Isokaluinen vastaa nyt naisten kysymyksiin
Mitä haluaisit kysyä isokulliselta sinkkumieheltä? Vastaan mieluusti.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:56"]
22cm/6cm
[/quote]
:D :D Mua on aina kiinnostanut millaiset miehet oikeasti nyhertää jonkun mittanauhan kanssa peniksensä kimpussa...). No ainakin ap, joka lauantai- iltana palstailee av:llä.
Useimmat miehet tietävät varsin hyvin kalunsa mitan. Jotka väittävät toisin, yleensä valehtelevat, eli esittävät, että eivät tiedä.
Mikko
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:06"]
Miksi ihmisten mielestä tuon mittäinen kulli on joku ihme mahdottomuus että persereiästä asti pitäis mitata että tommoset luvut sais? Ihan oikeasti kyllä niitä löytyy kaiken näköisiä ja kokoisia. Ei ole mitenkään mahdoton tuollainen, joskin ehkä Suomessa vähän harvinaisemmasta päästä. Omalla miehellä 21 pituus ja 5,5 paksuus.
[/quote]
Mä kuolen nauruun:D. Siis mittailetteko te oikeasti noita vehkeitä? Ja miksi?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:21"]Nuolen ja hieron naista, muutenkin hyvä yleensä edetä hitaasti. Mutta tässäkin naiset yksilöitä. Kun nainen kiihottuu, kulli menee kyllä varsin hyvin sisään. Kuuntelen naista ja annan hänelle niin paljon meisseliä kuin nainen tahtoo. Kun nainen laukeaa ensimmäisen kerran, uppoaa usein lisää. Lisäksi sekin vaihtelee, että miten nainen kokee ns. pohjatyönnöt". Jotkut naiset eivät pidä niistä, osa taas oikein nauttii niistä. Ei ole siis mitään teknistä kaavaa, vaan menen tilanteen mukaan.
Mikko
[/quote]
Mites ne naiset jotka ei saa yhdynnässä?
Menin nyt www.livechat.fi palveluun. Olen siellä nikillä Mikko35. Tule sinne niin annan yhteystietoni. Tänne lienee sopimatonta laittaa sellaisia. Asun Helsingissä. Ja jos joku tahtoo kuittailla kyseisessä chatissa käymisestä, saa sen tehdä. Käyn siellä aina välillä eikä minua hävetä myöntää sitä. Seksi on minulle luonnollinen asia. Eri asia on sitten, löytääkö sieltä koskaan järkevää seuraa.
Mikko
Jos nainen ei saa yhdynnässä, hieron hänelle sormin tai nuolen orgasmin.
Mikko
Toimiihan tuo puhelimella? Ja eikai tarvitse rekisteröityä mitenkään vaikeasti? T se nainen
Ei tarvitse rekisteröityä mitenkään. Nikinkin saat valita itse, kunhan se ei ole varattuna.
Mikko
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:06"]
Miksi ihmisten mielestä tuon mittäinen kulli on joku ihme mahdottomuus että persereiästä asti pitäis mitata että tommoset luvut sais? Ihan oikeasti kyllä niitä löytyy kaiken näköisiä ja kokoisia. Ei ole mitenkään mahdoton tuollainen, joskin ehkä Suomessa vähän harvinaisemmasta päästä. Omalla miehellä 21 pituus ja 5,5 paksuus.
[/quote]
Mä kuolen nauruun:D. Siis mittailetteko te oikeasti noita vehkeitä? Ja miksi?
[/quote]
Uteliaisuudesta
Voisin kyllä tavata jo tänään jonkun mukavan naisen. Baariin en lähde, koska huomenna treenipäivä.
Mikko
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:49"]Ei kutita.
Mikko
[/quote]
Harmi
Minkä ihmeen leveyden siitä saa mitattua? Eihän penis ole litteä! Eikö voi mitata ympärysmittaa?
Voi kai sen kullin laittaa mankeliin ja mitata sitten leveyden noin suurin piirtein? t. Martta-liiton aktiivi
Ihan mielenkiinnosta kokeilin tuota livechat.fi osoitetta, en ole koskaan kyseisellä sivulla käynyt, ja mä olen bannattu!? Omaa puhelinta käytän, eli kukaan muukaan ei ole voinut tästä ip-osoitteesta siellä käydä.
' Valvoja on antanut tälle tietokoneelle porttikiellon livechat.fi-palveluun.
Porttikielto päättyy 25.1.2015 18:29 '
Nuolen ja hieron naista, muutenkin hyvä yleensä edetä hitaasti. Mutta tässäkin naiset yksilöitä. Kun nainen kiihottuu, kulli menee kyllä varsin hyvin sisään. Kuuntelen naista ja annan hänelle niin paljon meisseliä kuin nainen tahtoo. Kun nainen laukeaa ensimmäisen kerran, uppoaa usein lisää. Lisäksi sekin vaihtelee, että miten nainen kokee ns. pohjatyönnöt". Jotkut naiset eivät pidä niistä, osa taas oikein nauttii niistä. Ei ole siis mitään teknistä kaavaa, vaan menen tilanteen mukaan.
Mikko