Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko varannut ulkomaanmatkoja ensi vuodelle?

Vierailija
09.11.2021 |

Uskallatko tehdä varauksen tässä tilanteessa? Minne päin olet matkustamassa?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varannut Irlantiin ensi kesäksi. Saas nähdä...

Vierailija
2/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useammankin. Saahan niitä siirtää jos peruuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Peruin kun korona alkoi ja sen jälkeen en ole varannut. Moraalini ei anna periksi joutua huvimatkalla sairaanhoitoon ulkomailla, jossa voi olla pahempi sairaanhoidontilanne kuin Suomessa.

Vierailija
4/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole ottanut koronarokotuksia eikä ole rahaa matkustella.

Vierailija
5/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin matka tammikuun alussa.

n.54

Vierailija
6/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialle helmikuussa kolmeksi viikoksi.

Vierailija
7/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lopetettava se matkailu, luonto ei kestä sitä ja taudit taas leviää ympäri maapallon.

Vierailija
8/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä ensi vuodelle mutta viikonloppuna varaan kevääksi matkan jonnekin Kaakkois-Aasian tai Australian suuntaan. Tänä vuonna on matka Arabiemiraatteihin.

Vierailija
9/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan lennon ex tempore mutten ole ajatellut tänä vuonna. Täytyy katsoa tilanteet ja bookkaan hotlan samaan aikaan kun lennon. 

Vierailija
10/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on lopetettava se matkailu, luonto ei kestä sitä ja taudit taas leviää ympäri maapallon.

Puolentoista vuoden tauko osoitti, ettei tällä ole luonnon kannalta mitään merkitystä. Tauteja vastaan on rokotteet. Patoutunutta matkustustarvetta on paljon ja sitä ainakin itse alan nyt purkamaan. Vähintään kuusi lentämällä tehtävää ulkomaan lomamatkaa teen vuonna 2022.

Vierailija
11/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle korona ja ilmastonmuutos-matkustelijalle on eturivin paikka ikuisessa helvetin tulessa.

Vierailija
12/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkailu näyttää palautuvan takaisin vanhaan eli ainakin minulla näyttää olevan aika monta ulkomaanmatkaa tiedossa ensi vuoden alussa. Myös lentokenttiä tarkkailemalla on helppo huomata, että matkailu on lisääntynyt aika paljon. Vuoden 2020 maaliskuussa olin lähes yksin lentokentällä, vielä tämän vuoden alkupuolellakin oli väljää kaikkialla, mutta viimeistään tuossa kesän korvilla suuremmat lentokentät alkoivat täyttyä matkustajista. Nyt monin paikoin on jo aika täyttäkin.

Joten juu. Olen lentelemässä myös ensi vuonna ihan liikaa.

M41

Vierailija
13/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kateelliset alapeukuttavat kun muut matkustavat. Kannattaisi käyttää sekin aika sen miettimiseen kuinka saisi omaa elämäntilannetta parannettua.

Vierailija
14/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kotimaa riitä!? Kivaa ku tuotte koronaa ym tauteja sieltä tuliaiseks. Kyllä olette järkeviä että ihan onnitteluni!!! 🤝👌

Vierailija
15/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi kotimaata, siksi !

Vierailija
16/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kateelliset alapeukuttavat kun muut matkustavat. Kannattaisi käyttää sekin aika sen miettimiseen kuinka saisi omaa elämäntilannetta parannettua.

Vatuttaa se kun teille kovakalloille ei mene mikään perille.

Luonnovarat hupenee kovaa vauhtia ja alkaa olla aika tehdä jotain asialle, kulutus pitää saada laskuun ja se on aloitettava ihmisille ei välttämättömistä asioista ja matkailu kuuluu näihin.

Vierailija
17/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kotimaa riitä!? Kivaa ku tuotte koronaa ym tauteja sieltä tuliaiseks. Kyllä olette järkeviä että ihan onnitteluni!!! 🤝👌

Kai sinulla on rokotukset kunnossa? Miten sitä koronaa ulkomailta enemmän tulee kuin Suomen sisällä? Täällä noudatetaan todella huonosti mitään siihen liittyviä ohjeita. Verrattuna esim. Lähi-Itään tai Kaakkois-Aasiaan.

Vierailija
18/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatiaan ensi keväänä ✈ ☀️

Vierailija
19/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vatuttaa se kun teille kovakalloille ei mene mikään perille.

Luonnovarat hupenee kovaa vauhtia ja alkaa olla aika tehdä jotain asialle, kulutus pitää saada laskuun ja se on aloitettava ihmisille ei välttämättömistä asioista ja matkailu kuuluu näihin.

Bruttokansantuote on polkenut paikoillaan yli 10 vuotta. Kuinka ajattelit sen ratkaista?

Vierailija
20/52 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi kotimaata, siksi !

No sit sen ymmärtää, että menee! Ihan eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi