Kerro syy (tai syyt) miksi et käy koronatestissä.
Testien tulosta voi epäillä. Ehkä on vain tavallinen flunssa? Uskallan mennä vaikka turhalta tuntuukin.
Kommentit (41)
Ei ole tarvetta mennä kun en ole piikkiä ottanut, siittähän sitä vasta kipeeks tulee.
Ei ole testattu kertaakaan. Ei ole mitään koronaan viittaavia vakavia oireita.
Vannoin että mene mutta nykyään saa sylkitestin niin saa olla poissa töistä sen aikaa kun tulos tulee 😅
En taida enää edes päästä testiin lievin oirein, kun on tuplarokotukset, eikä tiedossa altistumista. Muuten menisin kyllä.
En koe tarpeelliseksi. Jos sairastun, poden sen flunssan tietämättä onko se korona vai muu flunssa.
ei ole ollut oireita, olen liikkunut minimit, etätöissä ja kaksi rokotusta. Tuossa syyt.
Mulla on ollut oireita viimeksi silloin, kun ei vielä päässyt testiin muuten kuin olemalla jo lähes kuoleman porteilla. Mitäpä sitä huvin vuoksi nenäänsä kaiveluttamaan.
Influenssapiikille on aika varattu. Taidan perua senkin.
Kerran meinasin mennä, kun erinäisistä oireista oli kulunut jo pari viikkoa. Silti pientä kuumeilua silloin tällöin, mutta lähestyessä paikkaa näin jonoja ja porukkaa ilman maskeja ja heräsi niin kova epäily, että noidenkin joukossa todennäköisesti on ihan oikea koronapotilas, niin ei kiitos. Pysyttelin kotosalla. Ei mitään oireita enää...
Ei ole ollut oireita, ei sitten pienimpiäkään. Ei flunssaa, päänsärkyä, kurkku- tai vatsaoireita ei kuumetta.
Mitään kauhean suojattua eloa en ole viettänyt, kun en etätöitäkään ole voinut tehdä työni luonteen vuoksi. En vaan koskaan sairasta
Koko populaatiota ajatellen heikot menehtyvät ja vahvimmat selviävät. Se on sitä evoluutioprosessia.
On vain hyväksyttävä.
No ei ole autoa ja täältä lähimpään testiin matkaa 4km. Olen myös yksityisyrittäjä joten takkiin tulee jokainen päivä mitä olen poissa.
Ensi rokotuksesta sain olkapään kipeäksi (pari päivää). Sitten tuli sydänvaivoja.
Niitä on vieläkin. Ei toista piikkiä, kiitos!
Huonolla tolalla olevat astma ja allergiat aiheuttavat koko ajan kaikenlaisia oireita joten testissä saisi ravata jatkuvasti. Asun yksin ja opiskelen kotona joten en tarvitse minkäänlaista tulosta yhtään mihinkään. Niin kauan kuin en tarvitse sairaalahoitoa tulos on merkityksetön vaikka sairastuisinkin ja silloinkin suurin ongelma ovat keuhkoni taudista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Koko populaatiota ajatellen heikot menehtyvät ja vahvimmat selviävät. Se on sitä evoluutioprosessia.
On vain hyväksyttävä.
Tuo rokotusjärjestys mietityttää. Hoitohenkilökunta ensin, OK. Mutta työssäkäyvä porukka viimeiseksi ?
En ole niin vastuuton että kuormittaisin terveydenhuoltoa tyhjänpäiväisellä testaamisella.
Koska ei ole tartuntaa tai oireita. Helppo nakki.