Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro syy (tai syyt) miksi et käy koronatestissä.

Vierailija
09.11.2021 |

Testien tulosta voi epäillä. Ehkä on vain tavallinen flunssa? Uskallan mennä vaikka turhalta tuntuukin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinne testiin mentäisiin? Pitääkö varata aika ja missä testaus suoritetaan?  Nenää ronkitaan eikä ole niin vastenmielistä kuin näytteenotto suun kautta kurkusta.  Onko sylkitestit jo olemassa?

Vierailija
22/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastele nenänkaivuulla käymistä enkä ota piikkejä. Ei mitään sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis emme pääse 90% rokotuskattavuuteen ilman koronapassia.  Passin tarkastajista voi tulla pulaa.  Koskee nähdäkseni vain ravintoloita ja yleisötapahtumia. Kauppakeskuksissa mahdoton tehtävä.

Vierailija
24/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testipaikkaan matkaa 50 km enkä edes asu missään korvessa vaan taajamassa Päijät-soten alueella

Vierailija
25/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua liikkua ihmisten ilmoilla.

Vierailija
26/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut tarpeelliseksi. Muutama flunssa ollut viimeisen pari vuoden aikana.

Vierailija
27/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta. Mutta jos sellainen ilmaantuu, käyn ilman muuta.

Vierailija
28/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna kenenkään työntää tikkua nenääni. Koronaan viittaavia oireita ollut mutta en mene testiin. Enkä rokotetta tule myöskään ottamaan. Olen säästänyt omalta osaltani yhteiskunnan varoja. Annan minulle varatun sellaiselle joka sen haluaa ja ottaa. Sanon kohteliaasti ei kiitos rokote.

Vierailija
29/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt kertaakaan testeihin, oireet on koko ajan olleet liian lievät. Todennäköisesti olen levittänyt koronaa oikein kunnolla, mutta ei se ole minun ongelmani.

Vierailija
30/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kiinnosta koronat. Sairastin. En koskaan ottanut rokotetta. Elän kuin aina ennenkin.

Vierailija
31/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta sairastelua. Eiköhän niillä hoitsuilla ole parempaakin tekemistä kuin negatiivisten testien teko.

Vierailija
32/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska testi on epäluottetava ja kusetus

koronaa ei oo olemassa

Vierailija
33/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan menee tuommoseen testiin joka arpoo tuloksen?

Jos pitäisi jonnekin ulkomaille mennä jostain syystä niin ehkä voisi käydä arvauskeskuksessa otattamassa. ei kuitenkaan nenästä.

Vierailija
34/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oireita ja on rokotettu kahdesti.

Vierailija
35/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että syy on niin lapsellinen kuin vaan voi olla. Mutta meillä oli 99,99% varmuudella korona alkuvuodesta 2020. Ruinasin testausta useita kertoja, mutta silloin en päässyt testeihin kun vaan ne jotka olivat olleet ulkomailla. Tauti oli hirvittävä, mutta kotihoidolla mentiin vaikka soitin moneen kertaan sairaalaan kun on niin hirveä olo. 

No eipä sen jälkeen ole tuollaista tautia ollut. Pikkuisia flunssia, tuskin nämä mitään koronaa ovat olleet. Ei ole meistä kukaan nyt käynyt testeissä. 

Vierailija
36/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin kipeä, helmi-maaliskuun taitteessa 2020, näin jälkikäteen voisin veikata sitä koronaksi, ei ollut vielä silloin kuitenkaan puhettakaan vielä ettäkö Suomessa olisi koronaa. Wuhanista kantautui kyllä uutisia, mut ei Suomessa.

Sen jälkeen en ole ollut laisinkaan kipeänä.

Vierailija
37/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole ollut oireita, olen liikkunut minimit, etätöissä ja kaksi rokotusta. Tuossa syyt.

Näin. Kun on minimoinut altistumisriskin, on käytännössä saanut eliminoinut tartuntariskin, eikä tarvitse mennä testiin - ja kun välttelen muita ihmisiä, niin en ole sairastanut kertaakaan mitään flunssaan viittaavaakaan sitten helmikuun 2020.

Vierailija
38/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikku nenään, ei kiitos.

N36

Vierailija
39/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rajoitustoimet alkoi, en ole ollut kipeänä kertaakaan. Ihmiset jää töistä saikulle, ei aivasta ja pärski toisia päin, ja etäisyyksiäkin pidetään paremmin. Ihanaa kun ei ole jokavuotista räkätautia, eikä tarvitse käydä testeissäkään kun pysyy terveenä :)

Vierailija
40/41 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, etten sinne turhaan mene  resursseja tuhlaamaan. Jos olen oireeton, en mene. Jos olen mahdollisesti altistunut, olen kotona jonkun aikaa, mikäl iniin vaaditaan. Jos en saa siltä odottelulta korvausta, en jää kotiinkaan. Valitettavasti rahalla tämä maailma pyörii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi