Isokaluinen vastaa nyt naisten kysymyksiin
Mitä haluaisit kysyä isokulliselta sinkkumieheltä? Vastaan mieluusti.
Kommentit (62)
Miksi valehtelet ikäsi? Näytät vanhemmalta. Hiustyyliä muuttamalla VOISIT näyttää nuoremmalta.
Miksi ihmisten mielestä tuon mittäinen kulli on joku ihme mahdottomuus että persereiästä asti pitäis mitata että tommoset luvut sais? Ihan oikeasti kyllä niitä löytyy kaiken näköisiä ja kokoisia. Ei ole mitenkään mahdoton tuollainen, joskin ehkä Suomessa vähän harvinaisemmasta päästä. Omalla miehellä 21 pituus ja 5,5 paksuus.
185 84 ei ole tollanen riuku =) joku av-mamma peukuttelee itseään siellä? keksi parempi.
Minä en ole laittanut kuvaani tänne. Olen kertonut rehellisesti itsestäni. Tuon kuvan laittoi joku muu.
Mikko
Tosiaan pituus paino ei täsmää tuohon kuvaan. Selitä tämä niin voin vaikka sähköpostin antaa. T. Se nainen
Voin antaa kuvani maililla, jos mailaat minulle.
Mikko
Kuvassa näytät aika laihalta, ei täsmää mittasi.
Kuten sanoin, joku muu laittoi tuon kuvan tänne.
Mikko
Olet kuitenkin joku Ylilauta Jonne tai peräkammarinpoika Ivalosta.
Ei herranen aika ei kai kukaan ihan oikeasti kuvittele että tuo kuva olisi tämän aloittajan tänne laittama? Katsokaa viivottimesta miltä 22 senttiä näyttää.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:11"]
Kuten sanoin, joku muu laittoi tuon kuvan tänne.
Mikko
[/quote]
Onko tuo kuinka vanha kuva sitten? Olet lihonnut sen jälkeen?
Oon kyl nähny paljon isomman, siihen ei kyl mikää sultan xl edes riitä!!
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:11"]
peräkammarinpoika Ivalosta.
[/quote]
Ai tälläinen... https://hikkichan.com/hikki/src/140200568084.png
Luulin jo että Kiefer 16-senttisellä "parrullaan" on eksynyt palstalle..! :D
Minulla on 22 senttinen. Se on jo harvinainen, mutta varmasti on miehiä, joilla on isompi. Eikä koko ratkaise, pitää osata käyttää. Toki olen ylpeä ja iloinen siitä, että olen hyvinvarustettu.
Mikko
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:51"]
Haluatko, että pikkupippelisi leikataan juurestaan keittiösaksilla vai puutarhasaksilla?
[/quote]Nyt Janica-Murjaana ne lääkkeet.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:11"]Ei herranen aika ei kai kukaan ihan oikeasti kuvittele että tuo kuva olisi tämän aloittajan tänne laittama? Katsokaa viivottimesta miltä 22 senttiä näyttää.
[/quote
En jää tuosta kuin 2cm häpyluusta mitaten. Paksuutta senverran että ei mahdu vessapaperirullan hylsyn läpi kuin tunkemalla. Panen mieluiten paljaalla ja pidän kullini imemisestä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:14"]Minulla on 22 senttinen. Se on jo harvinainen, mutta varmasti on miehiä, joilla on isompi. Eikä koko ratkaise, pitää osata käyttää. Toki olen ylpeä ja iloinen siitä, että olen hyvinvarustettu.
Mikko
[/quote]
Miten työnnyt naiseen noin isolla vehkeellä? Täytyy olla liukastettu aika hyvin?
Olen normaalinnäköinen, 185/84 työssäkäyvä mies. Miten saisin sinuun yhteyden?