveäharteinen ja jäntevän lihaksikas mies on kovassa huudossa. Harmi vaan, kun suurin osa suomalaisista naisista on joko lihavia tai parhaimmillaankin ns. laihaläskejä. Onneks salipimuja on ja vientiä kyllä riittää.
-hyväkuntoinen mies
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan kuullutkaan, että naiset inhoaisivat hoikkia vartaloita. Suurin osa naisista, keiden kanssa olen aiheesta jutellut inhoavat isoja lihaksia ja bodarikroppaa. En itsekään tykkää. Pelottavan näköistä ja tulee mieleen, onko vedetty ylimääräisiä hormooneja ja milloin pää leviää sen vuoksi. Eikä ole kivan näköistä. Kaipa ne miehet hankkivat (liioiteltuja) lihaksia, että voivat toisilleen esitellä niitä.
Ne lihakset ovat sivutuotteena siitä, että tykkää voimaharjoittelusta. Toki jotkut ovat kiinnostuneita myös äärimmäisestä lihasten kasvatuksesta joko natuna tai aineilla höystettynä. Se on minustakin erikoista, mutta ihmiset nyt yleensäkin tekevät kaikkea hassua, mitä ei tarvitsekaan ymmärtää.
Varsinkin ylipainoiset naiset tuntuvat suosivan alipainoisia miehiä. Eivät halua kumppanin muistuttavan hänen omista kiloistaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan nainen ei halua olla miestään isompi.
Olen taas huomannut että ylipainoisilla naisilla on usein alipainoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllähän se hoikka, leveäharteinen ja jäntevän lihaksikas mies on kovassa huudossa. Harmi vaan, kun suurin osa suomalaisista naisista on joko lihavia tai parhaimmillaankin ns. laihaläskejä. Onneks salipimuja on ja vientiä kyllä riittää.
-hyväkuntoinen mies
Avainsana on nimenomaan tuo leveähartiaisuus. Vaikka olisi muuten laiheliini niin leveillä olkapäillä pärjää. Pahimpia on ne pullonkaulahartiat.
Minä olen aina tykännyt hoikista ja jäntevistä miehistä. En isoista, pullukoista ja vatsaa omaavista. Ne ei vaan sytytä minua.
Olen itsekkin ikäisekseni hyvässä kunnossa.
N49
työtön hindustanin elintasopakolainen tuo tietenkin muijansa kaikkine poimuineen, vai oliko poimut syntyneet sokeritoukkien takia?
kun pentu vielä noteeraa "ne" ja tarppeen vielä aamuyön äänekkäälle ähellykselle. herää kysymyksiä, mikä on motiivi paljon ennen sitä tuikkia sitten ruipeloksi?
suoraan sanoen, se joka kustantaa ne sokeritoukat perheessä ei ole osaamisen kannalta aivotoiminnaltaan .. sellainen.
kakaraa ei viitsitä kasvattaa kun aika menee liidin hyllyjen välissä. tyhmällä on vaikea nyhjästä mistään.
Onko ap roteva vatsakas mies, jota hoikkien miesten suosio ärsyttää?
Minusta se on niin, että te miehet itse arvostelette toisianne ja ylläpidätte "klassista maskuliinisuutta". Esim. 2-kymppisenä kun seurustelin jonkin aikaa kasvissyöjämiehen kanssa (kasvissyöjälläkin voi kyllä olla kunnon lihakset, mutta vaatii enemmän), niin pikkuveljeni kutsui häntä kuvien perusteella kukkakepiksi (eivät tavanneet). Huumorilla tarkoitti, ei ole ilkeä ihminen. Mutta tällaista. 😅
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla lihaksikas ja roteva ei lihava. Ruipelot on naismaisia.
Ai että oikein pitää olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jäntevä, lihaksikas ja hoikka on kylläkin ihannekroppa miehellä. Ruipelo/hintelä on ihan eri juttu ja sellainen ei ole lihaksikas.
Lihaksikas, kyllä. Sellainen "työllä lihaksensa hankkinut", eli salilla lihaksensa hankkinut. Vanhan ajan työmiehellä ei ollut mitään isoja lihaksia.
Mun isä oli kuin Tarzan ja nimenomaan työllä. Lapioisit sinäkin koko nuoruutesi hiekkaa kuorma-auton lavalle niin et olis vetelä, vinkuva taikinakasa.
Ei nyt kerkeä lapioida, kun pitää opiskella 25-vuotiaaksi. Harrastuksiksi kelpaa mielenkiintoisemmat aktiviteetit kuin lapioiminen. Opiskeluputken jälkeen ei kannata lapioida, kun voi mennä koulutuksen mukaiseen työhön.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset niistä kuitenkin tykkää. Lisäksi saattavat tykätä siitä bodarin yli-itsevarmasta ja leveästä kävelytyylistä ja asenteesta.
Miehellä pittää olla isot Munat. Ainakin mun siskon mies on iso, isomahainen, narsisti vaimonhakkaja, hän on lähinnä frankensteinin hirviön näköinen, siis Boris karlofin esittämän. Kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä. Kerran kun kävelin hänen kanssaan kadulla naiset iskivät silmää ja viheltivät hänen peräänsä. Hän harrastaa kapakkatappeluja, oluen juontia, nussii vieraita naisia, lukee Raamattua ja saarnaa. Hän ei käy töissä, eikä tee huushollissa muuta kuin piereskelee. Hän polkee lapsia siskolleni, tälläine mies on naisten mieleen