Oletko varannut ulkomaanmatkoja ensi vuodelle?
Uskallatko tehdä varauksen tässä tilanteessa? Minne päin olet matkustamassa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kotimaa riitä!? Kivaa ku tuotte koronaa ym tauteja sieltä tuliaiseks. Kyllä olette järkeviä että ihan onnitteluni!!! 🤝👌
Ei, täällä on juuri nyt pimeää kosteaa ja kylmää. Haluan aurinkoon ja lämpöön. Ei sitä täältä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kroatiaan ensi keväänä ✈ ☀️
toivotaan et sairastut koronaan ja kuolet hitaasti kituen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat tuomion näistä laittomuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän yksinkertainen pösilö👺
Olen orientoitunut asiaan niin, ettei seuraavaan 3-5 vuoteen matkustella. Lapset on vielä pieniä ja riski sairastua matkalla on mielestäni aivan tarpeeton otettavaksi. En myöskään halua viettää lomaani maski naamalla miettien mihin rientoon sitä uskaltaisi ottaa osaa ja mihin ei. Toki asiaan vaikuttaa myös se, että kuulumme molemmat puolison kanssa riskiryhmään, saimme juuri kolmannet rokotteemme.
Enpä tule pääsemään enää koskaan minnekkään koska en ota rokotetta. Ennen koronaa 2-4 reissua/vuosi.
Jos ei ole lähdössä mihinkään perunakellarista, ei varmaan ole mitään kiinnostusta tähän ketjuun. Kummasti vaan kyttääjien piti päästä ruikuttamaan. Säälittävää on elämänne.
5 reissua ainakin tiedossa ensi vuonna. Näistä 4 on työmatkoja. Yhtiömme karsi matkustamista, muuten olisi työmatkoja vielä enemmän jo tässä vaiheessa tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
5 reissua ainakin tiedossa ensi vuonna. Näistä 4 on työmatkoja. Yhtiömme karsi matkustamista, muuten olisi työmatkoja vielä enemmän jo tässä vaiheessa tiedossa.
Unohtui panna nuo kohteet: 2x Argentiina, Sveitsi, Saksa ja Malesia.
Tänä vuonna on käyty kahdesti ja ensi vuodelle varattu Kreikan matka. Toivottavasti ensi talvena jo pääsee Thaimaahan ilman testejä. Olisi lähdettu jo tänä talvena, mutta en halua tikkua nenään. Rokotukset otin vain matkustamisen takia. Koronaa ei ole taloudessamme ollut. Olen ollut karanteenissa kotikaupungissa tapahtuneen 4 henkilön tapaamisen takia, joten en näe matkustamista ongelmana.
En ole varannut matkaa. En ole rokotettu. Rahaa kyllä olisi matkaan. Rokotetta en ikinä tule ottamaan. Terveys edellä muut tulevat sen jälkeen sen takia en korona rokotetta ole ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on lopetettava se matkailu, luonto ei kestä sitä ja taudit taas leviää ympäri maapallon.
Älä arvostele muiden harrastuksia. Helppohan se on sanoa, jos itseä kiinnostaa vain urheilu, muoti tms.
Mulla on työmatka ensi keväänä maahan, jossa saa yksityisestä ostettua koronarokotteita. Ajattelin ottaa samalla sellaisen itselleni ylimääräistä, kun Suomessa rokotteiden saatavuus vaikuttaa aika heikolta, eikä kolmannesta ole vielä mitään päätöksiäkään muille kuin riskiryhmille.
Vierailija kirjoitti:
Olen orientoitunut asiaan niin, ettei seuraavaan 3-5 vuoteen matkustella. Lapset on vielä pieniä ja riski sairastua matkalla on mielestäni aivan tarpeeton otettavaksi. En myöskään halua viettää lomaani maski naamalla miettien mihin rientoon sitä uskaltaisi ottaa osaa ja mihin ei. Toki asiaan vaikuttaa myös se, että kuulumme molemmat puolison kanssa riskiryhmään, saimme juuri kolmannet rokotteemme.
Oletko huomannut, että Suomessa on yksi maailman pahimmista koronatilanteista nykyään?
Minä kävin riskiryhmäläisenä juuri hetken aikaa matkoilla paossa sitä ulkomailla.
Olen jo matkustanutkin lentäen 6 kertaa eri puolilla eurooppaa koronan aikana. Uusia matkoja on jo kaksi varattuna, miksi edes tälläista kysytään?
Ei olla varattu matkoja, mutta on varovasti ensi kertaa tammikuun 2020 jälkeen alettu väläytellä ajatusta sellaisesta ensi kesänä. Tai no, kävimme kesällä Norjassa, mutta omalla autolla ja vältellen ihmiskontakteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi kotimaata, siksi !
No sit sen ymmärtää, että menee! Ihan eri asia.
Jos toiseen kotimaahan niin eihän se ole ulkomaa.
Valitettavasti haluamaani paikkaa ei ole saatavissa Suomen sisällä. Matka olisi ensi vuoden lokakuussa.
-ap