Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys seksistä. Muut naiset vastatkaa

Vierailija
24.01.2015 |

Pitääkö naisen ottaa kuukautisten aikana mieheltä suihin. Otatteko?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai mitään "pidä" tehdä. Mä otan joskus jos on sellanen olo ja joskus en jos ei oo sellasta oloa.

Vierailija
2/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä "pidä"; naisella on oikeus omaan kehoonsa. Itse teen niin, mutta se johtuu vain siitä, että me molemmat olemme okeit asian kanssa ja nautimme siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi et itsestäänselvyys.

Vierailija
4/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään pidä :D menkää vaikka suihkuun panemaan niin ei sotkeennu paikat

Vierailija
5/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkään siitä muutenkin niin miksi ei!

Vierailija
6/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä.

Vierailija
7/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä mutta saa jos haluaa

Vierailija
8/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselle: Ei todellakaan ole itsestäänselvyys. Jokaisella on oikeus itse päättää, mitä tekee ja mitä ei.

Vierailija
9/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kuukautiset vaikuttaa siihen, ottaako NAINEN mieheltä suihin?

Vierailija
10/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:25"]miten kuukautiset vaikuttaa siihen, ottaako NAINEN mieheltä suihin?
[/quote]Kun sen aikana ei voi harrastaa seksiä. Jos vuoto kovaa ja kipuja. Mies haluaisi suuhoidon ja sanoi et entiset tottelivat ja oli tapana ottaa. Minä en halua, mies kiukuttelee ja on ilkeä.

Vierailija
11/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahaaa, selkis. no ei tietenkään tarvise! ei todellakaan.

Vierailija
12/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana mikä mies "toiset tottelivat", asutko jonku saksalaisen akanhakkaajan kanssa

Vierailija
13/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:25"]miten kuukautiset vaikuttaa siihen, ottaako NAINEN mieheltä suihin? [/quote]Kun sen aikana ei voi harrastaa seksiä. Jos vuoto kovaa ja kipuja. Mies haluaisi suuhoidon ja sanoi et entiset tottelivat ja oli tapana ottaa. Minä en halua, mies kiukuttelee ja on ilkeä.

[/quote]

HÄH? miten niin ei voi harrastaa? Mulla on kivualiaat kuukautiset ja vuodan todella paljon mutta silti haluan menkkojen aikana seksiä. Ei se vuoto mitään haittaa, laittaa vaikka pyyhkeen alle. Ja kipuja helpottaa se että saa nautinnon tunnetta.

Vierailija
14/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärinä en suosittelisi suuseksiä ollenkaan. Jos vähänkin välität omasta ja kumppanin terveydestä ei  koskaan pitäisi ottaa mieheltä suihin ja sama koskee myös toisinpäin. Siinä on olememassa melkoisen suuri terveysriski, sillä ala ja yläpään bakteerifloora voi vaihtaa paikkaa ja sen seuraukset saattavat vaatia pahimmillaan pitkäaikaisia hoitoja.

Vierailija
15/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni on tosi pitkät kuukautiset eikä mitään suuseksiä vastaan joten en halua pitää miestä niin kauaa ilman. MUTTA jos en tykkäisi ottaa suihin niin en sitä kuukautistenkaan vuoksi tekisi. Oletan, että mieskin sitten suostuu minua suihkussa sormettamaan kuukautisten aikana kun siltä tuntuu.

Vierailija
16/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä otan. Mulla menkat kestää viisi päivää, yleensä pari-kolme kertaa tulee munaa imettyä. En osaa sanoa onko tämä "normaalia", meillä 15v suhdetta takana ja en ole muiden kanssa ollut. Seksiä yleensä 3-4krt viikossa, menkkojen aikana en koe mukavaksi paneskella, mutta mielelläni annan suu- tai käsihoitoa :)

Vierailija
17/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli? Ei tietenkään "pidä" otan mieheltä suihin noin 5 krt viikossa ei väliä onko minulla menkat vai ei.

Vierailija
18/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö ylipäätään tykkää ottaa mieheltäsi suihin?

Vierailija
19/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Itse saa päättää. Minä otan, koska tykkään, kun mies nauttii. Kuukautisten jälkeen hän sitten palkitsee :)

20/27 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkää ole pakko tehdä mitään mitä itse ei halua tehd... Ja jos mies alkaa kiukuttelemaan siitä että et tahdo tehdä "sängyssä" jotain mitä hän haluaa, ni on minun mielestä aika itsekeskeistä! Me ainakin poikaystäväni kanssa tehdään asiat niin että molemmilla on hyvä olla ja molemmat nauttii siitä mitä tekee. Ja niin sen pitäisikin olla.