Oletko varannut ulkomaanmatkoja ensi vuodelle?
Uskallatko tehdä varauksen tässä tilanteessa? Minne päin olet matkustamassa?
Kommentit (52)
Yksi reissu (Kanarialle)varattu, toista ja kolmattakin suunnitellaan täyttä päätä.
Kävin jo tänä vuonna. Ensi vuonna haluan tukea suomen matkailualaa ja taloutta.
Pyrin muutenkin ostamaan suomessa valmistettuja tuotteita tai vähintäänkin suomalaisilta yrityksiltä.
Harmi että suomessa on tuotantoa niin vähän.
Käytän maskeissakin vain suomalaisia Lumi-merkin maskeja, ne eivät tuoksu kemikaaleilta.
Menisin mielelläni keväällä sisareni luo Englantiin mutta se tuntuu vielä liian aikaiselta, ehkä syksyllä sitten…
Ylihuomenna eka lähtö korona-aikana. SEuraavat liput kesä-heinäkuulle ja mahdollisesti tulee vielä maalis-huhtikuulle
Ei ole huvittanut, kun säännöt vielä muuttuu koko ajan. En myöskään halua tuhlata hyvää aikaa missään karanteenihotelleissa. Alkuvuodesta sitten katsotaan missä mennään.
Tällä hetkellä olen Espanjassa, perjantaina Tanskaan, joulukuussa Pariisiin, tammikuussa San Franciscoon ja Las Vegasiin, helmikuussa varmaan takaisin Espanjaan. Olen kahdesti rokotettu ja kohta haen kolmannen. Yhtään kertaa en ole saanut koronatartuntaa matkustellessani. On testattu varmaan parikymmentä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna on käyty kahdesti ja ensi vuodelle varattu Kreikan matka. Toivottavasti ensi talvena jo pääsee Thaimaahan ilman testejä. Olisi lähdettu jo tänä talvena, mutta en halua tikkua nenään. Rokotukset otin vain matkustamisen takia. Koronaa ei ole taloudessamme ollut. Olen ollut karanteenissa kotikaupungissa tapahtuneen 4 henkilön tapaamisen takia, joten en näe matkustamista ongelmana.
Siis ihan oikeastiko olet mieluummin matkustamatta kuin käyt testissä😳? Eihän se nyt ole juttu eikä mikään!
Terveisin se ainakin parikymmentä kertaa testattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kotimaa riitä!? Kivaa ku tuotte koronaa ym tauteja sieltä tuliaiseks. Kyllä olette järkeviä että ihan onnitteluni!!! 🤝👌
Ei, täällä on juuri nyt pimeää kosteaa ja kylmää. Haluan aurinkoon ja lämpöön. Ei sitä täältä löydy.
Käytiin jo, syyslomalla Kreikassa. Ihanaa oli, ens kesänä seuraavan kerran.
Varasin jouluksi matkan syyskuussa kun (korona) tilanne näytti paremmalta.
Syöpäkin tuli ennen koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna on käyty kahdesti ja ensi vuodelle varattu Kreikan matka. Toivottavasti ensi talvena jo pääsee Thaimaahan ilman testejä. Olisi lähdettu jo tänä talvena, mutta en halua tikkua nenään. Rokotukset otin vain matkustamisen takia. Koronaa ei ole taloudessamme ollut. Olen ollut karanteenissa kotikaupungissa tapahtuneen 4 henkilön tapaamisen takia, joten en näe matkustamista ongelmana.
Siis ihan oikeastiko olet mieluummin matkustamatta kuin käyt testissä😳? Eihän se nyt ole juttu eikä mikään!
Terveisin se ainakin parikymmentä kertaa testattu.
Jostain syystä minulla sattuu testin ottaminen todella pahasti, vaikka kestääkin vain sen hetken. Lisäksi en luota noihin testeihin muutenkaan, koska esim. pikatesti voi antaa vääriä positiivisia (kaikki pikapositiiviset varmistetaan Suomessa pcr-testillä). En halua ottaa riskiä turhasta karanteenista, kun ei voi tietää, miten ulkomailla testien kanssa toimitaan.
En vielä ensi vuodelle, mutta marraskuun loppun kylläkin on matka varattu Kanarialle.