Mietin hetken tissikuvieni julkaisemista palstalla, mutta
Kommentit (27)
Kiitos, AP, minulla ei ole pienintäkään halua katsella nisiäsi. Unohda koko juttu ja jatka elämääsi [/quote] miksi avasit ketjun? Ap
Ylenpalttinen pölhöys on tavallaan hyvinkin kiinnostavaa. Keskity siihen, unohda tissiesi esittely.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:31"] Kiitos, AP, minulla ei ole pienintäkään halua katsella nisiäsi. Unohda koko juttu ja jatka elämääsi [/quote] miksi avasit ketjun? Ap
Ylenpalttinen pölhöys on tavallaan hyvinkin kiinnostavaa. Keskity siihen, unohda tissiesi esittely.
[/quote] niin ehkä unohdankin, mutta mikäli päätän ne kuvat tänne laittaa, ei sinun ole mikään pakko niitä katsoa :) ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:31"] Kiitos, AP, minulla ei ole pienintäkään halua katsella nisiäsi. Unohda koko juttu ja jatka elämääsi [/quote] miksi avasit ketjun? Ap Ylenpalttinen pölhöys on tavallaan hyvinkin kiinnostavaa. Keskity siihen, unohda tissiesi esittely. [/quote] niin ehkä unohdankin, mutta mikäli päätän ne kuvat tänne laittaa, ei sinun ole mikään pakko niitä katsoa :) ap
Jaa , pitää vissiin jättää viimeinen sana tissi-idiootille. Ole hyvä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:51"]Miks ihmeessä laittasit tissis tänne? Eikö niitä oo kukaan kehunut vai onko ne epämuodostuneet? [/quote] eivät ole. Toinen tissi on vain isompi, kuin toinen, mutta se lienee suht tavallista. Olisin halunnut vain kuulla mielipiteitä miltä näyttävät toisten silmään. Ap [/quote] Aina ei mene nallekarkit tasan.
[/quote]
On tavallista. Noin 90% naisista rinnat ovat eri kokoiset.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:31"] Kiitos, AP, minulla ei ole pienintäkään halua katsella nisiäsi. Unohda koko juttu ja jatka elämääsi [/quote] miksi avasit ketjun? Ap Ylenpalttinen pölhöys on tavallaan hyvinkin kiinnostavaa. Keskity siihen, unohda tissiesi esittely. [/quote] niin ehkä unohdankin, mutta mikäli päätän ne kuvat tänne laittaa, ei sinun ole mikään pakko niitä katsoa :) ap
Jaa , pitää vissiin jättää viimeinen sana tissi-idiootille. Ole hyvä.
[/quote] :D selvempi asia. Kummallista jankkaamista, vaikka asia ei sinua kiinnosta. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:22"]Miksi kuvittelet, että muut palstalaiset olisivat kiinnostuneita tisseistäsi ja niiden kommentoimisesta? Sellaista varten on olemassa alaston suomi ja muita vastaavia sivustoja.
[/quote] onhan täällä ennenkin ollut näitä tissiketjuja ja kovin suosittuja ovat olleet? Ap